Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - water in de olie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35088 - water in de olie
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bom 19-2-2006 12:31 Print reply

Posts: 332
Quote:

en nog een vraag: mijn klem voor de remschijf zit VAST...



wat bedoel je hiermee??

 
--Gilera GSM-- 19-2-2006 13:20 Print reply
Posts: 95
laat maar is al kapot:P stukje afgebroken:(

maarja next time better,


 
bom 19-2-2006 13:47 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: --Gilera GSM--
laat maar is al kapot:P stukje afgebroken:(

maarja next time better,




maar wat is er nouw kapot? zo'n klein klipje om de rem blokken op de plaats te houden? ik zie namelijk dat je een hele nieuwe achter remklauw vraagt. dat moet het wel erg kapot zijn...

Dit bericht is gewijzigd door bom op 19-2-2006 om 13:49 uur.
 
--Gilera GSM-- 19-2-2006 13:48 Print reply
Posts: 95


bij de linker is er een stukje rood, in het ronde gedeelte daar bij dat rode komt een metalen kuipje, die zat erg vast en hebben we er tog uit weten te halen. aan de ene kant lukte het wel en aan de andere kant ook maar niet zonder schade. de linker klauw waar het kuipje in moet, daar is een hoekje uit

Dus dat rode gedeelte is weg..




Dit bericht is gewijzigd door --Gilera GSM-- op 19-2-2006 om 13:55 uur.
 
bom 19-2-2006 13:49 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: --Gilera GSM--
afbeelding

bij de linker is er een stukje wit gelaten, in het ronde gedeelte komt een metalen kuipje, die zat erg vast en hebben we er tog uit weten te halen. aan de ene kant lukte het wel en aan de andere kant ook maar niet zonder schade. de linker klauw waar het kuipje in moet, daar is een hoekje uit

Dit bericht is gewijzigd door --Gilera GSM-- op 19-2-2006 om 13:50 uur.

hmm... je hebt dus de hele klauw gesplitst. zonde..

Dit bericht is gewijzigd door bom op 19-2-2006 om 13:52 uur.
 
dt50rcrosser 19-2-2006 13:57 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bom
[...]

hmm... je hebt dus de hele klauw gesplitst. zonde..

Dit bericht is gewijzigd door bom op 19-2-2006 om 13:52 uur.


ik split altijd me klauw als ik me broem schoonmaak na het crosser.. niks ant handje.. gwoon bietje oppassen.
word nieuwe bestellen als de boel is afgebroken..
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
--Gilera GSM-- 19-2-2006 13:58 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]


ik split altijd me klauw als ik me broem schoonmaak na het crosser.. niks ant handje.. gwoon bietje oppassen.
word nieuwe bestellen als de boel is afgebroken..



Ja alleen dat stukje is afgebroken, dan heb ik tog alleen de linker kant van de gehele remklauw nodig, of moet ik dan een geheel nieuwe kopen??
 
bom 19-2-2006 14:29 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: --Gilera GSM--
[...]



Ja alleen dat stukje is afgebroken, dan heb ik tog alleen de linker kant van de gehele remklauw nodig, of moet ik dan een geheel nieuwe kopen??


Alleen linker kant..., maar vraag me af of je het zo los kan kopen...
kan je het niet maken als ik zo naar je tekening kijk is het maar een klein stukje waar het schaaltje in ligt..
 
--Gilera GSM-- 19-2-2006 15:06 Print reply
Posts: 95
ja is t ook, maar misschien kan er geen druk meer op komen te staan ofzo, of minder druk.. en tja, ik wil wel dat mijn rem GOED functioneert:

ps: weet trouwens iemand welk merkt t is, de klauw van een GSM?

Dit bericht is gewijzigd door --Gilera GSM-- op 19-2-2006 om 15:36 uur.
 
bom 19-2-2006 17:53 Print reply

Posts: 332
als ik je tekening zie komt de druk daar niet op te staan....
 
--Gilera GSM-- 19-2-2006 17:56 Print reply
Posts: 95
het loopt nog een stukkie naar beneden zeg maar tot het kuipje
 
Riddick 21-2-2006 0:16 Print reply
Posts: 23
mensen het is join de coulasse= koppakking vertaald maar igg betekent het hier gwn een cilinderkop ik weet niet in wat het in NL betekend
 

Dit topic is 2377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved