Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - van 2 naar 1 gerammel tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1089 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35039 - van 2 naar 1 gerammel tsx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1143 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gekke henkie 16-2-2006 19:07 Print reply

Posts: 878
bij een lager toerental terugschakelen helpt vaak ook...

En ik heb een 50 snel gehad, licht getuned, en die liep met ori uitlaat en 16mm mikuni dik 90, en daar heb ik 1,5 jaar lang elke dag minstens 20km op gereden, zonder onder de 8000 toeren te komen

Dus was zeker wel betrouwbaar!

 
Ga toch krassen!
Toon 16-2-2006 19:08 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
tandwiel of schakelvork versleten



Owkee hierover weet ik genoeg! bedankt, nu nog ervaringen met een 50cc tuned met 16 mm en proma ???
 
Toon 16-2-2006 19:09 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gekke henkie
bij een lager toerental terugschakelen helpt vaak ook...

En ik heb een 50 snel gehad, licht getuned, en die liep met ori uitlaat en 16mm mikuni dik 90, en daar heb ik 1,5 jaar lang elke dag minstens 20km op gereden, zonder onder de 8000 toeren te komen

Dus was zeker wel betrouwbaar!




Ik heb gemerkt als ik harder trap het er ook niet is dus dat is inorde.
 
gekke henkie 16-2-2006 19:16 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]



Owkee hierover weet ik genoeg! bedankt, nu nog ervaringen met een 50cc tuned met 16 mm en proma ???


heb nu een proma op mn standaard 70cc met 20mm, maar ben er erg tevreden over!
 
Ga toch krassen!

Dit topic is 1143 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved