Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krukaslager krijgt geen koeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 798 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35218 - krukaslager krijgt geen koeling
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerarddg 27-2-2006 22:05 Print reply

Posts: 404
Het lijkt me toch wel verstandig om het psies hetzelfde te doen als op de tekening, ben ik van mening. Ik zet het blok weer in elkaar aankomende woensdag, dus ik laat wel horen hoe het gegaan is, en/of ik nog op wat probleemjes stuit. Maar verder, als ik gaat rijden moet je dan ook rustig aan doen of maakt dat geen zak uit? want ik weet niet of je die lagers/keeringen nog moet inrijden ofzo?
 
christianos 28-2-2006 10:06 Print reply

Posts: 20445
lagers en keerringfen hoef je niet in te rijden..

zal hem wel even een beetje goed warm rijden voor je gaat blazen..
 
gerarddg 28-2-2006 12:32 Print reply

Posts: 404
Ok, dat zal ik doen
Bedankt!
 
gerarddg 2-3-2006 13:43 Print reply

Posts: 404
Ik heb het blok dus nu weer in elkaar zitten. En heb er net 7 km mee gereden en nu valt me op dat de vliegwiel behoorlijk warm is.
Klopt dit of maakt het niet zoveel uit.
 
christianos 2-3-2006 13:44 Print reply

Posts: 20445
is heel normaal


mijne wordt zelfs bloedheet
 
renoeius 2-3-2006 13:45 Print reply

Posts: 6409
na 7 km is ie best warm. is normaal.
 
gerarddg 2-3-2006 13:46 Print reply

Posts: 404
Ok das mooi om te weten
Maar wat mogen die c3 lagers normaal voor toeren aankunnen?
want ik reed net constant met 7,5 k en af en toe 9k. Maar dat mogen ze neem ik aan wel hebbe?
 
mulder 2-3-2006 13:47 Print reply

Posts: 13701
veel meer nog
 
gerarddg 2-3-2006 13:48 Print reply

Posts: 404
Oooh ok, daar kan het dus niet aan liggen als ze weer stuk gaan.
 
mb-gek 2-3-2006 13:49 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
veel meer nog

idd
de mijne draaien 'iets' meer en nogsteeds geen speling op me vleigwiel dus zal wel goed zijn

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
gerarddg 4-3-2006 13:37 Print reply

Posts: 404
Wat zou ik ongeveer voor sproeier erin moeten doen met mijn setup?

50cc LC
18mm keihin
proma uitlaat
snelle luchtslang

Want ik heb er nu 120 in zitten maar das een bietje teveel lijkt mij.
want dan bougie is anders vlink zwart.
Ik zat meer te denken aan 105 of 100 ofzo. Wat denken jullie?
 
richard3 4-3-2006 13:39 Print reply

Posts: 5198
ja 105 komt in de richting

 
op naar de grote brommers
gerarddg 4-3-2006 13:39 Print reply

Posts: 404
Ok, dan zal ik dat eerst proberen,
bedankt

 
Deon 4-3-2006 13:40 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ok das mooi om te weten
Maar wat mogen die c3 lagers normaal voor toeren aankunnen?
want ik reed net constant met 7,5 k en af en toe 9k. Maar dat mogen ze neem ik aan wel hebbe?


C3, kan maximaal 13/14k CONSTANT aan, maar dat haal je toch niet.
 
gerarddg 4-3-2006 14:58 Print reply

Posts: 404
Nee dat haal ik ook niet. Maar verder rijdt de brom perfect
Maar nog ff een vraagje: Hoe warm mag ongeveer het koelvloeistof worden? want nadat ik elke keer gereden heb voel ik ff met mijn vinger in de radiator, en ik verbrand eigelijk net niet mijn vinger. Of mag het zelf nog warmer worden?
 

Dit topic is 4916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved