Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - sh cilinder tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 835 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35148 - sh cilinder tunen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chineesboer 22-2-2006 10:46 Print reply

Posts: 3676
mja, poortmapje zou wel handig zijn
 
richard3 22-2-2006 11:06 Print reply

Posts: 5198
ik geloof dat je bij athena als je hem tuned er nog redelijk wat winst uit zou kunnen halen dus het is iig makkenlijk als ie dat doet

als je wat geld er in wilt steken maak je een poortmapje stuur je em op naar neonlampje en vraag je wat hij er mee kan/wilt doen en wat het je kost

 
op naar de grote brommers
PraatPaal 22-2-2006 11:40 Print reply

Posts: 7977
http://www.brommerforum.nl/showtopic/21660

VIRITUEEL CLOSED !!!!!!1
 
tsxj oran 22-2-2006 11:41 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
http://www.brommerforum.nl/showtopic/21660

VIRITUEEL CLOSED !!!!!!1

wanabe mod

btw ik vind de uitlaat poort 3mm omhoog wel erg veel je moet wel een uitlaat hebben die daar ook voor is dus niet een standaard uitlaatje die begrenst bij 8000 tpm
 
oud
PraatPaal 22-2-2006 11:43 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

wanabe mod

btw ik vind de uitlaat poort 3mm omhoog wel erg veel je moet wel een uitlaat hebben die daar ook voor is dus niet een standaard uitlaatje die begrenst bij 8000 tpm


erger jij je niet aan dubbele topics enzo

en 3mm is niet zo heel veel hoor...
 
Jekko 22-2-2006 11:46 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


erger jij je niet aan dubbele topics enzo
jahwel, daarom zijn er modjes?

en 3mm is niet zo heel veel hoor...
wel


 
Waiting for the wor`s to come
PraatPaal 22-2-2006 11:49 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]




ohk ohk, 3mm is veel maar hoeft niet teveel te zijn :0
ik zou iig gewoon begginnen met verbreden
 
chineesboer 22-2-2006 11:58 Print reply

Posts: 3676
verbreden MAX 67,5% vd boring.. wel rekening houden het poortmapbreedtes en echte breedtes, cilinder is immer rond
 
rubbert 22-2-2006 22:37 Print reply

Posts: 8825
ik heb al een poortmap gemaakt maar ik weet niet wie hier tuned dus kent iemand van julie mischien iemand die tuned?

ik kan het er zelf wel uitdremelen moet alleen effe wete waar en hoeveel

en hoeveel kost het ong. om zo'n cilindertje te laten tunen?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 22-2-2006 om 22:40 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
khpoppema 22-2-2006 22:53 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
ik heb al een poortmap gemaakt maar ik weet niet wie hier tuned dus kent iemand van julie mischien iemand die tuned?

ik kan het er zelf wel uitdremelen moet alleen effe wete waar en hoeveel

en hoeveel kost het ong. om zo'n cilindertje te laten tunen?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 22-2-2006 om 22:40 uur.


neonlampje van hier opt forum tuned.

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
rubbert 22-2-2006 23:01 Print reply

Posts: 8825
okee
vraag hem wel effe


Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 22-2-2006 om 23:02 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-2-2006 23:10 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


erger jij je niet aan dubbele topics enzo

en 3mm is niet zo heel veel hoor...


niet veel als je lager 3 mm speling heeft is dat ook niet veel zeker

 
buldogo2 22-2-2006 23:37 Print reply

Posts: 2101



Hiermee rijd de mijne @ teller ongeveer 80 (wel met 5 bak enz.) teller klopt redelijk tot de 70 daarboven nog nooit getest.

En bij orgineele cilinder kan je de uitlaat poort best wel wat hooger leggen, is standaart namelijk nogal hele erg klein


Binnekort maar eens een freasje kopen zodat ik ook eens met de spoelers kan romelen


Je kan btw ook nog alles mooi afwerken en wat vloeiender laten lopen, standaart ziten er namelijk nogal een hoop onefenheden in dde cilinder.

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 23:37 uur.





Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 23:40 uur.
 
Born to ride
rubbert 23-2-2006 0:12 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
afbeelding


Hiermee rijd de mijne @ teller ongeveer 80 (wel met 5 bak enz.) teller klopt redelijk tot de 70 daarboven nog nooit getest.

En bij orgineele cilinder kan je de uitlaat poort best wel wat hooger leggen, is standaart namelijk nogal hele erg klein


Binnekort maar eens een freasje kopen zodat ik ook eens met de spoelers kan romelen


Je kan btw ook nog alles mooi afwerken en wat vloeiender laten lopen, standaart ziten er namelijk nogal een hoop onefenheden in dde cilinder.

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 23:37 uur.





Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 23:40 uur.




heb ik al gedaan (ook al wat aan m'n uilaat zitten dremelen)

 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
buldogo2 23-2-2006 0:16 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]




heb ik al gedaan (ook al wat aan m'n uilaat zitten dremelen)



o oke

je zou me uitlaat poort na kunnen maken, vooral die vorm kan je wat vermogen opleveren, maar ik zou em dan wel een mm lager houden als ik gedaan heb.
 
Born to ride

Dit topic is 2224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved