Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #35067 - Ombouw naar Sm...
|
Pagina 3 van 7
|
Dit topic is 6146 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Ollie |
11-3-2006 10:43 |
Posts: 2468 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
Door Ec300 op 09-02-2006 17:25
Bekijk het profiel van deze user Quote deze post in je eigen post
Als eerste, ik ben Olivier, ben nieuw hier en de reden dat ik hier ben gekomen is dat ik toch over 'n krap jaar alweer 18 wordt en ik me steeds meer wil gaan concentreren op de motoren. Dat Brommerforum ben ik nu toch wel een beetje zat, jeetje wat een gemekker daar altijd en dat valt me hier enorm mee
waarom post je het dan hier?
Heb ik dat net niet uitgelegd? Bladiebladiebla, altijd het gezeik van welles/nietes met als gevolg een ban
En GasGas is zeker kwaliteit, kijk maar naar de trials, die draaien al meer dan een kwarteeuw mee. Motorcross is eigenlijk pas sinds '95 in productie bij GasGas, dus de motoren zijn nog in hun opstap. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze slecht zijn, zeker niet, ik vind 't echt super kwaliteit!
Ook het standaard pakket wat je meekrijgt vind ik super, o.a. Ohlins vering, hydraulische koppeling, excel velgen, renthal stuur enz.
Enne die voorband Ik kocht deze banden als een setje, dwz. ze horen bij elkaar, het zijn ook circuitbanden.
Maar de eerste keren dat ik er op zal rijden rijd ik wss toch op het circuit (testen e.d.) en dan wil je toch graag goede banden hebben.
Als ik er straks de straat mee opga, zal ik zeker ff mijn banden verwisselen voor meer 'straatproof' bandjes
|
|
|
|
renoeius |
16-3-2006 17:16 |
|
Ollie |
16-3-2006 17:21 |
Posts: 2468 |
Whoeiii mijn voorwielbus
oohja, heb trouwens nu ff geen zak marsen paraat liggen hoor:P
Maar daar regelen we wat op
Remklauwadapertje is ook bijna klaar dus we kunnen bijna rijden
De acceptgiro's die op de achtergrond liggen zijn zeker je boetes die je nog moet betalen:P Van al je flitsacties
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 17:22 uur.
|
|
|
|
renoeius |
16-3-2006 17:23 |
Posts: 6409 |
hahha, nee gelukkig niet. ik heb daar trouwens noooit meer iets van gehoord
houwe zo
|
|
|
|
Ollie |
16-3-2006 17:26 |
Posts: 2468 |
Haha gelukkig maar
|
|
|
|
Boele |
16-3-2006 17:34 |
Posts: 301 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Haha gelukkig maar
ja schild je weer een hoop geld,
|
|
|
|
Henk-88 |
16-3-2006 17:39 |
Posts: 26703 |
Hij 's wel bruut
'k d8 dat Gasgas alleen maar trial maakte... weer wat geleerd
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Ollie |
16-3-2006 17:43 |
Posts: 2468 |
Thnx
enne gasgas maakt zelfs brommers
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
16-3-2006 17:46 |
Posts: 17929 |
tis wel leuk enzo, maar een stel andere velgen en een ander voorkapje erin proppe kan iedereen, dus wat op mf in je beginpost staat slaat op nix
begin eens met leuke usd vork, 6 zuiger klauw, opmaat pijp dat soort spul
|
|
|
|
Kampersjaak |
16-3-2006 18:00 |
Posts: 12285 |
als je geld hebt
maar hebt wel gelijk
dan krik je meer het poser idee op
verder leuke brommer
|
|
oderint dum metuant |
|
Ollie |
16-3-2006 18:06 |
Posts: 2468 |
Jongetje, jij wilt zeggen dat ik hier niets aan veranderd hebt?
Hou alsjeblieft op man, ten 1e waarom een USD vork?; een normale vork is dikker, deze kan namelijk in dezelfde kroonplaten als een usd vork, dus is dit een dikkere vork dan een USD. Ten 2e; de goudkleurige extreme vorken, welke je wel kent van de ktm's bj. 97 en verder zijn een van de fijnste vorken ooit gemaakt en ja...dit is ook g??n USD vork.
Verder heb ik al een andere uitlaat gemonteerd (fabrieksuitlaat van GG en HGS demper), waarom zou ik in hemelsnaam een opmaatpijp nemen voor deze motor?
Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;
-Excel/Behr velgen
-2005 kappenset
-Ktm 125 ONE buddyhoes, GG heeft niks vervangends...
-GG fabriekspijp icm. HGS demper
-Boyesen membraan
-Tokico 4 zuiger klauw icm. custom made adapter
-Stalen remleiding
-Brembo 14mm pomp
-Ohlins vering
-Hydraulische koppeling
-Pro taper (extended) twinwall stuur
-KTM fabrieksschijf
En...zo goed als alle onderdelen zijn aangepast, met name de mechanische onderdelen, het was niet zomaar in mekaar schroeven en rijden, ?cht niet! Denk aan m'n opmaat velgbussen, spaaksetje, remklauwadapter, remschijf enz.
Gezien dit een GasGas is en dit merk ietwat exotischer is dan een doorgaans jappanertje als een CRF is het dus niet velgen bestellen en monteren
Dus heb niet zo'n commentaar op m'n bouwkunsten, ga lekker aan je xr sleutelen ofzo
Edit: wat is hier niet poser genoeg aan? Moet ik er nu geanodiseerde ventieldopjes op gaan draaien en er een gekleurd schakelpookje opzetten? Jee wat pimp, ik vind 'm pimp genoeg.
Geef dan eens een voorbeeld van een gangbare Sm van E3500,- die jij w?l poserig vind?
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:09 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:16 uur.
|
|
|
|
vinnie |
16-3-2006 18:09 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;
hij heb ook een gsxr1100
die niet standaard is
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 16-3-2006 om 18:12 uur.
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
16-3-2006 18:12 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Jongetje, jij wilt zeggen dat ik hier niets aan veranderd hebt?
Hou alsjeblieft op man, ten 1e waarom een USD vork?; een normale vork is dikker, deze kan namelijk in dezelfde kroonplaten als een usd vork, dus is dit een dikkere vork dan een USD. Ten 2e; de goudkleurige extreme vorken, welke je wel kent van de ktm's bj. 97 en verder zijn een van de fijnste vorken ooit gemaakt en ja...dit is ook g??n USD vork.
Verder heb ik al een andere uitlaat gemonteerd (fabrieksuitlaat van GG en HGS demper), waarom zou ik in hemelsnaam een opmaatpijp nemen voor deze motor?
Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;
-Excel/Behr velgen
-2005 kappenset
-GG fabriekspijp icm. HGS demper
-Boyesen membraan
-Tokico 4 zuiger klauw icm. custom made adapter
-Stalen remleiding
-Brembo 14mm pomp
-Ohlins vering
-Hydraulische koppeling
-Pro taper (extended) twinwall stuur
-KTM fabrieksschijf
En...zo goed als alle onderdelen zijn aangepast, met name de mechanische onderdelen, het was niet zomaar in mekaar schroeven en rijden, ?cht niet! Denk aan m'n opmaat velgbussen, spaaksetje, remklauwadapter, remschijf enz.
Gezien dit een GasGas is en dit merk ietwat exotischer is dan een doorgaans jappanertje als een CRF is het dus niet velgen bestellen en monteren
Dus heb niet zo'n commentaar op m'n bouwkunsten, ga lekker aan je xr sleutelen ofzo
Edit: wat is hier niet poser genoeg aan? Moet ik er nu geanodiseerde ventieldopjes op gaan draaien en er een gekleurd schakelpookje opzetten? Jee wat pimp, ik vind 'm pimp genoeg.
Geef dan eens een voorbeeld van een gangbare Sm van E3500,- die jij w?l poserig vind?
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:09 uur.
die van martijn? die owned die van jou behoorlijk, maar ga hier verder geen discussie over aan, eencilinder zuigt
|
|
|
|
Ollie |
16-3-2006 18:15 |
Posts: 2468 |
Die van martijn?
Edit: je rijdt zelf ook een 1pitter?
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:15 uur.
|
|
|
|
vinnie |
16-3-2006 18:16 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Die van martijn?
Edit: je rijdt zelf ook een 1pitter?
Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:15 uur.
zoek maar op mf.. daar staat ze hele project, dat ding is echt supergeil
en hij rijd niet op ze xr, hij rijd op ze gsx
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Dit topic is 6146 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 7
|
|