Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste setup voor honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1018 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34927 - beste setup voor honda
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2580 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 10-2-2006 19:24 Print reply

Posts: 302
hgs pijpje kan ik nog krijgen van een tm 85cc crosser.
en hpi binnenrotor 2005 heb ik nog te koop voor 175 euro,300km oud.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Mr Pain 10-2-2006 19:45 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


ja?
tis nog steeds reclame


gvd doe niet zo lullig, iedereen maakt hier reclame op internet, over 50cc.nl etc etc en dit mag niet? Doe normaal!!!

http://www.honda-moped-shop.nl hier zijn de parmakits ook te verkrijgen senda80cc
 
[RRT] Lost-P 10-2-2006 21:09 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]

hgs pijp heeft geen zin op een mt/mtx cilinder



En leg dat nou eens even mooi uit...

 
Chille Tune shit dan
S1lv3r 10-2-2006 21:11 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


ja?
tis nog steeds reclame


nee, hij geeft gewoon antwoord op de vraag van de topic starter
 
Mr Pain 10-2-2006 21:29 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



En leg dat nou eens even mooi uit...



omdat die niet voor laag toerige cilinder is gemaakt

 
[RRT] Lost-P 10-2-2006 21:31 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
[...]


omdat die niet voor laag toerige cilinder is gemaakt




Bijdehand
Het ging mij daar niet om, het ging me er om dat meneer Mulder wel veel "kritiek" heeft op alles, aan de hand van opmerkingen en smileys, maar hij onderbouwt nooit wat en gedraagt zich niet zo netjes...


Verder, is elke hgs uitlaat hetzelfde? nee...

 
Chille Tune shit dan
mulder 10-2-2006 21:40 Print reply

Posts: 13701
Hgs uitlaten die hier bedoeld worden zijn van rm125 cr125 afaik.
Die cilinders zijn niet te vergelijken met een euro of parma 125 cc cilinder voor mtx. Zijn voor hele andere gemaakt. En imo is het alleen bruikbaar omdat het er gaaf uitziet.
 
Joostvdw 10-2-2006 21:42 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Hgs uitlaten die hier bedoeld worden zijn van rm125 cr125 afaik.
Die cilinders zijn niet te vergelijken met een euro of parma 125 cc cilinder voor mtx. Zijn voor hele andere gemaakt. En imo is het alleen bruikbaar omdat het er gaaf uitziet.


maar het zal beter lopen dan een andere confectie pijp en goedkoper dan een opmaat
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
[RRT] Lost-P 10-2-2006 21:43 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


maar het zal beter lopen dan een andere confectie pijp en goedkoper dan een opmaat



Precies
 
Chille Tune shit dan
mulder 10-2-2006 21:47 Print reply

Posts: 13701
Je hoort me nergens zeggen dat, dat niet zo is
Maarja de ts verkocht een gatenkaas 125cc cil aan user: hondamt8 en dacht dat er echt niks mis mee was, dus zover zal het wsl allemaal niet komen.
 
bart de schakelgek 10-2-2006 22:58 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]

hgs pijp heeft geen zin op een mt/mtx cilinder


heb een ori 80 en een gia 80 en een homoet 110 op deze mtx gehad
gia 80 liep al keigoed, stond ik al van te kijken
zelfde geld voor de homoet

ik gooi me die hgs erop, de powerband is langer geworden, koppel is beter, onderin en bovenin, hij komt sneller op toeren, snelheid is hoger, mijn koppeling hield het zelfs niet meer, moest er sterkere veren in zetten, en later heb ik er een 5 plaats van gemaakt, nu houd ie het

durf mij eens iets te zeggen over me mtx, die hgs maakt wel degelijk verschil, en hoe!

moet er wel bij zetten dat me euro getuned is, maar hoe en wat weet ik niet want dat was ie al toen ik hem kocht, gaat iig hoog in de toeren

Dit bericht is gewijzigd door bart de schakelgek op 10-2-2006 om 22:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door bart de schakelgek op 10-2-2006 om 23:03 uur.
 
Limburger
Mr Pain 10-2-2006 23:02 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



Bijdehand
Het ging mij daar niet om, het ging me er om dat meneer Mulder wel veel "kritiek" heeft op alles, aan de hand van opmerkingen en smileys, maar hij onderbouwt nooit wat en gedraagt zich niet zo netjes...


Verder, is elke hgs uitlaat hetzelfde? nee...



het feit dat geen enkele elke uitlaat of het nou van een crosser is of van een brommer, het nooit zo goed zal gaan doen als een opmaat pijp omdat de meeste met een heel andere setup rijden als waar de pijp voor gemaakt is.



 
hondansrpower 11-2-2006 14:40 Print reply

Posts: 302
is ook maar geluk hebben dat ie het goed doet op je bromme,ma ja dnek dat ie sowieso beter loopt als de meeste bovenlangse uiitlaten voor honda,proma enzo daargelaten.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Pingu 12-2-2006 14:58 Print reply
Posts: 1842
Geluk... ?

Het gaat gewoon om het toerengebied icm cilinhoud, daar kun je vrij weinig geluk in hebben.

Verder doet m'n hgs op m'n mtx het ook erg goed, crosspijpen ombouwen voor brommers haal je imo meer vermogen mee dan iedere leverbare productiepijp, zeker op honda.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 2580 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved