Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - lekke kering tsx of wat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 789 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35295 - lekke kering tsx of wat?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxj oran 3-3-2006 15:50 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
ik ga eens kijken hoe het past, anders gooi ik het zo in elkaar. eer ik een nieuwe pakking binnenheb duurt dan ook weer een week. dan draai ik um liever weer uit elkaar en zet gelijk nieuwe zuigerveren e.d. erin.



zuiger veren??? waarom dat opeens??
 
oud
HersenSpinsel 3-3-2006 16:05 Print reply

Posts: 2984
membraam pakking is los te koop hoor
 
HPT www.derbi-club.com!
dthedjuh 3-3-2006 16:31 Print reply

Posts: 693
ik heb die nieuwe pakking erin gedaan dat paste precies, en de oude pakking heel mooi dat membraam stukje uit sneden en dat onder het membraam geplakt. dat zit perfect
nieuwe bouten e.d op de cilnder kop gedaan, nieuwe koppakking (had ik ook nog). ziet er allemaal goed uit.

nu zit ik me alleen af te vragen zal ik nu met die mega kleine 50 sproeier proberen of toch maar met 70?

daarnaast denk ik nu van alle ongewone wat ik zie van, how wat is hier fout. maar het is toch normaal dat het bigendlager een heel klein beetje speling naar links en rechts heeft (en smalend/zuiger ook).? gaat dan wel om heel klein beetje

 
Suzuki TSX!!!
tsxj oran 3-3-2006 16:35 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
ik heb die nieuwe pakking erin gedaan dat paste precies, en de oude pakking heel mooi dat membraam stukje uit sneden en dat onder het membraam geplakt. dat zit perfect
nieuwe bouten e.d op de cilnder kop gedaan, nieuwe koppakking (had ik ook nog). ziet er allemaal goed uit.

nu zit ik me alleen af te vragen zal ik nu met die mega kleine 50 sproeier proberen of toch maar met 70?

daarnaast denk ik nu van alle ongewone wat ik zie van, how wat is hier fout. maar het is toch normaal dat het bigendlager een heel klein beetje speling naar links en rechts heeft (en smalend/zuiger ook).? gaat dan wel om heel klein beetje


naar links en rechts boeit niet, het gaat om naar boven/beneden, en doe maar die 70 sproeier erin
 
oud
HersenSpinsel 3-3-2006 16:38 Print reply

Posts: 2984
70 is opzich ook nog best klein maja gewoon proberen idd
 
HPT www.derbi-club.com!
tsxj oran 3-3-2006 16:38 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
70 is opzich ook nog best klein maja gewoon proberen idd

ja vind ik ook, ik zou 85 nemen maja 70 is beter dan 50
 
oud
dthedjuh 3-3-2006 16:51 Print reply

Posts: 693
dan ga ik over 15 of heel blij worden:p of depresief:p

 
Suzuki TSX!!!
dthedjuh 3-3-2006 17:18 Print reply

Posts: 693
nog altijd hetzelfde gekloot

stottert en knalt, bij meer gas doet hij het zelfs nog slechter.

kan niet iets doms zijn zoals afstelling ofzo , want boegi is niet vettig of vuil of zwart, en de compressie is super.


 
Suzuki TSX!!!
Henk-88 10-3-2006 14:26 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
Hallo,

Mijn suzuki tsx deed het ineens veel slechter en paar dagen later niet meer. ik reed altijd met:
86 sproeier, 50snel powerfilter op 16mm cabr (mikuni natuurlijk).
En nu heb ik de 80 70 en 50 sproeier al geprobeerd, hij loopt op geneen. het gekke is dat ie op de 50 sproeie rjuist beste gaat. hij stotterd en knalt wel aan maar heeft geen kracht om zelf door te gaan.

Nu heb ik de cilinder eraf gehaald, alles ziet er nog goed uit(zuigerveren/zuiger/cilinder) alleen wassie nogal vettig. Als ik flink kickte kwam er nogal wat benzine omhoog nu heb ik dat schoon gemaakt. en nu ziet alles er weer goed uit en komt er ook geen benzine meer omhoog.
hij lekt niet langs de kop of cabr.

De benzine wat omhoog kwam zag er niet uit als smeer. maar de boegi sloeg wel altijd compleet pik zwart.

hoe kan ik nu testen als mijn rechterkrukaskering gaar is (links is al vervangen) of als die gewoon 1 keer mega verzopen was door vasthangende vlotter ofzo. (of ligt het mischien nog ergens anders aan.).

bedankt



Is je bougie / ontsteking nog wel ok??

Als je alle pakkingen op orde hebt, loop dan eerst 'ns het benzinetraject af (van kraantje tot membraan dus ook je carb helemaal checken en schoonmaken en nieuw filter plaatsen)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
tsxj oran 10-3-2006 14:29 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Is je bougie / ontsteking nog wel ok??

Als je alle pakkingen op orde hebt, loop dan eerst 'ns het benzinetraject af (van kraantje tot membraan dus ook je carb helemaal checken en schoonmaken en nieuw filter plaatsen)

dan gaat ie niet stotteren, het is meer iets met je ontsteking, of zwaar verrote zuigerveren, maar dat is niet van de ene op de andere dag
 
oud

Dit topic is 1981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved