Deon |
8-2-2006 19:22 |
Posts: 9656 |
koop een fiets
als je niets uit wil geven
|
|
|
|
tsxj oran |
8-2-2006 19:23 |
Posts: 6498 |
je maakt verlies
|
|
oud |
|
Speakerfreak |
8-2-2006 19:23 |
Posts: 4941 |
niet, als je wilt gaan verdienen aan puchies ken je beter ouwe omaatjes beroven
|
|
Vieze naaiers hier |
|
white_hell |
8-2-2006 19:24 |
Posts: 298 |
Maar zal je dan veel verlies krijgen denk je? (als het om een normaal 50cc'tje gaat)
|
|
|
|
Jarco |
8-2-2006 19:24 |
Posts: 4520 |
hangt er vooral af wat er mis mee is, ik bedoel als je 200 euro neerlegt voor zown gammele puch maxi kun je er nauwelijks nog winst op maken.
Dan komen de onderdelen overspuitkosten er nog bij etc.
Als je een echt winst wil maken moet je een brommer kopen van rond de 50 euro er ong 50/100 proberen in te steken (iig zo weinig mogelijk).
Dan kun je er nog wel winst op maken.
Maar nu komt er ook nog kenteken bij wat eerst niet zo was.
Kost ook ong 50 euro.(tenzij er een kenteken bij zit, maar dat zul je denk ik niet veel tegenkomen bij een opknapper)
|
|
|
|
-Tom- |
8-2-2006 19:25 |
Posts: 4151 |
zo origineel mogelijke puch kopen, helemaal met originele puch delen opknappen zoals die hoort te zijn voor dat type bouwjaar. 5 jaar laten staan (of meer) en hij wordt ?cht geld waard.
|
|
FTS Member |
|
tsxj oran |
8-2-2006 19:25 |
Posts: 6498 |
hij wil een project ermee beginnen niet perse opknappen, projecten zorgen bijna altijd voor verlies
|
|
oud |
|
Jarco |
8-2-2006 19:26 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
hij wil een project ermee beginnen niet perse opknappen, projecten zorgen bijna altijd voor verlies
dat is waar, maar als je de brommer zelf wilt houden, zou ik het wel wat ruimer aanpakken en ervoor zorgen dat de brommmer 100% is qua uiterlijk.
Motorisch natuurlijk ook
Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 8-2-2006 om 19:27 uur.
|
|
|
|
puch_master |
8-2-2006 19:27 |
Posts: 3429 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: white_hell
Maar zal je dan veel verlies krijgen denk je? (als het om een normaal 50cc'tje gaat)
als je een goede voor wijnig kunt krijgen, en je knapt hem op
dan kun je er, als hij heel erg netjes is (lees nieuwstaat) max. 400 voor vangen schat ik..
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
mulder |
8-2-2006 19:27 |
Posts: 13701 |
puch vinden op de schroothoop
|
|
|
|
white_hell |
8-2-2006 19:30 |
Posts: 298 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
[...]
als je een goede voor wijnig kunt krijgen, en je knapt hem op
dan kun je er, als hij heel erg netjes is (lees nieuwstaat) max. 400 voor vangen schat ik..
400 voor een puch... ? Verder, misschien toch alleen opknappen en evt wat kleine motorische dingen
|
|
|
|
Almer |
8-2-2006 21:21 |
Posts: 3325 |
hmwoah hangt dervan af wat je dermee doet, bouwen naar eigen smaak haal je geen winst uit omdat mensen niet een beun-ding willen hebben, dan zeg ik niet dat je een beunhaas bent, maar ik zeg dat fabrieks-af gewoon beter in de handel ligt...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
white_hell |
8-2-2006 22:10 |
Posts: 298 |
Denken jullie dat er meer vraag is naar een opgevoerde Puch of een politiek correcte puch:P? Dus 70cc'tje ofzo, of gewoon 50cc kleinere carb normaal uitlaatje
|
|
|
|
Speakerfreak |
8-2-2006 22:12 |
Posts: 4941 |
boeie je verdiend er toch niks aan, als je een puch wil koop er dan 1 en maak hem zoals JIJ wil, als je geld wilt verdienen aan brommers opknappen moet je de moderne brommers hebben
|
|
Vieze naaiers hier |
|
PraatPaal |
8-2-2006 22:12 |
Posts: 7977 |
wil je winst maken zoek het dan niet bij een puch maar bij een oldtimer schakel als je die ergens op de kop kan tikken kan dat je in de grote bedragen schoppen, kijk maar op marktplaats wat ze daar voor bieden.
|
|
|
|