Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Van wie weet je dat een NS1 blokje zoveel gaat zuipen? Als dat een gokje is, mss weet Splendid hier wat over, volgens mij heeft hij ook een ns1 gehad.
die ns1 had ie dus van mij..
ns1 blokje is snel.. en relatief zuinig
dus als je niet altijd vol gas gaat zitten rijden maar gewoon met t verkeer mee rij en af en toe ff beetje optrek en dan lekker laagtoerig rijden dan is hij heel zuinig
ik weet nog wel dat ik een keer met mijn ns1 20 km verder op moes zijn voor nieuwe carb (hij was toen nog orgineel)
vriend achterop.. ding volgegooit en ben in 1 stuk door gaan rijden (120 in ze 6)
en toen ik terug kwam had ik 40 km gereden en dr was niet eens veel meer als een liter uit
miss zelfs minder geen idee..
maar toch zou ik jou aanraden om gewoon een mbx blokje te kopen
waarom? onsteking vna ns1 is anders.. heb ik ervaring mee..
ik kreeg een mbx blok niet goed werkend op me ns1 en onstekingen verwisselen is niet makkelijk
daarbij is er voor mbx80 meer te halen.. makkelijker..
en t is toch allebij even illegaal
maar hij heeft ook veel koppel.. en gaat niet zo hard als ns1 dus voordeliger met boetes
en hij is ook nog een zuiniger doordat hij minder toeren heeft ed
dus mijn advies.. neem een mbx80 blok met standaard mbx80 cil en kop en 18mm kehin.. dan loopt hij lekker, rustig en goed!
en pijp.. tjah.. proma is mijn favoriet maar da zoek je zelf maar uit
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
en een mtx-r2 blok gaat volgens mij op de kop schakelen op een nsr. Want op een mtx wijst het pookje naar voren en op een nsr wijst het pookje naar achteren. (correct me if i'm wrong)
als je zo'n blok wil dan kan je de schakelwals vervangen boor een mbx/nsr wals oid..
maar das meer moeite.. mbx blok is gewoon plug and play
Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 14-2-2006 om 0:50 uur.