DynaBlaster |
12-2-2006 23:41 |
Posts: 2837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
jah ok, maar moet t project dan zo precies zijn? je kan toch gewoon kijken of dat de brommer wil lopen op een bepaalde brandstof, en hoe de brommer hierop reageerd (in grote lijnen)
Dat is wel zo .. ik zal nog kijken.. misschien wel goed idee
|
|
Wanna Finish First?, First Finish! |
|
G-Force |
12-2-2006 23:41 |
Posts: 4603 |
nog een wat makkelijker idee:
-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster
|
|
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor... |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
12-2-2006 23:42 |
Posts: 10560 |
je kunt als je een test bank tot je beschikking hebt toch met andere basissen werken , zolang je maar de gegevens hebt van het voertuig met de gewoone brandstof en met een andere brandstof , dan kun je daarna procentueel (vinden leraren leuk) het verschil aantonen
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
ruud1 |
12-2-2006 23:42 |
Posts: 806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G-Force
nog een wat makkelijker idee:
-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster
jah miss is dit ook wel een goed ide?: de dempende werking van bepaalde materialen bekijken die worden toegepast in brommerdempers.
|
|
|
|
Shinigami |
12-2-2006 23:43 |
Posts: 797 |
tot heover kan je die brommer opfocken, hoe hard hoeveel pk's lache
|
|
... |
|
DynaBlaster |
12-2-2006 23:44 |
Posts: 2837 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G-Force
nog een wat makkelijker idee:
-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster
Is goeie ..zelf soort van demper maken, die je open kan halen,, in plaats van de huidige stof, een andere stof gebruiken Thnx
ik ga eerst maffen,, anders word meneer leraar boos
Dit bericht is gewijzigd door DynaBlaster op 12-2-2006 om 23:45 uur.
|
|
Wanna Finish First?, First Finish! |
|
ruud1 |
12-2-2006 23:45 |
Posts: 806 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
tot heover kan je die brommer opfocken, hoe hard hoeveel pk's lache
denk dat je dan behoorlijk buget afhankelijk gaat worden..., en het is niet helemaal van dyna blaster wilde onderzoeken, nl iets waar speculatie over is...
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
12-2-2006 23:45 |
Posts: 10560 |
tip
er zijn heel veel dempers die je uit elkaar kan draaien
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
ruud1 |
12-2-2006 23:45 |
Posts: 806 |
|
|
|
|
DynaBlaster |
12-2-2006 23:45 |
|
puch_master |
12-2-2006 23:52 |
Posts: 3429 |
er gaat ook een verhaal rond dat LC (liquid cooled) sneller is als AC (air cooled)
mischien ook leuk om dit te onderzoeken?
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
G-Force |
12-2-2006 23:53 |
Posts: 4603 |
Lijkt me moeilijk.. moet je 2 exact dezelfde blokken met als enige verschil AC of LC onderzoeken om de juiste conclusie te kunnen trekken
|
|
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor... |
|
puch_master |
12-2-2006 23:55 |
Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G-Force
Lijkt me moeilijk.. moet je 2 exact dezelfde blokken met als enige verschil AC of LC onderzoeken om de juiste conclusie te kunnen trekken
ja dan zou je idd 2 cillinders (1x ac, 1x lc) moeten hebben met de zelfde timingen etc.
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Fabio |
12-2-2006 23:57 |
Posts: 1737 |
Met de verschillende brandstoffen heb je ook nog te maken met verschillende afstellingen. De ene brandstof heeft meer zuurstof of temp nodig om te ontbranden. Dus zou je bij elke brandstof anders moeten afstellen. Ook dit moet dan weer in verhouding zijn met de afstelling van andere brandstoffen, anders kloppen de vergelijkingen niet.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
12-2-2006 23:58 |
Posts: 10560 |
kun je in een zeta lc van mt een andere cilinder bus persen .
anders pak je een ac cilinder , pers je hier de cilinderbus uit , druk je deze in de zeta lc en kijk je of je prestatie verschil hebt
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|