kerel, vlam je er zo hard uit dat je nog niet eens gas heb gegeven. En waarom ik het dom van je vindt, je koopt zo een ontsteking zonder ook maar enkele kennis erover te hebben (die indruk krijg ik)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Honda_Zaanstad
kerel, vlam je er zo hard uit dat je nog niet eens gas heb gegeven. En waarom ik het dom van je vindt, je koopt zo een ontsteking zonder ook maar enkele kennis erover te hebben (die indruk krijg ik)
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?
zal wss vroeger afgesteld moeten worden,omdat tie niet genoeg vervroegd zo te horen,beter afstellen met strobocoop of micrometer.En misschien is het handig om een zuigerstop te kopen
Dit bericht is gewijzigd door sproeiertje op 1-3-2006 om 21:05 uur.
iets vroeger wsl ja. kan je op het gevoel proberen maar het beste is met een micrometer/stroboscoop, al moet je dan natuurlijk wel weten welke waarde je moet aanhouden.
en vliegwielmoer kan je in mijn ogen het beste met een slijptolsleutel losdraaien. (elke beunhaas heeft wel een slijptol natuurlijk )
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
t zwartmet witte touwtje is om een kill switch aan vast te maken
hadden we dus gedaan maar werkte net verkeerd.. maar is nu gelukkig opgelost..
morge ff wat vroeger zetten en eens kijken of t scheelt anders ff strobolamp hale en nog n keer doen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?
rotor wordt als afwerking voor je setup gebruikt
jij heb een tamme cilinder met tamme zooi beter rij je gewoon weer met een std onsteking.. (no offence verder hoor)