Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34962 - "kleine vragen" topic deel 8
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 75296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 12-2-2006 9:18 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hack_ops
[...]


het plaatje zie ik wel,maar no movements



vaag, ;-|
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
hack_ops 12-2-2006 9:35 Print reply

Posts: 346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]



vaag, ;-|



oepss had wat uitgeschakeld in de internet opties

dom domber dombest
 
gilera rcr cross
jeffreyyy 12-2-2006 10:06 Print reply

Posts: 1634
ik had nog een pakking liggen van 70cc malossie
maar toen ik die pakking ( koppakking ) ertussen deed lekte hij als een gek
hij hoort toch gewoon te passen ?
kheb een 70cc cilinder en een 50cc kop maar dat maakt toch niet veel uit of gaat dat gewoon niet samen en heb ik een 50cc pakking nodig ?
 
bikkeltje 12-2-2006 10:20 Print reply

Posts: 2380
is het lc of ac?
 
Flybike 12-2-2006 10:21 Print reply
Posts: 2120
Lc?
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Jarco 12-2-2006 10:21 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Lc?


liquid cooled?
 
Flybike 12-2-2006 10:23 Print reply
Posts: 2120
Ja die had ik wel hoor. Maar als je koppakking lekt is dit toch meestal kvs




Met welke soort buis moet je bocht maken voor uitlaat?
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Gilera Gsm 12-2-2006 10:24 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marko
Wat is een leuke straat 70/80 cilinder
voor derbi die ook betaalbaar is


70mk giet
 
Jarco 12-2-2006 10:25 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Ja die had ik wel hoor. Maar als je koppakking lekt is dit toch meestal kvs




Met welke soort buis moet je bocht maken voor uitlaat?



nee je koppaking kan ook lek zijn bij ac brommers, dan is de pakking niet 100% meer vlak meestal. Waardoor hij (mengsel)erbij langs gaat lekken.

 
sylvesta da masta 12-2-2006 10:33 Print reply

Posts: 52
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


openen in paint, dan opslaan als, onder bestandsnaam staat opslaan als type, daar kies je JPEG




bedankt

 
Marry 12-2-2006 10:54 Print reply

Posts: 940
vrij raar, mijn mt5 loopt precies hetzelfde met choke als zonder choke, alleen zelfs (geloof ik) iets harder met choke, wat klopt er niet?
 
ook als je niets te vieren hebt
Jarco 12-2-2006 10:55 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marry
vrij raar, mijn mt5 loopt precies hetzelfde met choke als zonder choke, alleen zelfs (geloof ik) iets harder met choke, wat klopt er niet?



staat dan wss iets te arm... wat voor setup heb je
 
Marry 12-2-2006 10:57 Print reply

Posts: 940
ori cil (49cc)
ori uitlaat
18mm carb
ori luchtfilter
 
ook als je niets te vieren hebt
Jarco 12-2-2006 10:58 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marry
ori cil (49cc)
ori uitlaat
18mm carb
ori luchtfilter




beter pak je een 13 mm carb op ori setup... Anders is het kloten afstellen omdat de carb eingelijk te groot is voor de ori setup.

 
Marry 12-2-2006 10:59 Print reply

Posts: 940
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]




beter pak je een 13 mm carb op ori setup... Anders is het kloten afstellen omdat de carb eingelijk te groot is voor de ori setup.



ja zoiets haddik al gehoord, maar denk je dat ik daarom hetzelfde/beter rij met choke aan?

 
ook als je niets te vieren hebt

Dit topic is 75296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved