oh oh oh, wat zijn sommige mensen toch dom, tuurlijk ga je van een mhr bougie niet harder, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Vooral de hittegraad is van belang, en een keer je bougie vervangen is natuurlijk niet verkeerd.
je hebt ook bougies met goude inleg ofzo, bij die geleid de stroom beter en heb je minder stroom verlies heb ik gehoord in ieder geval kweet niet of het echt zin heeft
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
ik gebruik zelf b10egv van ngk en daar merkte ik echt wel verschil bij, op mijn snelle setup van mijn puch, en je hebt ook bosch platinum die kun je bij sommige brommer boeren halen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: areaderbi
oh oh oh, wat zijn sommige mensen toch dom, tuurlijk ga je van een mhr bougie niet harder, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Vooral de hittegraad is van belang, en een keer je bougie vervangen is natuurlijk niet verkeerd.
en als die mhr nou een andere hitte graad heeft
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
iig neem nooit een merk LGK (ja LGK)
had ik in me NS1 en direct zuiger verbrand
terwijl NGK ook 9 perfect liep totdat ik teveel olie erin gemeten had..
ik heb er nu een bosch super in zitten is dat ook zo'n snelle of moet ik er een ngk ik zoek echt zo'n bougie die ik morgen zo kan halen bij de bromboer
ngk nokte er namelijk zeer snel mee terwijl die splitfire het gewoon uithield
om een of andere reden wie die na een paar 1000 km nu niet meer dan bijv 5k toeren maken
binnekort maar gaaan gebruiken als bijv tijdelijke begrenzer
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -rik-
ik gebruik zelf b10egv van ngk en daar merkte ik echt wel verschil bij, op mijn snelle setup van mijn puch, en je hebt ook bosch platinum die kun je bij sommige brommer boeren halen
Heb je er dan 20 ringen ondergestopt ofwat haha b10egv is lange schacht.