Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 150cc 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 461 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35146 - 150cc 4takt
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 4510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rensmx 21-2-2006 20:05 Print reply

Posts: 903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Nee, volgens mij zijn 't die cheap ass SS50-achtige blokjes


Ik snap het niet imitatie honda? maar dan wel 150cc?

Naar topicstarter: let op het woord IMITATIE, dus niet hetzelfde, wel bijna alleen 20x cheaper
 
Crazycrosser 21-2-2006 20:06 Print reply

Posts: 570
150cc 4-takt crosmotor rijd maar zoiets als 100 het is een 4-takt mijn 500cc 4-takt rijd ook maar iets van 160 dus dat klopt gewoon
 
zx7r 21-2-2006 20:08 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
150cc 4-takt crosmotor rijd maar zoiets als 100 het is een 4-takt mijn 500cc 4-takt rijd ook maar iets van 160 dus dat klopt gewoon

dan haal jij nog best veel uit je xl500
 
Crazycrosser 21-2-2006 20:09 Print reply

Posts: 570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

dan haal jij nog best veel uit je xl500



ander tandwiel dat hij slomer optrekt en harder rijd
 
zx7r 21-2-2006 20:09 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
[...]



ander tandwiel dat hij slomer optrekt en harder rijd

op die manier, ik ben meer van het optrekken
 
Simpele 21-2-2006 20:12 Print reply

Posts: 251
Hmm.. een grotere carb zal mss wat helpen, maar ook niet veel op top.. dan gaat ie mss 110 ofzo.. Verder is het gewoon een flutmerk
 
nee.
mr200r 21-2-2006 20:17 Print reply
Posts: 5122
Is een normale snelheid voor 150cc rond de 100/115.
Wil je sneller nokkenassen met grotere klep lifting

 
mr200r
xmyop 22-2-2006 19:32 Print reply
Posts: 27
ik begin te snappen waarom de wereld rond blijf draaien

vertel die jongen maar eens dat dat ding niet voor niets niet harder kan dan 100 (remmen e.d. zullen zowieso niet veel voorstellen op zo'n sparta)
 
vallen doet niet pijn dat gebeurd vanzelf en je voelt er niks van ... maar het neerkomen!
User 927 22-2-2006 19:35 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xmyop
ik begin te snappen waarom de wereld rond blijf draaien

vertel die jongen maar eens dat dat ding niet voor niets niet harder kan dan 100 (remmen e.d. zullen zowieso niet veel voorstellen op zo'n sparta)



Dat ding is een volwaardige 150cc 4t crosser hoor, word ook gebruikt in MX races (blijkbaar)

Zo'n 150cc 4t crosser is gewoon gebouwd voor koppel/trekkracht, niet voor topsnelheid. Daarom gaan die dingen ook maar rond de 100, harder is gewoon niet nodig. Dat je er ook mee op de weg wilt is dan jammer, daar zijn ze niet voor gebouwd.

Je kunt de tandwiel verhouding wel aanpassen, maar dan ben je je trekkracht kwijt, en rijd ie misschien 120 (woohoo...)

Crossen zal dan wel niet meer goed gaan, mgoed. Keuzes maken
 
-Tom- 22-2-2006 19:49 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

gaaaast


als je een 1000cc 2takt maakt zal eht veel harder gaan

let op:
honda cbr125
aprilia rs125

de eerste wordt snoeihard gevlamd door de 2e

bij gelijke cilinderinhoud is 2takt veel sneller

Omg lekkere vergelijking ook. Welke slijt sneller? Juist, de RS.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z
[...]


Een 2t heeft (met vergelijkbaar materiaal) meer vermogen dan 4t. Dus een 999cc 2t zou een R1 aan stront rijden . Maar daar gaat het hier niet om.



Dit bericht is gewijzigd door Gerrit_Z op 21-2-2006 om 19:52 uur.

Wat is snel? Mss op het rechte stuk,m aar in de bochten wordt die niet bestaande 2-takt dik hard geowned, omdat het totaal niet "user-friendly" is om het zo maar te zeggen.
 
FTS Member
Almer 22-2-2006 20:06 Print reply

Posts: 3325
Tune heeft geen zin op zo'n ding, en waarom wil jij met zo'n ding sneller dan 100 rijden? Ook op de weg heeft 100 geen zin Ik zou er gewoon genoegen mee nemen of wat zwaarders kopen, want zeker die imitatieblokken zijn niet voor extreme snelheden en toerentallen gebouwd Dat wordt gewoon een gebed zonder einde
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 4510 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved