Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NS1 shit @mtx-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34948 - NS1 shit @mtx-sh
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

renoeius 11-2-2006 16:40 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]


ik denk dat nu je dit gepost hebt,, hij toch maar stopt met ze nieuwe project,,, je kan je eigen appie nog maar net onderhoude,,,

@ renoeius: dus als ik t goed begrijp ''knijpen'' de mtx kroonplaten je voorvork aan de bovenkant samen waardoor hij dus naar buiten loopt *van b oven naar beneden kijkend*


Dit bericht is gewijzigd door Airsal70ccDt op 11-2-2006 om 16:23 uur.


dat is het niet
het T-stuk (kroonplaat met de balhoofdpen) van een ns1 is iets van 170mm breed. die van een mtx ronde de 150. ze zijn gewoon te smal. zo komt het wiel niet op de juiste plek.
 
Gertjan 11-2-2006 20:09 Print reply

Posts: 1505
Gewoon de kroonplaat van de NS-1 aanpassen, heb ik ook op mijn MBX met crossstuur.
Gewoon die stuurvasthouddingen op je NS1 kroonplaat fixen, is zo gedaan, wat gaatjes uitboren hier en daar.
 
Valid 11-2-2006 20:19 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN
Gewoon de kroonplaat van de NS-1 aanpassen, heb ik ook op mijn MBX met crossstuur.
Gewoon die stuurvasthouddingen op je NS1 kroonplaat fixen, is zo gedaan, wat gaatjes uitboren hier en daar.


Klinkt leuk maar daar kan ik me op dit moment even weinig bij voorstellen hoe dat eruit ziet. Op het moment dat ik zover ben lees ik dit soort dingen nog wel eens terug denk ik!
 

Dit topic is 1220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved