Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Metrakit Pro Race 70cc- ori Krukas?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35003 - Metrakit Pro Race 70cc- ori Krukas?
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PraatPaal 14-2-2006 22:01 Print reply

Posts: 7977
mensen weten het hier gewoon beter, en jij accepteerd het niet

wil je nu echt beweren dat een PKPR niet goed zal gaan presteren op een MKPR, danwel niet beter dan alles muv opmaat
 
Ariej 14-2-2006 22:02 Print reply

Posts: 3685
ik vind dat robert wel een punt heeft, maar ik denk dat hij niet over die uitlaat moet gaan discuseren
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
robert gpr50r 14-2-2006 22:07 Print reply

Posts: 612
ik weet ook wel dat het niet de beste uitlaat is........

dat hek ook al 4 keer gezegd...
ik weet ook wel dat als ik een pro-race uitlaat koop dat ik nog harder ga...

maar ik vind het gewoon zo irritant dat als je wat probeert te zeggen hier op het forum, een antwoord op de vraag van die jongen te geven of de krukas het aan kan, dat je vervolgens helemaal afgezeikt wordt....

en sommigen van jullie zullen wel geweldig veel kennis over brommers hebben...
ik snap ook heus wel dat een pro-race pijp et beter doet...
ik weet ook wel dat ik een 50cc pijp heb...
ik ben dr zo tevreden mee...


maar het is zo fucking irritant dat als je hier je ervaring/mening uitspreekt dat je dan helemaal afgezeikt word...
ik probeer ook alleen mijn ervaring over te dragen...
 
PraatPaal 14-2-2006 22:09 Print reply

Posts: 7977
dan moet je het niet neerzetten alsof het een feit is, maar zeggen dat JIJ het zo goed GENOEG vind

niet achteraf...
 
robert gpr50r 14-2-2006 22:10 Print reply

Posts: 612
jemig....


ik zeg toch dat bij mijn brommr tot 13k draait...

maar als je dat hier zegt word je helemaal kort met de grond gemaakt en van alle kanten afgezeikt en gedaan....

ik vertel mijn ervaring maar...

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-2-2006 22:12 Print reply

Posts: 10560
13k draaien en tot 13 k kracht hebben is ook wat anders
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
robert gpr50r 14-2-2006 22:14 Print reply

Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert gpr50r
ik heb een 70cc pro-race cilinder op men derbi...
ik heb nog steeds de orginele krukas, en die houd et nog prima...
het inegste is dat je tijdig een nieuw naaldlagertje er in moet zetten... kost ook maar 8 euro... en is eventjes werk...
op top draaitie nu 13000 toeren..



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
13k draaien en tot 13 k kracht hebben is ook wat anders



dit zei ik en vervolgens word je helemaal afgezeikt van kan niet en je bent dom enz......

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-2-2006 22:17 Print reply

Posts: 10560
ik reageerd meer op de discussie tussen jouw en bullet/de rest
dat hun het hadden over cilinder die PRESTEREN tot 14,5 k en jij hebt het over draaien TOt 13 k

bullet zegt dat een iemand die alles uit een pr haalt beter een sterkere krukas gebruikt

wat ik begrijp
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
robert gpr50r 14-2-2006 22:20 Print reply

Posts: 612
jah maar ik zei et zo en word helemaal afgezeikt.....

daarna begon die bullut daar over...
ik weet toch niet of die jongen zen brommer tot het uiterste wil tunen of dat hij hem gewoon mooi hard wil laten lopen......

bullet zei dat orgi rommel was en dat je andere moest hebben...
niet zoals jij et nu formuleert..

 
Deon 14-2-2006 22:33 Print reply

Posts: 9656
mijn mening: gewoon voor de zekerheid een doppler as halen voor 80 eu, en niet het risico lopen dat je het verneukt.(mits je geen andere fouten maakt)
 
BIET 14-2-2006 22:49 Print reply

Posts: 22355
Heej robbert ga is ff buiten spelen ofzow. Aan jouw geblere heeft die TS helemaal niets. De TS kan uit de reacties in dit topic ondertusse wel uitmaken dat het verstandig is om er een andere krukas in de zetten.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Marko 14-2-2006 23:01 Print reply

Posts: 1521
Woooeeeiii fuck ProRace mijn std cilinder maakt 15k in z'n neutraal
WWOOOOWW ik blaaaassss jullie eruit.......

Kijk hoe dun die uitlaat van jouw uberhaupt is
alleen aan de dikte zie je zo dat dit geen super70 uitlaat is
en volgens mij hoort een pr cilinder meer toeren dan 13k te maken
het gaat om je powerband en die word grotendeels bepaald door je
uitlaat maar je cilinder speelt ook een rol.

Als jij een uitlaat heb voor 9k tot 11k
en een cilinder met powerband van 10k tot 15k
dan verneuk je de boel aangezien je na de 11k minder power heb
terwijl je cilinder die mits die fatsoenlijke tegendruk van de
uitlaat krijgt wel kan krijgen.

pro Race:

en dat ding van jouw


Nogal een verschil h?

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:02 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:02 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:03 uur.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
BIET 14-2-2006 23:04 Print reply

Posts: 22355
Die onderste is gewoon een 50 uitlaat
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Marko 14-2-2006 23:04 Print reply

Posts: 1521
Ja precies en die onderste is wat die robert heeft
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-2-2006 23:04 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
Woooeeeiii fuck ProRace mijn std cilinder maakt 15k in z'n neutraal
WWOOOOWW ik blaaaassss jullie eruit.......

Kijk hoe dun die uitlaat van jouw uberhaupt is
alleen aan de dikte zie je zo dat dit geen super70 uitlaat is
en volgens mij hoort een pr cilinder meer toeren dan 13k te maken
het gaat om je powerband en die word grotendeels bepaald door je
uitlaat maar je cilinder speelt ook een rol.

Als jij een uitlaat heb voor 9k tot 11k
en een cilinder met powerband van 10k tot 15k
dan verneuk je de boel aangezien je na de 11k minder power heb
terwijl je cilinder die mits die fatsoenlijke tegendruk van de
uitlaat krijgt wel kan krijgen.

pro Race:
afbeelding
en dat ding van jouw
afbeelding

Nogal een verschil h?

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:02 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:02 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 14-2-2006 om 23:03 uur.



dit is al gezegd , en is robert gpr beweert ook niet anders

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 8385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved