Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ns1 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34852 - ns1 blok
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3271 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 6-2-2006 16:40 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
maar hoe hard lopen ze dan gemiddeld met ong 24 mm erachter



mijn NSR haalt 115 met hele mooie trekkracht
dus moet jouwes dan ongv 110 halen (veel meer luchweerstand) met dikkere carb
 
giggitybyte
rubbert 6-2-2006 16:40 Print reply

Posts: 8825
watvoor setup heb jij dan?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Frysk 6-2-2006 16:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
watvoor setup heb jij dan?


Ori NS1 blok
alles ori NS1 zelfs ori uitlaat
 
giggitybyte
rubbert 6-2-2006 16:42 Print reply

Posts: 8825
oh
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
buldogo2 6-2-2006 16:42 Print reply

Posts: 2101
nog even wat, je kan geen rad. van een mtx-r2 pakken, die passen niet namelijk, dan moet je een radiator van een mtx-r(80) pakken met de overloop, die passen er wel zo op. en de standaart carb. van ns1 is al 22 of 23mm ofzoiets.

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 16:43 uur.
 
Born to ride
rubbert 6-2-2006 16:43 Print reply

Posts: 8825
wat past er dan niet aan de ophanging?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
buldogo2 6-2-2006 16:46 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
wat past er dan niet aan de ophanging?


Geeneen gat van de radiator komt overeen met die op het frame, is ook een heel ander frame he van een r2, je kan em er gewoon niet mooi vlak op kreigen(netjes), dan kan je beeter moeite besparen en er gewoon een mtx-r(80) radje op pleuren
 
Born to ride
rubbert 6-2-2006 16:46 Print reply

Posts: 8825
k en dat is de enige radiateur die past zijn er niet meer?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 6-2-2006 om 16:48 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
khpoppema 6-2-2006 16:48 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
nog even wat, je kan geen rad. van een mtx-r2 pakken, die passen niet namelijk, dan moet je een radiator van een mtx-r(80) pakken met de overloop, die passen er wel zo op. en de standaart carb. van ns1 is al 22 of 23mm ofzoiets.

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 16:43 uur.




standaard zit er 18 mm achter ns 1

@ ts ik heb der wel een mtx-r(80) rad bij

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Frysk 6-2-2006 16:50 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
k en dat is de enige radiateur die past zijn er niet meer?

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 6-2-2006 om 16:48 uur.

inbox Teun_GHC ? die heeft een rad
 
giggitybyte
buldogo2 6-2-2006 16:57 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]




standaard zit er 18 mm achter ns 1

@ ts ik heb der wel een mtx-r(80) rad bij




noop 22 ofzoiets (ovaale inlaat) en de uitlaat van de carb is 24 duzz. ziet er btw van buiten wel hetzelfde uit als een 18mm hoor, ook de hooft code is hetzelfde
 
Born to ride
Joostvdw 6-2-2006 17:01 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]



noop 22 ofzoiets (ovaale inlaat) en de uitlaat van de carb is 24 duzz. ziet er btw van buiten wel hetzelfde uit als een 18mm hoor, ook de hooft code is hetzelfde


het uiteinde van de carb is nu net wat je niet moet meten als je de diameter wilt weten

het is dus gewoon een 18mm maar met ovale venturi
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
buldogo2 6-2-2006 17:04 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


het uiteinde van de carb is nu net wat je niet moet meten als je de diameter wilt weten

het is dus gewoon een 18mm maar met ovale venturi


weet je ik ga er geen discusie toppic van maken, maar dit is het laatste wat ik er over zeg, De ovale venturie heeft een R van 9mm, en daarbij nog een heel end recht omhoog gemaakt, dus is i zoiso al meer als 18mm, en dat je de uitlaat kant niet moet meten weet ik ook wel, maar ik zeg al deze is ongeveer 24mm dus, ga ik er mooi tussen in zitten en zeg ik dat de carb. ongeveer 22mm is. Mja dit is mijn logica.

Post nummer 600 was dat al weer

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 17:08 uur.
 
Born to ride
Joostvdw 6-2-2006 17:12 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


weet je ik ga er geen discusie toppic van maken, maar dit is het laatste wat ik er over zeg, De ovale venturie heeft een R van 9mm, en daarbij nog een heel end recht omhoog gemaakt, dus is i zoiso al meer als 18mm, en dat je de uitlaat kant niet moet meten weet ik ook wel, maar ik zeg al deze is ongeveer 24mm dus, ga ik er mooi tussen in zitten en zeg ik dat de carb. ongeveer 22mm is. Mja dit is mijn logica.

Post nummer 600 was dat al weer

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 17:08 uur.


wat bedoel je nu met R en i? straal en inhoud

straal kan ik begrijpen (straal van 9mm geeft diameter van 18mm, logisch) maar inhoud?

wat ik bedoel is dat het alijd om et nauwste punt gaat bij een carb, een NS1 carb (overigens ook op de MTXR2) is dus horizontaal gezien 18mm en verticaal 22mm ofzoiets (geen eigenlijk, maar dus meer dan 18mm)

dan is het dus een 18mm in mijn ogen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
buldogo2 6-2-2006 17:14 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


wat bedoel je nu met R en i? straal en inhoud

straal kan ik begrijpen (straal van 9mm geeft diameter van 18mm, logisch) maar inhoud?

wat ik bedoel is dat het alijd om et nauwste punt gaat bij een carb, een NS1 carb (overigens ook op de MTXR2) is dus horizontaal gezien 18mm en verticaal 22mm ofzoiets (geen eigenlijk, maar dus meer dan 18mm)

dan is het dus een 18mm in mijn ogen



i staat voor hij , en laten we nu nu er maar over ophouden, maar een ding weet ik wel, met deze carb rijd een honda blokje een heel end fijner als met een (normaale) 18mm carb. van keihin. En dat is wat telt :P
 
Born to ride

Dit topic is 3271 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved