Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda nsr ontsteking probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35264 - Honda nsr ontsteking probleem
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YamahaDT80LC2 1-3-2006 16:52 Print reply

Posts: 1135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
ik heb zown id dat dit topic bullshit is .
als je hij met aanduwen terugslaat doet hij dat met kickstarter ook , verder kan het volgens mij een membraan brommer nooit achteruit aanslaan

ik heb zown id dat dit topic bullshit is


idd het is bullshit brommer kan niet achteruit lopen
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2006 16:53 Print reply

Posts: 10560
het is niet alleen je onsteking denk ik want dan had hij gewoon niet aangepakt .
er is wel een verschil in onsteking maar dit geeft niet dit effect



er zijn wel brommers die achteruit kunnen lopen , als je bij een puch beetje met de onsteking kloot wil hij achteruit lopen , maar dan moet je ook achteruit duwen

het was iig iets dat het alleen met contactpunten en/of zuigergestuurde inlaat kan

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 1-3-2006 om 16:54 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
bmwfreak 1-3-2006 16:55 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaDT80LC2
[...]


idd het is bullshit brommer kan niet achteruit lopen


Zal er morgen met de camera een filmpje van maken, dan kun je het zelf zien, zit hier *** niet te liegen, heb vroeger met puch en kreidler ook zo ver gekregen dat ze achteruit reden.
 
Tommyofzo 1-3-2006 16:55 Print reply

Posts: 6934
het blokje kan niet achteruit lopen want dan zuigt tie lucht aan uit de uitlaat vervolgens blaast hij lucht in het carter of carburateru( is verschillend per brommer) dus dan klopt gewoon de hele volgorde niet dus is gewoon dikke bulshit zal wel iets anders zijn
 
bmwfreak 1-3-2006 17:08 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
het blokje kan niet achteruit lopen want dan zuigt tie lucht aan uit de uitlaat vervolgens blaast hij lucht in het carter of carburateru( is verschillend per brommer) dus dan klopt gewoon de hele volgorde niet dus is gewoon dikke bulshit zal wel iets anders zijn


Wat je daar zegt is onzin, het blok kan wel degelijk 2 kanten uit draaien, maar normaal maar een kant omdat je een voorontsteking hebt, wat ik zelf zit te denken is dat er een ander type onsteking is opgezet, maar zo te zien is het een mt onsteking, vandaar weer de vraag weet iemand of die ontstekingen hetzelfde zijn of niet?

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2006 17:16 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
het is niet alleen je onsteking denk ik want dan had hij gewoon niet aangepakt .
er is wel een verschil in onsteking maar dit geeft niet dit effect




 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
robinmt5 1-3-2006 17:25 Print reply

Posts: 199
Zal de ontsteking niet een keer helemaal verkeerd zijn gegaan dat de zuiger achteruit geslagen is en dat hij nu achteruit loopt Het is ook maar een gok, aangezien niemand in dit topic eruit komt
 
Honda mt power of heaven
renoeius 1-3-2006 17:40 Print reply

Posts: 6409
ik heb het ff aan mij pa gevraagd (die is 20 motor monteur geweest, dus die praat geen poep )

volgens hem staat de ontsteking helemaal verkeerd. veelste laat. dit is de enige manier waardoor je brommer achteruit kan lopen.
 
Djeep 1-3-2006 17:42 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
het blokje kan niet achteruit lopen want dan zuigt tie lucht aan uit de uitlaat vervolgens blaast hij lucht in het carter of carburateru( is verschillend per brommer) dus dan klopt gewoon de hele volgorde niet dus is gewoon dikke bulshit zal wel iets anders zijn


heheh, jaa he, als hij 8eruit loopt blaast hij lucht in de carter...

Dude, hij gaat nog steeds op en neer hoor. maakt voor je zuiger geen aker uit...

Probeer maar eens vooruit aan te lopen..

 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2006 17:42 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
ik heb het ff aan mij pa gevraagd (die is 20 motor monteur geweest, dus die praat geen poep )

volgens hem staat de ontsteking helemaal verkeerd. veelste laat. dit is de enige manier waardoor je brommer achteruit kan lopen.



niet dat ik je niet geloof maar wil je aan je pa vragen of dit ook opgaat voor motoren met cdi onsteking / membraaninlaat ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mulder 1-3-2006 17:44 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
het blokje kan niet achteruit lopen want dan zuigt tie lucht aan uit de uitlaat vervolgens blaast hij lucht in het carter of carburateru( is verschillend per brommer) dus dan klopt gewoon de hele volgorde niet dus is gewoon dikke bulshit zal wel iets anders zijn


jij praat egt zon onzin
Verkeerd afgestelde puchs rijden regelmatig achteruit man.
 
Lord_Vader 1-3-2006 17:44 Print reply

Posts: 1244
Eigenlijk zou jou nickname vooruitnietacheruit moeten zijn
 
renoeius 1-3-2006 17:44 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



niet dat ik je niet geloof maar wil je aan je pa vragen of dit ook opgaat voor motoren met cdi onsteking / membraaninlaat ?


hij weet wat een nsr is en heeft ook aan mt's en mb's gesleuteld. Honda was zijn specialiteit . geld ook voor brommertjes.


 
Jarco 1-3-2006 17:45 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
het blokje kan niet achteruit lopen want dan zuigt tie lucht aan uit de uitlaat vervolgens blaast hij lucht in het carter of carburateru( is verschillend per brommer) dus dan klopt gewoon de hele volgorde niet dus is gewoon dikke bulshit zal wel iets anders zijn



nog nooit een puch gehad of wel?

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2006 17:48 Print reply

Posts: 10560
maar ik geloof wel dat je door een te late onsteking je brommer achteruit kan aanduwen ,
het lijkt me nog steeds heel stug dat je een brommer aantrapt en dat het blok te verkeerde kant opdraait , omdat een te late onsteking tochn niet echt voor een terugslag zorgt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved