Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - probleem na het reviseren nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 609 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35085 - probleem na het reviseren nsr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerarddg 18-2-2006 13:23 Print topicpost

Posts: 404
Ik vind dit wel een topic waard voordat iedereen weer zegt van dat ik dit in het kleine vragen topic moet zetten.

Maare het is namelijk zo dat ik dus afgelopen week mijn nsr blok gerviseerd heb. En dat dus mijn rechterkeering van de krukas niet helemaal paste. Het kwam erop neer dat die ring of iets dergelijks wat tussen je tandwiel en de krukas komt, aan de koppelingskant, niet paste over mijn keering heen. Dus ik toch die keering erin gezet en zonder die ring kon het ook wel. Het sloot mooi aan enz. dus ik hier gevraagd of het zonder die ring kan, en dat kon dus.

Dus ik vanmiddag mijn motorblok onder mijn brommer gezet. Was bijna klaar en ik laat benzine door mijn carburateur heen lopen en dat ding begint als een gek te lekken. Dus ik snel de benzine kraan uitgedaan en alles droog gemaakt. Op een gegeven moment deed de carb het weer goed en toen zag ik opeens een vloeistof langs mijn pakking van de cilinder komen. De onderste pakking van de cilinder bedoel ik. Dus ik kijken wat het is en het rook naar mijn idee niet naar benzine dus ik dacht dat het dus olie was uit mijn blok. Dus dat de keering niet goed afsloot dus. Dus ik de cilinder alles eraf getrokken en ik zag tot mijn verbazing een vlinke plas benzine in de krukas kamer liggen .

En nu is mijn vraag dus, hoe komt dat in vredesnaam daar?
 

super freak 18-2-2006 13:46 Print reply

Posts: 265
mischien is je carb wel zo erg gaan lekken dat het je spruitstuk in is gegaan en dus langs je membraam en ja ik weet niet hoe erg die gelekt heeft maar dat lijkt mij de enige wijze oplossing of dat jij je slangestjes hebt omgewisseld maar dat lijkt me stug (van je olie pomp)groeten mark en succes
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
gerarddg 18-2-2006 13:47 Print reply

Posts: 404
Nee mijn olie pomt gebruik ik niet. Hij heeft aardig veel gelekt dus dat zou mischien wel kunnen. Naja ik laat het wel opdrogen en dan zet ik de cilinder enzo er wel weer op. Maar ik vraag me nog steeds af hoe het kan
 
super freak 18-2-2006 13:58 Print reply

Posts: 265
ja ik vind het ook al nog al vaag maar dat zou de enige manier zijn hoe anders maar ja schroef je blok er anders nog even onder weg en kijk evenn naar je carb en zo en je membraam mischien wel kapot en dan kan je gelijk alles weggooien (de benzine) dat is het enige wat kan en kijk ook even naar je gas schuif mischien zit die wel vast of flotter anders weet ik het ook niet meer succes en laat maar weten groeten mark
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
gerarddg 18-2-2006 16:15 Print reply

Posts: 404
En de ontsteking van een nsr is toch ook hetzelfde als die een mtx-sh? En past een ontsteking van een mt/mb er ook op?
 
Kampersjaak 18-2-2006 16:16 Print reply

Posts: 12285
ja,

alleen is vliegwiel van mb/t/x anders
 
oderint dum metuant

Dit topic is 352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved