Quote:Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]
1 is het makkelijkst, want dan hoef je niks te veranderen.
2 brengt misschien meer op, omdat je geld overhoud na het nsr blok te kopen.
(maar het is wel meer moeite en tijd: kopen & verkopen enzo)
3 zo'n 50cc is zeldzaam en dus erg duur, waarschijnlijk duurder
als een mooi nsrblokje.
hij staat dus voor 50 euro te koop bij Johan, als jij voor mij een nsrblok voor minder dan 50 euro regelt klopt je 3e zin, anders is er niks van waar.
1) Mtx-sh met daarin mbx80 blok met 110cc autisa erop
2) Mtx-sh met daarin mbx80 blok met 50cc krad ( + 50 euro )
3) Mtx-sh met daarin nsr blok, mbx80 verkopen en nsr blok kopen, hou ik waarschijnlijk nog wel wat aan over.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Rensmx
Ik zal het even duidelijker maken
1) Mtx-sh met daarin mbx80 blok met 110cc autisa erop
2) Mtx-sh met daarin mbx80 blok met 50cc krad ( + 50 euro )
3) Mtx-sh met daarin nsr blok, mbx80 verkopen en nsr blok kopen, hou ik waarschijnlijk nog wel wat aan over.
als je 50cc gaat rijden en het kost je ook nog eens 50 euro, dan ben je niet slim bezig als je dat zou doen, ik zou mooi met die autisa gaan rijden
Als mensen nou eerst gingen lezen voordat ze met hun slaperige kop zwaar nutteloze antwoorden geven..?
Het gaat dus om het VERKOPEN en niet om het ZELF RIJDEN.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Rensmx
Als mensen nou eerst gingen lezen voordat ze met hun slaperige kop zwaar nutteloze antwoorden geven..?
Het gaat dus om het VERKOPEN en niet om het ZELF RIJDEN.
DAN VERKOOP JE TOCH ALLES, tering hey gast leg het dan beter uit ofzo