Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - how to dismantle a shockabsorber

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35173 - how to dismantle a shockabsorber
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

master3rnie 22-2-2006 22:45 Print reply

Posts: 601
oke zo is duidelijker.. denk wel dat het gaat lukken.. thanx..
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 22-2-2006 22:46 Print reply

Posts: 10560
deze site is op geen enkele manier aansprakelijk voor de gevolgen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Hier_ben_ik - Administrator 22-2-2006 22:46 Print reply

Posts: 8499
er overheen schuiven? je veer (spiraal) is dikker dan je bevestigingspunt, het gat moet je dus zo groot maken dat je bevestigingspunt er wel doorheen gaat en je veer zelf niet.

btw gewoon M8 pakken als draadeind, en kwaliteitsmoertjes anders gaat het alsnog gauwgenoeg mis
 
Members zijn vervelend :-|
master3rnie 22-2-2006 22:47 Print reply

Posts: 601
heb nog 15mm draadeind ligen.. boutjes is geen ramp.. boerenbond is flak bij..
 
User 927 22-2-2006 22:48 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]


[offtopic]
je mag we wel alwin noemen hoor roald :P
[/offtopic]

edit:
jullie mogen het m verder uitleggen maak een zij-aanzicht met veer erin ofzo en post dat, dan snapt hij het wel

Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 22-2-2006 om 22:39 uur.



(K)



En zoals altijd weer laat


 
Evilmex 22-2-2006 22:49 Print reply

Posts: 4458
duidelijker kan niet
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
master3rnie 22-2-2006 22:49 Print reply

Posts: 601
heey thanx voor alle moeite maar nu snap ik het.. ik dacht dat de bevestiging punt over de veer zat.. maar nu is het duidelijk..

 
User 927 22-2-2006 23:03 Print reply

Posts: 6405
Owja: Nog 1 tip:

Als je die bouten aandraait, draai ze dan 1 voor 1 steeds een slag, dus bout 1 een slag, dan bout 2 een slag etc.

Anders ga je alsnog dood...

En owja:

Waarschuwing: Adviezen van Razadull AKA Roald opvolgen kan ernstige gevolgen hebben voor de gezondheid en zelfs resulteren in de dood. Razadull AKA Roald aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over de juistheid van de door Razadull AKA Roald verstrekte gegevens en Razadull AKA Roald aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van het volgen van deze gegevens.
 
honda_freak 22-2-2006 23:11 Print reply

Posts: 7650
hahaha, je zou bijna denken dat dit nog gevaarlijk word :P
waarom geen multiplex btw? van de algemeen verkrijgbare houtsoorten is dat tog wel 1 van de sterkere..

kga zelf gewoon een stalen constructie maken.. metaal in overvloed hier
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
User 927 22-2-2006 23:14 Print reply

Posts: 6405
Multiplex is link als je het verkeerd behandeld, kunt het beter uit een stuk hebben. Komt behoorlijk wat kracht op te staan, en geloof me, je wilt niet zo'n veer voor je bek hebben
 
honda_freak 22-2-2006 23:16 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
Multiplex is link als je het verkeerd behandeld, kunt het beter uit een stuk hebben. Komt behoorlijk wat kracht op te staan, en geloof me, je wilt niet zo'n veer voor je bek hebben


ik vertrouw eerder multiplex dat dwars belast is dan vurenhout oid hoor.. (al is het alleen dat ik een balk vurenhout wel kapot kan slaan.. en 18 mm multiplex niet..)

maar ik ben het met je eens dat je die veer niet voor je muil wilt hebben
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-2-2006 23:19 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


ik vertrouw eerder multiplex dat dwars belast is dan vurenhout oid hoor.. (al is het alleen dat ik een balk vurenhout wel kapot kan slaan.. en 18 mm multiplex niet..)

maar ik ben het met je eens dat je die veer niet voor je muil wilt hebben



pak jij mooi multiplex, dan houden wij slimme mensen het bij een eikenhouten balk
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 22-2-2006 23:23 Print reply

Posts: 10560
trouwens veren netjes maken is veel kutwerk .
en de kans is best groot dat na 3 x inveren de lak er weer afligt .
en nieuwe veren kosten ook geen fuck .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
honda_freak 22-2-2006 23:41 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



pak jij mooi multiplex, dan houden wij slimme mensen het bij een eikenhouten balk


mijn moeder heeft me altijd geleerd dat als je niets aardigs te melden hebt je je grote muil moet houden.

khad al gezegd dat ik t gewoon met staal ging doen, dat vertrouw ik dan weer meer dan eikenhout, wat ik trouwens ook niet zou gebruiken tenzij je een hele dikke balk hebt liggen. Pak dan alsjeblieft gewoon meranti of een andere vorm van echt hardhout.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 22-2-2006 23:44 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
trouwens veren netjes maken is veel kutwerk .
en de kans is best groot dat na 3 x inveren de lak er weer afligt .
en nieuwe veren kosten ook geen fuck .


Je hebt elastische verf die het moet kunnen houden. De veren zelf kosten niet zoveel nee. Die wil ik misschien ook nog wel nieuw kopen, maar de binnenste olieveer is ook smerig enzo.. En t gaat me meer om de experience dan het echt netjes maken gewoon voor de lol
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 2415 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved