Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Onderzoek voor School

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 935 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34972 - Onderzoek voor School
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DynaBlaster 13-2-2006 9:36 Print reply

Posts: 2837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
kun je in een zeta lc van mt een andere cilinder bus persen .
anders pak je een ac cilinder , pers je hier de cilinderbus uit , druk je deze in de zeta lc en kijk je of je prestatie verschil hebt


Is misschien wat lastig bekeken.. als je normaal een lc i.p.v een ac pers je de bus er ook niet uit neem ik aan.. is misschien wel een leuk onderzoek.. maar je moet de cilinder inrijden.. het lijkt mij tenminste wel zo betrouwbaar om een nieuwe cilinder te gebruiken.
 
Wanna Finish First?, First Finish!
Marko 13-2-2006 9:45 Print reply

Posts: 1521
wat voor opdracht is het precies?
tog niet profielwerkstuk?

Je kan ook proberen te tunen voor je werkstuk is alleen wel
moeilijk want je moet precies uitleggen waardoor je meer vermogen haalt
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Remco RS 13-2-2006 9:46 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
wat voor opdracht is het precies?
tog niet profielwerkstuk?

Je kan ook proberen te tunen voor je werkstuk is alleen wel
moeilijk want je moet precies uitleggen waardoor je meer vermogen haalt

ach, de gemiddelde natuurkundeleraar snapt dat toch niet

zoiets was ik ook van plan alleen ff goedkoop aan een blok zien te komen
 
Marko 13-2-2006 9:48 Print reply

Posts: 1521
Vorig jaar waren er bij mij op school mensen die dat
hadden gedaan die hadden gewoon hun uitlaatpoort "wat" groter
geveilt en toen deed ie het ineens nog maar heel slecht
go figure.......

en uiteindelijk gingne ze met hun runners met schroevendraaier
contacsloten maar wheelies(met iemand achterop) trekken op schoolplein
aangezien ze dat werkstuk verneukt hadden en geen examen meer mochte
doen

Dus ik zou gewoon die vent die 500 brommers in z'n schuur heeft
even een belletje geven als je egt wat met brommmers wil doen

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 13-2-2006 om 9:49 uur.
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Remco RS 13-2-2006 9:50 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
Vorig jaar waren er bij mij op school mensen die dat
hadden gedaan die hadden gewoon hun uitlaatpoort "wat" groter
geveilt en toen deed ie het ineens nog maar heel slecht
go figure.......

en uiteindelijk gingne ze met hun runners met schroevendraaier
contacsloten maar wheelies trekken op schoolplein
aangezien ze dat werkstuk verneukt hadden en geen examen meer mochte
doen

Dit bericht is gewijzigd door Marko op 13-2-2006 om 9:48 uur.

domme apen

anders pak ik gewoon mijn eigen rs :P

zeg ik dat we de cilinder getuned hebben (is nog waar ook, maar niet door mij) en dan sla ik de ring uit de uitlaat.. kijk, van 50/60/70 naar 100 km/u
 
bart de scootergek 13-2-2006 9:59 Print reply

Posts: 8916
het is hier een brommerforum, geen huiswerkforum. dit soort dingen moet je maar ergens anders vragen.
 
Honda RC-33

Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved