Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - parmakit 50 mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35009 - parmakit 50 mt5
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 14-2-2006 18:42 Print reply

Posts: 13830
miss btje domme vraag maare, wat is een bug?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Kampersjaak 14-2-2006 18:44 Print reply

Posts: 12285
een bug op z'n engels, als fout
 
oderint dum metuant
Ramon P 14-2-2006 18:45 Print reply

Posts: 187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]


tis iig een probleem wat al was met de voorloper van parmakit, de oude zeta's. Ik heb wel eens gehoord dat het komt vanwege de spoelgaten in de zuiger. Heb jij toevallig spoelgaten in je zuiger zitten of niet|?



bij 70cc zit er wel een gat in de zuiger maar bij 50cc is dit niet het geval ik zal daarom oook geen extra spoelpoorten in de zuiger boren of met de dremel
 
Sypie_Honda 14-2-2006 18:47 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
een bug op z'n engels, als fout


ow jah tuurlijk had ik kunnen weten

maare ik heb toen us een nieuwe pamakit 50 gekocht. en in het membraanhuis zaten wat vreemde randjes, die heb ik er maar uit gedremeld zo dat het mooi glad is. weet niet of het verschil gemaakt heeft want ik heb er nooit mee gereden met die randjes er nog in.

moet je mulder miss ff vragen die heeft wel met een 70 parmakit gereden met randjes.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
BlackIce4 14-2-2006 18:49 Print reply

Posts: 3654
dat doe ik nouw ook
ga binnekort ook weg halen en die poort boven je zuiger ook wat groter maken. die vind ik persoonlijk erg slecht afgewerkt
 
tsxj oran 14-2-2006 19:38 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
dat doe ik nouw ook
ga binnekort ook weg halen en die poort boven je zuiger ook wat groter maken. die vind ik persoonlijk erg slecht afgewerkt

de poort boven de zuiger dat zijn er nogal wat
 
oud
PRO TUNING 14-2-2006 19:46 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mad Scientist
ik heb de search meerdere malen gebruikt maar kom maar niet op een direct antwoord...

ik heb een 50cc parmakit op mijn mt zitten met een prox zuiger
16mm carb mikuni
tecno uitlaat
twv 13/45

ik heb veel dingen over deze cilinder gelezen en ook dat hij veel kracht heeft voor een 50cc en een dood punt heeft bij een bepaald tourental en deze bug in de cilinder zit zoals hij uit de fabriek komt en dmv tunen is te verhelpen

is dit waar..??

en hebben mensen nog meer ervaring met deze bug want ik heb in totaal 1 topic gevonden waar het wel zoo was maar daar replyden mensen dat het gewoon aan de afstelling ligt ik heb echt heel veel al geprobeerd maar word er maar niks wijzer uit iemand die dit zelfde probleem had..??


Ten eerste hoort een Prox zuiger niet in een Parmakit.
Ten tweede is een 16 mm Mikuni haast niet af te stellen op een snelle cilinder.

 

Dit topic is 1676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved