daanmtx |
13-2-2006 20:39 |
Posts: 3759 |
Waarom koop je geen chille 4takt als het je om 't verbruik gaat ?
|
|
Honda VFR400R |
|
stoeptegel |
13-2-2006 22:29 |
Posts: 3085 |
Omdat ik nog een bietje snelheid wil Ik wil gewoon wa snelheid, met een matig verbruik.Moet toch niet moeilijk zijn,als ik de ori carb houd en verder niet ga tunen ofzo.
|
|
80 cc ownatsj |
|
BIET |
13-2-2006 22:33 |
Posts: 22355 |
Als je een Ge2 neemt en een 13mm en je schakelt voor de powerband op en je hebt er een leuke pijp achter en dan rij je 70/75 ofzow met niet al te hoog toerental en heb je gewoon super laag verbruik. Heb het wellis gedaan met mijn NSR om is te proberen. Tank ging 2x zo lang meej ong. Maja nooit verbruik gemeten. Maarja als je zuinig wilt moet je geen NS1 blok kopen, want dan ga je zkr weten blazen. Is gewoon veels te leuk:P. NSR met 13mm is gewoon zuiniger dan NS1 met 18mm sowiezo. Niets aan te doen.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
stoeptegel |
13-2-2006 22:34 |
Posts: 3085 |
lijkt me logisch, maar is een verbruik van 1:25 realistisch?
|
|
80 cc ownatsj |
|
BIET |
13-2-2006 22:36 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
lijkt me logisch, maar is een verbruik van 1:25 realistisch?
Weet ik veel. Ik lette er nooit op.. maar geloof maar van mij, met zown 13mm keihin voor de powerband opschakelen is ech super zuinig...
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
buldogo2 |
13-2-2006 22:38 |
Posts: 2101 |
Ik denk dat je het best een orgineen ns-1 blok kan pakken als je voor redelijk wat power wil gaan en een matig verbruik, en het verbruik licht dan nog heel erg aan je rijsteil.
ik kan bijvoorbeelt op een tank benzine tussen de 90 en 180km rijden, licht er maar net aan hoe ik rijd.
|
|
Born to ride |
|
Frysk |
13-2-2006 22:44 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
Ik denk dat je het best een orgineen ns-1 blok kan pakken als je voor redelijk wat power wil gaan en een matig verbruik, en het verbruik licht dan nog heel erg aan je rijsteil.
ik kan bijvoorbeelt op een tank benzine tussen de 90 en 180km rijden, licht er maar net aan hoe ik rijd.
idd mijn tankje is altijd redelijk gauw leeg
je kan mijn rijstijl al inbeelden denk
|
|
giggitybyte |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
13-2-2006 22:46 |
Posts: 10560 |
tandwiel verhouding scheelt ook redelijk veel
toen ik nog met 15 45 naar school reed had ik een verbuik van 1 op 12 a 13
nu met 17 45 (en rustiger rijden ) red ik de 1 op 20
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
stoeptegel |
13-2-2006 22:49 |
Posts: 3085 |
dus 1:25 is neit realistisch?
|
|
80 cc ownatsj |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
13-2-2006 22:51 |
Posts: 10560 |
het belangrijkste is gewoon je rechterhand , kun je deze beheersen is 1 op 25 wel te doen , miss kun je een katalysator erop fiksen want bij mijn bws scheelt dit ook
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
buldogo2 |
13-2-2006 22:52 |
Posts: 2101 |
1:20 red je wel 1:25 kan wel maar als je wat vlot wil al nie meer
|
|
Born to ride |
|
geert-nsr |
13-2-2006 22:52 |
Posts: 6438 |
k zou gwoon ge2 mej 13 mm nemen
rijd snel, zuinig, betrouwbaar
|
|
|
|
ruud1 |
13-2-2006 22:53 |
Posts: 806 |
jeps das een mooie setup
wil ik ook
zuipt niet teveel, en nja als je hard wil, dan verbruik je altijd meer benzine...
|
|
|
|
buldogo2 |
13-2-2006 22:54 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
k zou gwoon ge2 mej 13 mm nemen
rijd snel, zuinig, betrouwbaar
ns-1 nie wil je zege?
|
|
Born to ride |
|
ruud1 |
13-2-2006 22:55 |
Posts: 806 |
nja stoeptegel moet denk ik gwoon die knoop es doorhakken want als ik het zo lees ben je er over 50 pagina's nog niet uit...
|
|
|
|