Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Bidalot Race VS Hebo Manston (70cc) (derbi)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35298 - Bidalot Race VS Hebo Manston (70cc)...
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6313 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 3-3-2006 18:46 Print reply

Posts: 12285
klopt

maar als je maximaal wilt.

en afwerkening enzo kan altijd ja
 
oderint dum metuant
Honda_Zaanstad 3-3-2006 18:46 Print reply

Posts: 712
Nja afwerken ben je gewoon verplicht met zo een cilinder.
 
-BT 2F4R-
Razor 3-3-2006 19:05 Print reply

Posts: 1554
heeft iemand meer info over die tjt 80cc vlinderpoort cilinder voor derbi?

foto's van de binnekant.. of wat dan ook..
 
blowdown en een powerband te koop!
RS-Power 4-3-2006 13:35 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_Zaanstad
Nja afwerken ben je gewoon verplicht met zo een cilinder.



Ben je NIET verplicht (hoeft niet eens echt)

en als je me niet gelooft contacteer je maar Alexander van De Jager maar..

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:47 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 4-3-2006 13:43 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
het meeste ongebruikte vermogen zit in de vorm van je cil kop





Met jou kan ik het wel vinden

kijk naar de racer van Schaar van Jubbega die heeft ook veel aan ze (binnen)kop gedaan

Al heeft Bullet mijn kop nagerekend en hij denkt dat de Manston cilinder een hele mooi kop heeft voor sprints

hij vondt de kop van zijn MHR Speed (nu @ zijn morini blok) ''minder'' geschikt dan de kop van een Manston

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:46 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 4-3-2006 13:45 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
als je 1 van die 2 cilindertjes leuk laat tunen heb je best leuk vermogen.




Daar ben ik het weer zeer oneens mee

Manston is sterk af te raden voor verdere bewerking omdat die al ''std'' erg piekerig is en hoog getimed staat (verdere tuning gaat verder extreem ten koste van je powerband, verlies je die kan je het vergeten met rijden)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 4-3-2006 13:48 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
Je kan ook editten



ja dat kan maar dan kan ik niet op die qoutes reageren...

of ben ik aan het kutten met knippen en plakken

en zoals je ziet heb ik ook Ge Edit.. (bij me vorige replies)

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:48 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 4-3-2006 13:52 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
n idd edit je nadat ik je erop gewezen heb,


moet jij eens goed lezen vriend

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:46 uur.

en jou replie is geplaatst op: Gerrit_Z 4-3-2006 13:47

dus ik heb voordat jij zelfs die replie plaatste me bericht ge Edit...

maargoed ik ga maar ook gauw ontopic als jij mischien niet oftopic nog een x gegaan was was mijn replie ook weer niet oftopic geweest







Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:57 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
BIET 4-3-2006 13:58 Print reply

Posts: 22355
Zown bidalot draai wel beter dan een manston.. moet je al1 wel een echte bidalot kope en niet zo'n imi geval
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
RS-Power 4-3-2006 14:00 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Zown bidalot draai wel beter dan een manston.. moet je al1 wel een echte bidalot kope en niet zo'n imi geval



onderbouw dat eens.. (want ik vindt het complete bullshit)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
IzzY 4-3-2006 14:00 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]




Al heeft Bullet mijn kop nagerekend en hij denkt dat de Manston cilinder een hele mooi kop heeft voor sprints

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 13:46 uur.



wanneer ?
wat zijn specs.
want bullet zeurt ook nog steeds om mijn kop te gaan uitrekenen
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
IzzY 4-3-2006 14:03 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Zown bidalot draai wel beter dan een manston.. moet je al1 wel een echte bidalot kope en niet zo'n imi geval



tis maar net wat je doeleinde is...


 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
BIET 4-3-2006 14:06 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]



onderbouw dat eens.. (want ik vindt het complete bullshit)

Ongetuned gaat zown bidalot harder dan een hebo, hoe moet ik dat onderbouwen? ...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
RS-Power 4-3-2006 14:08 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ongetuned gaat zown bidalot harder dan een hebo, hoe moet ik dat onderbouwen? ...



Manston wordt in bijna geen 1 geval bewerkt (je zal voor sprints nooit een bewerkte manston tegen komen omdat die al op ze strakst staat)

dus volgens jou theorie gaat een Bidalot altijd harder dan een manston?

en dit is ook een PURE bullshit replie zie geen enkele argumentatie..

Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 4-3-2006 om 14:09 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
BIET 4-3-2006 14:09 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]



Manston wordt in bijna geen 1 val bewerkt (je zal voor sprints nooit een bewerkte manston tegen komen omdat die al op ze strakst staat)

dus volgens jou theorie gaat een Bidalot altijd harder dan een manston?

Met een gelijke setup... niet alles is afhankelijk van een cil

over argumentatie:
sommige dingen zijn feiten, sommige dingen zijn meningen...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 4-3-2006 om 14:10 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 6313 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved