Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 150cc 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 843 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35146 - 150cc 4takt
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

5maurice5 21-2-2006 19:46 Print reply
Posts: 208
maar wat kan ik tunen dan hij ongeveer 17pk krijgt
 
Terror 21-2-2006 19:46 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
http://www.shineraym...s.co.nz/xy150iii.htm deze?

heeft 8kw staat er. zou wel iets harder dan 100 moeten kunnen lopen. gewoon beetje zwaarder vertanden als je persee hogere top wil.



Max.Torque (N.m/r/min):10.0/7500
Max.Speed (km/h):100
 
Dikke Dennes 21-2-2006 19:47 Print reply

Posts: 4337
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )
 
Drive it like you stole it.
5maurice5 21-2-2006 19:48 Print reply
Posts: 208
ja zie je 100 kilometer per uur
maar hij moet toch harder kunnen wat kun je allemaal tunen
en wat past erop
 
jackmasterTZR 21-2-2006 19:48 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )


zet er ook ff een 1000cc 2 takt naast...


 
Remco RS 21-2-2006 19:48 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )

gaaaast


als je een 1000cc 2takt maakt zal eht veel harder gaan

let op:
honda cbr125
aprilia rs125

de eerste wordt snoeihard gevlamd door de 2e

bij gelijke cilinderinhoud is 2takt veel sneller
 
zx7r 21-2-2006 19:49 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )

al gooi ik een 3liter diesel onder een brommer wordtie ook snel, mits het blok er onder blijft hangen.


 
Dikke Dennes 21-2-2006 19:49 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 5maurice5
ja zie je 100 kilometer per uur
maar hij moet toch harder kunnen wat kun je allemaal tunen
en wat past erop


Je kan je kop laten flowen, snellere nokkenas nemen, grotere carburateur, betere uitlaat...
 
Drive it like you stole it.
Rensmx 21-2-2006 19:49 Print reply

Posts: 903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )


Ohjah maar we hebben het nu over 150cc, in 2007 komen er van honda, yamaya en suzuki 150cc crossmotors uit.
3x raden in welke klasse die gaan rijden, ja in de 85cc.
 
Terror 21-2-2006 19:49 Print reply

Posts: 9269
ontopic maar weer dennis maakte gewoon een stomme fout

(K)

 
5maurice5 21-2-2006 19:49 Print reply
Posts: 208
wie weet er iets wat je kunt tunen wat veel scheelt in trekkracht en topsnelheid
 
jackmasterTZR 21-2-2006 19:50 Print reply

Posts: 3062
ik zou er dubbele webers op gaan beunen, heeft ie iig al wel een vet slurp geluid

verder is het gewoon een muuch hok
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 21-2-2006 19:50 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Wel lekker veel koppel

Maarre, voor de n00bs, 4takt is zeker niet sloom
(Zie de R1, Fireblade, gemiddelde Ducatti of welke andere motor dan ook )


Een 2t heeft (met vergelijkbaar materiaal) meer vermogen dan 4t. Dus een 999cc 2t zou een R1 aan stront rijden . Maar daar gaat het hier niet om.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 5maurice5
ja zie je 100 kilometer per uur
maar hij moet toch harder kunnen wat kun je allemaal tunen
en wat past erop


Hoeveel geld wil je eraan uitgeven? Wat is je tandwielverhouding?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Je kan je kop laten flowen, snellere nokkenas nemen, grotere carburateur, betere uitlaat...


Uitlaat maakt vrij weinig uit.

Dit bericht is gewijzigd door Gerrit_Z op 21-2-2006 om 19:52 uur.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
zx7r 21-2-2006 19:51 Print reply

Posts: 3868
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]

gaaaast


als je een 1000cc 2takt maakt zal eht veel harder gaan

let op:
honda cbr125
aprilia rs125

de eerste wordt snoeihard gevlamd door de 2e

bij gelijke cilinderinhoud is 2takt veel sneller
--------------------------------------------------------------------------------

dennis

Bladiebladiebla




een 2t heeft 1.6 tot 1.8 keer meer vermogen
 
Remco RS 21-2-2006 19:52 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]

blablabladiebla



ja, dat durf je niet te laten staan, h??


Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 21-2-2006 om 19:55 uur.
 

Dit topic is 4406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved