Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inrijden gereviseerd mt5 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35211 - inrijden gereviseerd mt5 blok
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tommyofzo 25-2-2006 0:29 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

ging over die poorten afwerken



ik dacht ookal wtf waarom zou je dat niet zelf kunnen :P toen zag ik het ge quote gedeelte :p vette noob actie hiero
 
Sypie_Honda 25-2-2006 10:17 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
kom maar niet boven de 6000 rpm, niet voor je 'm hebt ingereden ( dus ??k niet even ! )



juist wel soms moet je hem ff open trekken (even maar hoor) anders krijg je een stootrand in je cil.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Gideon 25-2-2006 12:08 Print reply

Posts: 6855
gewoon rustig warmrijden, en steeds ietsje meer gas, echt inrijden hoeft niet eens meer imo..
 
SSTjoener
mr200r 25-2-2006 12:12 Print reply
Posts: 5122
Netjes warm rijden rustig,en dan gewoon rijden in alle belastingen
2t hoeft eigenlijk niet.gewoon voor de voorzichtigheid 1x lange rit
en als hij echt warm is dan gewoon open.
rij 15 km rustig dan, 20 in diverse belastingen, klaar ,het gaat
alleen om de veertjes.50km is zat.
 
mr200r
Eat My Dust 25-2-2006 14:57 Print reply

Posts: 2562
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Netjes warm rijden rustig,en dan gewoon rijden in alle belastingen
2t hoeft eigenlijk niet.gewoon voor de voorzichtigheid 1x lange rit
en als hij echt warm is dan gewoon open.
rij 15 km rustig dan, 20 in diverse belastingen, klaar ,het gaat
alleen om de veertjes.50km is zat.

om de veertjes??
het gaat over me hele gereviseerde blok met nieuwe cil
dus hoeveel tanken ik leeg moet rijden of hoeveel km ik bijv moet rijden
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
HersenSpinsel 25-2-2006 15:01 Print reply

Posts: 2984
lagers slijten niet op elkaar in hoor :P eigenlijk alleen je veertjes idd

mja 50 is wel beetje weinig, ik zou gewoon 150 ofzo doen

Dit bericht is gewijzigd door HersenSpinsel op 25-2-2006 om 15:02 uur.
 
HPT www.derbi-club.com!
chineesboer 25-2-2006 15:02 Print reply

Posts: 3676
idd... goed warmrijden is belangrijk, daarna kun je hem wel opentrekken
 
Eat My Dust 25-2-2006 15:31 Print reply

Posts: 2562
dus het gereviseerd blok + nieuwe cil maar 150 in te rijden?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
tsxj oran 25-2-2006 15:34 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
dus het gereviseerd blok + nieuwe cil maar 150 in te rijden?

ja ongeveer, eerst ff 50km rustig rijden, dan na 50km ff in alle toerengebieden komen, oftewel optrekken en weer afremmen en dan na een km of 100 ken je volluit gaan

 
oud
Eat My Dust 25-2-2006 15:36 Print reply

Posts: 2562
ok bedankt
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Eat My Dust 25-2-2006 16:09 Print reply

Posts: 2562
oja welk sproeiertje zou in deze setup passen dus bij 100/120 ofzo
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Joostvdw 25-2-2006 16:23 Print reply

Posts: 4789
de beste omstandigheden om een cilinder in te rijden zijn in de stad, veel optrekken, afremmen, varierende toerentallen

blok hoef je niet in te rijden, zuigerveren ong 50km, maar omdat je ook een nieuwe cil hebt, ong 150-200km

als je een chroom of nicaseal wand hebt, hoef je alleen je zuigerveren in te rijden, 50km dus
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Eat My Dust 25-2-2006 16:28 Print reply

Posts: 2562
ja is een airsal dus kort inrijden
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Joostvdw 25-2-2006 16:34 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
ja is een airsal dus kort inrijden


dat weet ik niet, heeft een airsal een chroom/nicaseal wand? zo ja, dan kan je kort inrijden, als hij gietijzer is, dan niet

wie weet het? (ik denk dat hij gewoon giet is, maar weet het niet zeker)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Jekko 25-2-2006 16:37 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
oja welk sproeiertje zou in deze setup passen dus bij 100/120 ofzo



Mss wel handig om ook even te vermelden.
Stel heb eerst goed af VOORDAT je gaat inrijden, en beter net te grote sproeier dan een te kleine sproeier.
Niet gaat inrijden met een halfafgesteld ding.
Want dan kan je netzogoed niet gaan inrijden
 
Waiting for the wor`s to come

Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved