Quote:Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
kan iemand mij uitlegge hoe k de vliegwiel moer op n beetje simpele manier zonder al te veel te slope er af kan krijge?
schroevedraaier om je vliegwiel vast te zetten, ratel/pijp/kniedopsleutel op je vliegwiel moer zetten en draaien
Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 28-2-2006 om 19:18 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
kan iemand mij uitlegge hoe k de vliegwiel moer op n beetje simpele manier zonder al te veel te slope er af kan krijge?
Door de krukas op de 1 of andere manier te blokkeren, je kan hiervoor een zuigerstop gebruiken, al is niet niet goed voor je krukas/zuiger..
zit een losse zwarte draad met wit streepje aan de ontsteking vast.. waar moet ik die aan vast maken? of moet ik die over het contact laten lopen en is de draad dan zo dat als je hem contact laat maken dan de ontsteking stopt of dat hij juist verbroken moet worden om de ontsteking te verbreken
Enige manier die ik gezien heb en die me zowat het "gebruiksvriendelijkste " was is je krukas blokkeren dmv een stuk plat ijzer van bv. 50*6 en daar een gleuf in zagen/frezen waar je krukas net door gaat .Zo kan je dat plaatje op je voet van het carter laten rusten en zit de krukas vast.
mee rijde en zit er al op alleen nog ff beetje goed afstelle waarom rijd jij honda blijf dan fietse gaat toch even hard
zeer goede opmerking, en een binnenrotor aanschaffen is alleen leuk.
ik heb geen verstand van hpi's maar hoeveel draden heb je precies? en welke kleuren?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Enige manier die ik gezien heb en die me zowat het "gebruiksvriendelijkste " was is je krukas blokkeren dmv een stuk plat ijzer van bv. 50*6 en daar een gleuf in zagen/frezen waar je krukas net door gaat .Zo kan je dat plaatje op je voet van het carter laten rusten en zit de krukas vast.
je bent een beetje laat met reageren, lees volgende keer eerst ff een stukje verder