Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-2-2006 21:36 |
Posts: 17929 |
het niet kunne typen maar het wel willen maken?
heeft wss weinig nut op je ori cil
|
|
|
|
MT70-nolimit |
21-2-2006 21:36 |
Posts: 4322 |
Is niet een klusje waar je zelf aan kunt/moet beginnen
Ori honda cilinder tunen is sowieso een gebed zonder end
|
|
gaat lang goed |
|
suzuki gt50 |
21-2-2006 21:38 |
Posts: 561 |
bootspoort wow ga je daar snel mee?
maak er ff boostpoort van
|
|
|
|
ARIE_MTX-SH |
21-2-2006 21:45 |
Posts: 93 |
ohke volk, boostpoort dan maar het zal altijd wel helpen lijkt mij
|
|
www.2fast2bier.tk |
|
mtx freak |
21-2-2006 21:46 |
Posts: 2711 |
nee niet echt veel, niet op een ori cilinder
|
|
|
|
zundappchef |
21-2-2006 22:13 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
nee niet echt veel, niet op een ori cilinder
gaat wel meer toeren maken
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Vinnie-89 |
21-2-2006 22:14 |
Posts: 1870 |
een GE2 heeft toch ook een boostpoort?
|
|
|
|
Almer |
21-2-2006 22:18 |
Posts: 3325 |
meer toeren maak je pas als je veel vermogen hebt, en het is de vraag of je het vermogen deruit krijgt, en meestal krijg je totaal geen vermogen uit een ori cilinder
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]
gaat wel meer toeren maken
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
richard3 |
21-2-2006 22:21 |
Posts: 5198 |
klopt
maar daar zijn de timingen ook anders als een normale :P
|
|
op naar de grote brommers |
|
Gertjan |
22-2-2006 13:15 |
Posts: 1505 |
In de tijd dat je probeert om die cilinder 'snel' te maken, kan je ook gaan werken, en een 50 snel of 70cc kopen.
Is nog beter voor de economie ook
Dit bericht is gewijzigd door GerTjaN op 22-2-2006 om 13:16 uur.
|
|
|
|
mb-gek |
22-2-2006 13:18 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN
In de tijd dat je probeert om die cilinder 'snel' te maken, kan je ook gaan werken, en een 50 snel of 70cc kopen.
Is nog beter voor de economie ook
Dit bericht is gewijzigd door GerTjaN op 22-2-2006 om 13:16 uur.
of hij verneukt de zooi laat um vastlopen en mag gelijk ze blok reviseren
nog beter voor de economie
at ts
koop gewoon een iets snellere cilinder want een ori tunene is echt een ramp en je gaat er nog niet echt snel mee
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Sjoerd. |
22-2-2006 13:21 |
Posts: 2607 |
Heb ook zelf een bootspoortje gemaakt in mijn 50.
Wel ff met kolomboor doen :P
En oefene op oude rotte cil.
Helpt wel btw op 50 cc.
ICM 2x 8 mm gaten naar je eerste spoelpoorten..
En dan uitlaatpoort omhoog halen uiteraard, anders kan ie et nie kwijt..
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
22-2-2006 13:35 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sjoerd.
Heb ook zelf een bootspoortje gemaakt in mijn 50.
Wel ff met kolomboor doen :P
En oefene op oude rotte cil.
Helpt wel btw op 50 cc.
ICM 2x 8 mm gaten naar je eerste spoelpoorten..
En dan uitlaatpoort omhoog halen uiteraard, anders kan ie et nie kwijt..
foto?
|
|
|
|
buldogo2 |
22-2-2006 14:23 |
Posts: 2101 |
Ik heb het ook gedaan bij me orgineele sh cilinder, helpt wel degelijk, vooral in koppel. Maar het is wel een klote werk om dat met een dremel te doen, je zou het eigelijk vanuit de binnekant moeten doen met een haaks hulpstuk. maar lukt iig wel
poortmap kan ik zo niet vinden, hier effe foto aan de binen kant van de cilinder..
Hier was de cilinder btw nog niet gehoond, dus ziet er alemaal beetej klote uit mja kijk er maar doorheen :P
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 14:25 uur.
|
|
Born to ride |
|
ARIE_MTX-SH |
22-2-2006 16:20 |
Posts: 93 |
ohke...ik denk dat ik dat ook maar ga proberen
en hoe kun je dat het gemakkelijkst doen,...gaten boren vanaf je inlaat??
|
|
www.2fast2bier.tk |
|