Tommyofzo |
25-2-2006 0:29 |
Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
ging over die poorten afwerken
ik dacht ookal wtf waarom zou je dat niet zelf kunnen :P toen zag ik het ge quote gedeelte :p vette noob actie hiero
|
|
|
|
Sypie_Honda |
25-2-2006 10:17 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
kom maar niet boven de 6000 rpm, niet voor je 'm hebt ingereden ( dus ??k niet even ! )
juist wel soms moet je hem ff open trekken (even maar hoor) anders krijg je een stootrand in je cil.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Gideon |
25-2-2006 12:08 |
Posts: 6855 |
gewoon rustig warmrijden, en steeds ietsje meer gas, echt inrijden hoeft niet eens meer imo..
|
|
SSTjoener |
|
mr200r |
25-2-2006 12:12 |
Posts: 5122 |
Netjes warm rijden rustig,en dan gewoon rijden in alle belastingen
2t hoeft eigenlijk niet.gewoon voor de voorzichtigheid 1x lange rit
en als hij echt warm is dan gewoon open.
rij 15 km rustig dan, 20 in diverse belastingen, klaar ,het gaat
alleen om de veertjes.50km is zat.
|
|
mr200r |
|
Eat My Dust |
25-2-2006 14:57 |
Posts: 2562 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Netjes warm rijden rustig,en dan gewoon rijden in alle belastingen
2t hoeft eigenlijk niet.gewoon voor de voorzichtigheid 1x lange rit
en als hij echt warm is dan gewoon open.
rij 15 km rustig dan, 20 in diverse belastingen, klaar ,het gaat
alleen om de veertjes.50km is zat.
om de veertjes??
het gaat over me hele gereviseerde blok met nieuwe cil
dus hoeveel tanken ik leeg moet rijden of hoeveel km ik bijv moet rijden
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
HersenSpinsel |
25-2-2006 15:01 |
Posts: 2984 |
lagers slijten niet op elkaar in hoor :P eigenlijk alleen je veertjes idd
mja 50 is wel beetje weinig, ik zou gewoon 150 ofzo doen
Dit bericht is gewijzigd door HersenSpinsel op 25-2-2006 om 15:02 uur.
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
chineesboer |
25-2-2006 15:02 |
Posts: 3676 |
idd... goed warmrijden is belangrijk, daarna kun je hem wel opentrekken
|
|
|
|
Eat My Dust |
25-2-2006 15:31 |
Posts: 2562 |
dus het gereviseerd blok + nieuwe cil maar 150 in te rijden?
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
tsxj oran |
25-2-2006 15:34 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
dus het gereviseerd blok + nieuwe cil maar 150 in te rijden?
ja ongeveer, eerst ff 50km rustig rijden, dan na 50km ff in alle toerengebieden komen, oftewel optrekken en weer afremmen en dan na een km of 100 ken je volluit gaan
|
|
oud |
|
Eat My Dust |
25-2-2006 15:36 |
Posts: 2562 |
ok bedankt
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Eat My Dust |
25-2-2006 16:09 |
Posts: 2562 |
oja welk sproeiertje zou in deze setup passen dus bij 100/120 ofzo
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Joostvdw |
25-2-2006 16:23 |
Posts: 4789 |
de beste omstandigheden om een cilinder in te rijden zijn in de stad, veel optrekken, afremmen, varierende toerentallen
blok hoef je niet in te rijden, zuigerveren ong 50km, maar omdat je ook een nieuwe cil hebt, ong 150-200km
als je een chroom of nicaseal wand hebt, hoef je alleen je zuigerveren in te rijden, 50km dus
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Eat My Dust |
25-2-2006 16:28 |
Posts: 2562 |
ja is een airsal dus kort inrijden
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
Joostvdw |
25-2-2006 16:34 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ja is een airsal dus kort inrijden
dat weet ik niet, heeft een airsal een chroom/nicaseal wand? zo ja, dan kan je kort inrijden, als hij gietijzer is, dan niet
wie weet het? (ik denk dat hij gewoon giet is, maar weet het niet zeker)
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Jekko |
25-2-2006 16:37 |
Posts: 827 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
oja welk sproeiertje zou in deze setup passen dus bij 100/120 ofzo
Mss wel handig om ook even te vermelden.
Stel heb eerst goed af VOORDAT je gaat inrijden, en beter net te grote sproeier dan een te kleine sproeier.
Niet gaat inrijden met een halfafgesteld ding.
Want dan kan je netzogoed niet gaan inrijden
|
|
Waiting for the wor`s to come |
|