Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 624 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34962 - "kleine vragen" topic deel 8
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 75699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joostvdw 11-2-2006 20:11 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
maar inlaat verlagen helpt niet dus?


als je de spoelpoorten hoger maakt, word je blowdown effectief lager... maar ik denk niet dat je dat zomaar kan doen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
chineesboer 11-2-2006 20:12 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


als je de spoelpoorten hoger maakt, word je blowdown effectief lager... maar ik denk niet dat je dat zomaar kan doen



goed om timing en spoelrichting denken
 
bart de scootergek 11-2-2006 20:12 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



waarom zette je dit er dan in?


" blabla, zelfde verhaal als de andere delen. "



edit: enne sorry was voor offtopic

Dit bericht is gewijzigd door chineesboer op 11-2-2006 om 20:10 uur.


LEES.

omdat ik eerst het topic wilde openen, en later die links er pas in ging zetten.

waar maak jij je trouwens druk om .

 
Honda RC-33
Joostvdw 11-2-2006 20:14 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



goed om timing en spoelrichting denken


wat aan timing denken ? gewoon spoelpoorten ophogen tot je een blowdown van 15 ofzo hebt, uitlaatpoort breedte zo breed mogelijk zetten, dan istie wel laagtoerig en koppel

maaar, ik denk dat je inlaat/uitlaat opp verhouding beetje in de knoei loopt, of in ieder geval gaat er iets niet kloppen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
driver004 11-2-2006 20:15 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
maar inlaat verlagen helpt niet dus?


gewoon doen heb ik bij mijn rotte puch ook gedaan uitlaat en intlaat stuk groter gemaakt rijd gewoon goed en harder

@bart de scoeter gek
wrum sluit je dat topic van cris en maakt zelf precies de zelfde ?
slaat nerges op
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
christianos 11-2-2006 20:15 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



goed om timing en spoelrichting denken

dat is onmogelijk met een dremel onderhand..
 
Flybike 11-2-2006 20:15 Print reply
Posts: 2120
Heb ik het nu mis of is dit een beetje errug veel voor die brommer?


http://brommerscoote...46125-honda-mt5.html



 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
chineesboer 11-2-2006 20:15 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


wat aan timing denken ? gewoon spoelpoorten ophogen tot je een blowdown van 15 ofzo hebt, uitlaatpoort breedte zo breed mogelijk zetten, dan istie wel laagtoerig en koppel

maaar, ik denk dat je inlaat/uitlaat opp verhouding beetje in de knoei loopt, of in ieder geval gaat er iets niet kloppen



naja, als je bijv met spoelpoorttiming van 160 oid wilt rijden.. mij best
 
bart de scootergek 11-2-2006 20:15 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


gewoon doen heb ik bij mijn rotte puch ook gedaan uitlaat en intlaat stuk groter gemaakt rijd gewoon goed en harder

@bart de scoeter gek
wrum sluit je dat topic van cris en maakt zelf precies de zelfde ?
slaat nerges op


omdat we allebei tegelijk bezig waren dat topic te maken? alleen drukte hij eerder op de post knop.
 
Honda RC-33
hondamt8 11-2-2006 20:16 Print reply

Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


wat aan timing denken ? gewoon spoelpoorten ophogen tot je een blowdown van 15 ofzo hebt, uitlaatpoort breedte zo breed mogelijk zetten, dan istie wel laagtoerig en koppel

maaar, ik denk dat je inlaat/uitlaat opp verhouding beetje in de knoei loopt, of in ieder geval gaat er iets niet kloppen



hij is lui en wil niet berekenen... dus waar zijn grenzen zitten weet ie niet dus ja

 
HONDA, THE POWER OF DREAMS
chineesboer 11-2-2006 20:16 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Heb ik het nu mis of is dit een beetje errug veel voor die brommer?


http://brommerscoote...46125-honda-mt5.html






is idd erg duur, maar zit ook wel duur spul op..

Ik zou het er nooit voor over hebben
 
chineesboer 11-2-2006 20:17 Print reply

Posts: 3676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

dat is onmogelijk met een dremel onderhand..



klopt.. maar misschien had die idioot een tandarts boor ofzo
 
christianos 11-2-2006 20:20 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


omdat we allebei tegelijk bezig waren dat topic te maken? alleen drukte hij eerder op de post knop.

och wie het eerst komt wie het eerst maalt, en ik was net te laat
 
tsxj oran 11-2-2006 20:21 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
maar inlaat verlagen helpt niet dus?

wel bij zundap's en kreidlers die geen membraamgestuurde inlaat hebben
 
oud
Flybike 11-2-2006 20:22 Print reply
Posts: 2120
Heeft een aprillia een subframe? rs50




 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard

Dit topic is 75699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved