Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - hoe snel honda mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35284 - hoe snel honda mt
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5044 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-RoB- 3-3-2006 21:37 Print reply

Posts: 267
en de proma voor de mt dan ook hoog tourig
btw ik hoef geen ziekelijke snelheid extra te hebben wil gewoon 5-15 km harden zonder zo'n import cill te kopen
 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)
Tombrom 3-3-2006 21:40 Print reply

Posts: 15925
ik ken iemand die rijd helemaal ori op de poorten getuned na en die gaaty 70 zegt ie
 
-RoB- 5-3-2006 16:29 Print reply

Posts: 267
welke uitlaat is het beste voor onder mijn mt5 ( helemaal orgineel is die )

- Biturbo
- Techno
- Proma


 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 5-3-2006 16:38 Print reply

Posts: 13700
proma
 
Frysk 5-3-2006 16:40 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -RoB-
welke uitlaat is het beste voor onder mijn mt5 ( helemaal orgineel is die )

- Biturbo
- Techno
- Proma





Luhoa
 
giggitybyte
mulder 5-3-2006 16:41 Print reply

Posts: 13701
Proma
 
Sypie_Honda 5-3-2006 16:45 Print reply

Posts: 13830
ik denk eigenlijk ook een luhao
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
christianos 5-3-2006 16:47 Print reply

Posts: 20445
luhao

al die andere uitlaten zijn allemaal 'te snel' voor deze setup en werken alleen maar nadelig daardoor
 
-RoB- 5-3-2006 17:15 Print reply

Posts: 267
en hoe kom ik aan een luhao ( of is dat de orginele uitlaat )
en ik hoor ook mensen zeggen proma
heeft er iemand proma op een volkomen orginele setup ?

 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)
superior mt7 5-3-2006 17:28 Print reply

Posts: 2675
sorry dat ik het zeg maar das gewoon weg zonde van de proma, om die op een orginele setup te zetten...

haal je een techno is net zoiets als luhao. kost iets ergens iets in de 20 euro nieuw
 
V8
-RoB- 5-3-2006 17:37 Print reply

Posts: 267
gaat me er om om 55-65 ter rijden met alles orgineel met uitzondering v/d uitlaat
met een techno gaat dit niet lukken ( denk ik )
en als ik aan een proma voor een redelijke prijs kan komen kan ik dit overwegen
 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)
monoshockpuch 5-3-2006 17:56 Print reply
Posts: 12
hoezo je moet toch gewoon blkazen met zo`n brommer wat is nou 65
 
-RoB- 5-3-2006 17:58 Print reply

Posts: 267
luister es op zo'n antwoord zat ik niet echt te wachten maar ik vergeef je het omdat dit je 12de post is
kan me iemand antwoord geven op mn vraag

Dit bericht is gewijzigd door -RoB- op 5-3-2006 om 17:58 uur.
 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-3-2006 18:37 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -RoB-
gaat me er om om 55-65 ter rijden met alles orgineel met uitzondering v/d uitlaat
met een techno gaat dit niet lukken ( denk ik )
en als ik aan een proma voor een redelijke prijs kan komen kan ik dit overwegen


als je met een techno een snelheid niet redt , redt je dit met een proma ook niet , op een originele cilinder zal techno minder slecht presteren als proma
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
-RoB- 5-3-2006 18:50 Print reply

Posts: 267
stel dat ze allebei evenduur zijn
kan ik dan voor mijn setup het beste een techno kopen

 
stijf van de wiskey en andere troep rob die gast is andere koek (H) (B)

Dit topic is 5044 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved