Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - binnerotor verschillen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35194 - binnerotor verschillen
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3530 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_Zaanstad 1-3-2006 20:32 Print reply

Posts: 712
kerel, vlam je er zo hard uit dat je nog niet eens gas heb gegeven. En waarom ik het dom van je vindt, je koopt zo een ontsteking zonder ook maar enkele kennis erover te hebben (die indruk krijg ik)
 
-BT 2F4R-
psychopatje 1-3-2006 20:33 Print reply

Posts: 5621
t zwartmet witte touwtje is om een kill switch aan vast te maken
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
bart de scootergek 1-3-2006 20:33 Print reply

Posts: 8916
oke weer genoeg geflamed weer, zullen we nu weer ontopic gaan?


 
Honda RC-33
ktmstyled 1-3-2006 20:58 Print reply
Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_Zaanstad
kerel, vlam je er zo hard uit dat je nog niet eens gas heb gegeven. En waarom ik het dom van je vindt, je koopt zo een ontsteking zonder ook maar enkele kennis erover te hebben (die indruk krijg ik)

enige wat ik er op kan zegge is verkeerde indruk
 
going sideways!
ktmstyled 1-3-2006 21:00 Print reply
Posts: 1806
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?
 
going sideways!
Jarco 1-3-2006 21:00 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?



hoe staat ie nu afgesteld?
 
sproeiertje 1-3-2006 21:04 Print reply

Posts: 643
zal wss vroeger afgesteld moeten worden,omdat tie niet genoeg vervroegd zo te horen,beter afstellen met strobocoop of micrometer.En misschien is het handig om een zuigerstop te kopen


Dit bericht is gewijzigd door sproeiertje op 1-3-2006 om 21:05 uur.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-3-2006 21:21 Print reply

Posts: 10835
iets vroeger wsl ja. kan je op het gevoel proberen maar het beste is met een micrometer/stroboscoop, al moet je dan natuurlijk wel weten welke waarde je moet aanhouden.

en vliegwielmoer kan je in mijn ogen het beste met een slijptolsleutel losdraaien. (elke beunhaas heeft wel een slijptol natuurlijk )
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
IzzY 1-3-2006 21:22 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?




heb je hem uberhaubt wel afgesteld ?

hoeveel mm voor ontsteking ?

gaatje in je zuiger
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
ktmstyled 2-3-2006 0:49 Print reply
Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
t zwartmet witte touwtje is om een kill switch aan vast te maken

hadden we dus gedaan maar werkte net verkeerd.. maar is nu gelukkig opgelost..
morge ff wat vroeger zetten en eens kijken of t scheelt anders ff strobolamp hale en nog n keer doen
 
going sideways!
RS-Power 2-3-2006 0:57 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
alleen nog een vraagje met rotor maakt hij wel meer toeren als ik me koppeling in nijp en hij is feller op t gas maar hij trekt minder hard als ik aan het rijden ben waar kan dat aan liggen? moet ik mijn onsteking vroeger of later zetten?



rotor wordt als afwerking voor je setup gebruikt

jij heb een tamme cilinder met tamme zooi beter rij je gewoon weer met een std onsteking.. (no offence verder hoor)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 2-3-2006 0:58 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: IzzY
[...]




heb je hem uberhaubt wel afgesteld ?

hoeveel mm voor ontsteking ?

gaatje in je zuiger



idd enigste wat je met rotors krijg als je ze niet goed afstelt is gaten in je zuiger
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
ktmstyled 2-3-2006 7:58 Print reply
Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]



idd enigste wat je met rotors krijg als je ze niet goed afstelt is gaten in je zuiger


heb je geen rotor voor nodig lukt me zo ook al kijk maar in me gallery
 
going sideways!
HayeSM 2-3-2006 8:09 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
[...]


heb je geen rotor voor nodig lukt me zo ook al kijk maar in me gallery



stoer

imho is hpi idd iets vor 17+ pk ofzo.. niet voor een setup als jij ...

druk gewoon je ori ontsteking vroeger/op zun vroegst

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 2-3-2006 om 8:09 uur.
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
ktmstyled 2-3-2006 13:08 Print reply
Posts: 1806
me rotor zit er op heb hem getest enzo maar trekt op laag toerental heel slecht heb een am6 blok(linksdraaiend) wat kan er mis zijn?
 
going sideways!

Dit topic is 3530 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved