Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Onderzoek voor School

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34972 - Onderzoek voor School
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DynaBlaster 12-2-2006 23:41 Print reply

Posts: 2837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
jah ok, maar moet t project dan zo precies zijn? je kan toch gewoon kijken of dat de brommer wil lopen op een bepaalde brandstof, en hoe de brommer hierop reageerd (in grote lijnen)


Dat is wel zo .. ik zal nog kijken.. misschien wel goed idee
 
Wanna Finish First?, First Finish!
G-Force 12-2-2006 23:41 Print reply

Posts: 4603
nog een wat makkelijker idee:

-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster

 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-2-2006 23:42 Print reply

Posts: 10560
je kunt als je een test bank tot je beschikking hebt toch met andere basissen werken , zolang je maar de gegevens hebt van het voertuig met de gewoone brandstof en met een andere brandstof , dan kun je daarna procentueel (vinden leraren leuk) het verschil aantonen

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ruud1 12-2-2006 23:42 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
nog een wat makkelijker idee:

-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster



jah miss is dit ook wel een goed ide?: de dempende werking van bepaalde materialen bekijken die worden toegepast in brommerdempers.
 
Shinigami 12-2-2006 23:43 Print reply

Posts: 797
tot heover kan je die brommer opfocken, hoe hard hoeveel pk's lache
 
...
DynaBlaster 12-2-2006 23:44 Print reply

Posts: 2837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
nog een wat makkelijker idee:

-Gemiddelde geluidssterkte van uitlaten brommers/sc**ts
dB meter kopen/lenen, na school even al het spul bij school langsgaan en klaar is Dynablaster



Is goeie ..zelf soort van demper maken, die je open kan halen,, in plaats van de huidige stof, een andere stof gebruiken Thnx
ik ga eerst maffen,, anders word meneer leraar boos

Dit bericht is gewijzigd door DynaBlaster op 12-2-2006 om 23:45 uur.
 
Wanna Finish First?, First Finish!
ruud1 12-2-2006 23:45 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
tot heover kan je die brommer opfocken, hoe hard hoeveel pk's lache


denk dat je dan behoorlijk buget afhankelijk gaat worden..., en het is niet helemaal van dyna blaster wilde onderzoeken, nl iets waar speculatie over is...
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-2-2006 23:45 Print reply

Posts: 10560
tip
er zijn heel veel dempers die je uit elkaar kan draaien
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ruud1 12-2-2006 23:45 Print reply

Posts: 806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DynaBlaster
[...]


Is goeie ..zelf soort van demper maken, die je open kan halen,, in plaats van de huidige stof, een andere stof gebruiken Thnx
ik ga eerst maffen,, anders word meneer leraar boos

Dit bericht is gewijzigd door DynaBlaster op 12-2-2006 om 23:45 uur.


jep zo bedoel ik het

weltruste heh

 
DynaBlaster 12-2-2006 23:45 Print reply

Posts: 2837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ruud1
[...]


denk dat je dan behoorlijk buget afhankelijk gaat worden..., en het is niet helemaal van dyna blaster wilde onderzoeken, nl iets waar speculatie over is...


Precies,, maar voor de fun wast leuk geweest
 
Wanna Finish First?, First Finish!
puch_master 12-2-2006 23:52 Print reply

Posts: 3429
er gaat ook een verhaal rond dat LC (liquid cooled) sneller is als AC (air cooled)

mischien ook leuk om dit te onderzoeken?
 
Toyota AE86 Levin coupé
G-Force 12-2-2006 23:53 Print reply

Posts: 4603
Lijkt me moeilijk.. moet je 2 exact dezelfde blokken met als enige verschil AC of LC onderzoeken om de juiste conclusie te kunnen trekken
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
puch_master 12-2-2006 23:55 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
Lijkt me moeilijk.. moet je 2 exact dezelfde blokken met als enige verschil AC of LC onderzoeken om de juiste conclusie te kunnen trekken


ja dan zou je idd 2 cillinders (1x ac, 1x lc) moeten hebben met de zelfde timingen etc.
 
Toyota AE86 Levin coupé
Fabio 12-2-2006 23:57 Print reply

Posts: 1737
Met de verschillende brandstoffen heb je ook nog te maken met verschillende afstellingen. De ene brandstof heeft meer zuurstof of temp nodig om te ontbranden. Dus zou je bij elke brandstof anders moeten afstellen. Ook dit moet dan weer in verhouding zijn met de afstelling van andere brandstoffen, anders kloppen de vergelijkingen niet.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-2-2006 23:58 Print reply

Posts: 10560
kun je in een zeta lc van mt een andere cilinder bus persen .
anders pak je een ac cilinder , pers je hier de cilinderbus uit , druk je deze in de zeta lc en kijk je of je prestatie verschil hebt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 1452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved