Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT Koppeling slipt...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35102 - DT Koppeling slipt...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hond mb 19-2-2006 17:56 Print reply

Posts: 528
als het eemaal klote is krijgje het bijna niet goed en kost je donders veel tijd.
het beste kun je alles nieuw erin doen anders heb je het zo weer
 
Dikke Dennes 19-2-2006 18:09 Print reply

Posts: 4337
't Is nu in principe helemaal verholpen h?


 
Drive it like you stole it.
cmtheman 19-2-2006 19:42 Print reply

Posts: 2710
FS1 heeft dat ook wel, maar die hebben een ander blok met ander toerenverloop, andere uitlaat en tandwielen enzo he
 
ZAC #802, KNMV #82
Dikke Dennes 19-2-2006 20:28 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
FS1 heeft dat ook wel, maar die hebben een ander blok met ander toerenverloop, andere uitlaat en tandwielen enzo he


Mwa... Een hard optrekkende brommer is een hard optrekkende brommer...
Mijn (zeer) snelle Fs1 had er 0,0 last van, een maat van me zijn snelle Fs1 ook niet, en zo ken ik nog wel meer voorbeelden
 
Drive it like you stole it.
cmtheman 20-2-2006 15:01 Print reply

Posts: 2710
ja, zou kunnen, maar ik ken ook mensen waarbij de DT koppeling niet slipte, je kan voorbeelden blijven verzinnen

maar bij DT is het sneller, omdat DT(crosser dus) grotere tandwielen achter heeft, en gewoon harder optrekt met zelfde setup, ook is FS1 blok wat anders, dus reageert ook anders he, want de koppeling is precies hetzelfde, dus dan moet je het ergens anders zoeken...
 
ZAC #802, KNMV #82

Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved