Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ombouw naar Sm...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #35067 - Ombouw naar Sm...
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ollie 11-3-2006 10:43 Print reply

Posts: 2468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder




Door Ec300 op 09-02-2006 17:25
Bekijk het profiel van deze user Quote deze post in je eigen post



Als eerste, ik ben Olivier, ben nieuw hier en de reden dat ik hier ben gekomen is dat ik toch over 'n krap jaar alweer 18 wordt en ik me steeds meer wil gaan concentreren op de motoren. Dat Brommerforum ben ik nu toch wel een beetje zat, jeetje wat een gemekker daar altijd en dat valt me hier enorm mee

waarom post je het dan hier?


Heb ik dat net niet uitgelegd? Bladiebladiebla, altijd het gezeik van welles/nietes met als gevolg een ban

En GasGas is zeker kwaliteit, kijk maar naar de trials, die draaien al meer dan een kwarteeuw mee. Motorcross is eigenlijk pas sinds '95 in productie bij GasGas, dus de motoren zijn nog in hun opstap. Hoewel dat niet wil zeggen dat ze slecht zijn, zeker niet, ik vind 't echt super kwaliteit!
Ook het standaard pakket wat je meekrijgt vind ik super, o.a. Ohlins vering, hydraulische koppeling, excel velgen, renthal stuur enz.

Enne die voorband Ik kocht deze banden als een setje, dwz. ze horen bij elkaar, het zijn ook circuitbanden.
Maar de eerste keren dat ik er op zal rijden rijd ik wss toch op het circuit (testen e.d.) en dan wil je toch graag goede banden hebben.
Als ik er straks de straat mee opga, zal ik zeker ff mijn banden verwisselen voor meer 'straatproof' bandjes

 
renoeius 16-3-2006 17:16 Print reply

Posts: 6409
TADAAAAA!!!



 
Ollie 16-3-2006 17:21 Print reply

Posts: 2468
Whoeiii mijn voorwielbus
oohja, heb trouwens nu ff geen zak marsen paraat liggen hoor:P
Maar daar regelen we wat op

Remklauwadapertje is ook bijna klaar dus we kunnen bijna rijden

De acceptgiro's die op de achtergrond liggen zijn zeker je boetes die je nog moet betalen:P Van al je flitsacties

Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 17:22 uur.
 
renoeius 16-3-2006 17:23 Print reply

Posts: 6409
hahha, nee gelukkig niet. ik heb daar trouwens noooit meer iets van gehoord

houwe zo
 
Ollie 16-3-2006 17:26 Print reply

Posts: 2468
Haha gelukkig maar
 
Boele 16-3-2006 17:34 Print reply

Posts: 301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Haha gelukkig maar



ja schild je weer een hoop geld,
 
Henk-88 16-3-2006 17:39 Print reply

Posts: 26703
Hij 's wel bruut

'k d8 dat Gasgas alleen maar trial maakte... weer wat geleerd
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Ollie 16-3-2006 17:43 Print reply

Posts: 2468
Thnx
enne gasgas maakt zelfs brommers
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-3-2006 17:46 Print reply

Posts: 17929
tis wel leuk enzo, maar een stel andere velgen en een ander voorkapje erin proppe kan iedereen, dus wat op mf in je beginpost staat slaat op nix

begin eens met leuke usd vork, 6 zuiger klauw, opmaat pijp dat soort spul
 
Kampersjaak 16-3-2006 18:00 Print reply

Posts: 12285


als je geld hebt

maar hebt wel gelijk
dan krik je meer het poser idee op

verder leuke brommer
 
oderint dum metuant
Ollie 16-3-2006 18:06 Print reply

Posts: 2468
Jongetje, jij wilt zeggen dat ik hier niets aan veranderd hebt?
Hou alsjeblieft op man, ten 1e waarom een USD vork?; een normale vork is dikker, deze kan namelijk in dezelfde kroonplaten als een usd vork, dus is dit een dikkere vork dan een USD. Ten 2e; de goudkleurige extreme vorken, welke je wel kent van de ktm's bj. 97 en verder zijn een van de fijnste vorken ooit gemaakt en ja...dit is ook g??n USD vork.
Verder heb ik al een andere uitlaat gemonteerd (fabrieksuitlaat van GG en HGS demper), waarom zou ik in hemelsnaam een opmaatpijp nemen voor deze motor?

Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;

-Excel/Behr velgen
-2005 kappenset
-Ktm 125 ONE buddyhoes, GG heeft niks vervangends...
-GG fabriekspijp icm. HGS demper
-Boyesen membraan
-Tokico 4 zuiger klauw icm. custom made adapter
-Stalen remleiding
-Brembo 14mm pomp
-Ohlins vering
-Hydraulische koppeling
-Pro taper (extended) twinwall stuur
-KTM fabrieksschijf

En...zo goed als alle onderdelen zijn aangepast, met name de mechanische onderdelen, het was niet zomaar in mekaar schroeven en rijden, ?cht niet! Denk aan m'n opmaat velgbussen, spaaksetje, remklauwadapter, remschijf enz.

Gezien dit een GasGas is en dit merk ietwat exotischer is dan een doorgaans jappanertje als een CRF is het dus niet velgen bestellen en monteren

Dus heb niet zo'n commentaar op m'n bouwkunsten, ga lekker aan je xr sleutelen ofzo

Edit: wat is hier niet poser genoeg aan? Moet ik er nu geanodiseerde ventieldopjes op gaan draaien en er een gekleurd schakelpookje opzetten? Jee wat pimp, ik vind 'm pimp genoeg.
Geef dan eens een voorbeeld van een gangbare Sm van E3500,- die jij w?l poserig vind?






Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:09 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:16 uur.
 
vinnie 16-3-2006 18:09 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;






hij heb ook een gsxr1100
die niet standaard is

Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 16-3-2006 om 18:12 uur.
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-3-2006 18:12 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Jongetje, jij wilt zeggen dat ik hier niets aan veranderd hebt?
Hou alsjeblieft op man, ten 1e waarom een USD vork?; een normale vork is dikker, deze kan namelijk in dezelfde kroonplaten als een usd vork, dus is dit een dikkere vork dan een USD. Ten 2e; de goudkleurige extreme vorken, welke je wel kent van de ktm's bj. 97 en verder zijn een van de fijnste vorken ooit gemaakt en ja...dit is ook g??n USD vork.
Verder heb ik al een andere uitlaat gemonteerd (fabrieksuitlaat van GG en HGS demper), waarom zou ik in hemelsnaam een opmaatpijp nemen voor deze motor?

Korte opsomming van aanpassingen @ meneer met zijn stoere xr;

-Excel/Behr velgen
-2005 kappenset
-GG fabriekspijp icm. HGS demper
-Boyesen membraan
-Tokico 4 zuiger klauw icm. custom made adapter
-Stalen remleiding
-Brembo 14mm pomp
-Ohlins vering
-Hydraulische koppeling
-Pro taper (extended) twinwall stuur
-KTM fabrieksschijf

En...zo goed als alle onderdelen zijn aangepast, met name de mechanische onderdelen, het was niet zomaar in mekaar schroeven en rijden, ?cht niet! Denk aan m'n opmaat velgbussen, spaaksetje, remklauwadapter, remschijf enz.

Gezien dit een GasGas is en dit merk ietwat exotischer is dan een doorgaans jappanertje als een CRF is het dus niet velgen bestellen en monteren

Dus heb niet zo'n commentaar op m'n bouwkunsten, ga lekker aan je xr sleutelen ofzo

Edit: wat is hier niet poser genoeg aan? Moet ik er nu geanodiseerde ventieldopjes op gaan draaien en er een gekleurd schakelpookje opzetten? Jee wat pimp, ik vind 'm pimp genoeg.
Geef dan eens een voorbeeld van een gangbare Sm van E3500,- die jij w?l poserig vind?






Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:09 uur.



die van martijn? die owned die van jou behoorlijk, maar ga hier verder geen discussie over aan, eencilinder zuigt

 
Ollie 16-3-2006 18:15 Print reply

Posts: 2468
Die van martijn?
Edit: je rijdt zelf ook een 1pitter?

Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:15 uur.
 
vinnie 16-3-2006 18:16 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Die van martijn?
Edit: je rijdt zelf ook een 1pitter?

Dit bericht is gewijzigd door Ollie op 16-3-2006 om 18:15 uur.

zoek maar op mf.. daar staat ze hele project, dat ding is echt supergeil
en hij rijd niet op ze xr, hij rijd op ze gsx
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon

Dit topic is 6146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved