Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #34852 - ns1 blok
|
Pagina 2 van 4
|
Dit topic is 3271 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Frysk |
6-2-2006 16:40 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
maar hoe hard lopen ze dan gemiddeld met ong 24 mm erachter
mijn NSR haalt 115 met hele mooie trekkracht
dus moet jouwes dan ongv 110 halen (veel meer luchweerstand) met dikkere carb
|
|
giggitybyte |
|
rubbert |
6-2-2006 16:40 |
Posts: 8825 |
watvoor setup heb jij dan?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Frysk |
6-2-2006 16:41 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
watvoor setup heb jij dan?
Ori NS1 blok
alles ori NS1 zelfs ori uitlaat
|
|
giggitybyte |
|
rubbert |
6-2-2006 16:42 |
Posts: 8825 |
oh
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
buldogo2 |
6-2-2006 16:42 |
Posts: 2101 |
nog even wat, je kan geen rad. van een mtx-r2 pakken, die passen niet namelijk, dan moet je een radiator van een mtx-r(80) pakken met de overloop, die passen er wel zo op. en de standaart carb. van ns1 is al 22 of 23mm ofzoiets.
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 16:43 uur.
|
|
Born to ride |
|
rubbert |
6-2-2006 16:43 |
Posts: 8825 |
wat past er dan niet aan de ophanging?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
buldogo2 |
6-2-2006 16:46 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
wat past er dan niet aan de ophanging?
Geeneen gat van de radiator komt overeen met die op het frame, is ook een heel ander frame he van een r2, je kan em er gewoon niet mooi vlak op kreigen(netjes), dan kan je beeter moeite besparen en er gewoon een mtx-r(80) radje op pleuren
|
|
Born to ride |
|
rubbert |
6-2-2006 16:46 |
Posts: 8825 |
k en dat is de enige radiateur die past zijn er niet meer?
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 6-2-2006 om 16:48 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
khpoppema |
6-2-2006 16:48 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
nog even wat, je kan geen rad. van een mtx-r2 pakken, die passen niet namelijk, dan moet je een radiator van een mtx-r(80) pakken met de overloop, die passen er wel zo op. en de standaart carb. van ns1 is al 22 of 23mm ofzoiets.
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 16:43 uur.
standaard zit er 18 mm achter ns 1
@ ts ik heb der wel een mtx-r(80) rad bij
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
Frysk |
6-2-2006 16:50 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
k en dat is de enige radiateur die past zijn er niet meer?
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 6-2-2006 om 16:48 uur.
inbox Teun_GHC ? die heeft een rad
|
|
giggitybyte |
|
buldogo2 |
6-2-2006 16:57 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]
standaard zit er 18 mm achter ns 1
@ ts ik heb der wel een mtx-r(80) rad bij
noop 22 ofzoiets (ovaale inlaat) en de uitlaat van de carb is 24 duzz. ziet er btw van buiten wel hetzelfde uit als een 18mm hoor, ook de hooft code is hetzelfde
|
|
Born to ride |
|
Joostvdw |
6-2-2006 17:01 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]
noop 22 ofzoiets (ovaale inlaat) en de uitlaat van de carb is 24 duzz. ziet er btw van buiten wel hetzelfde uit als een 18mm hoor, ook de hooft code is hetzelfde
het uiteinde van de carb is nu net wat je niet moet meten als je de diameter wilt weten
het is dus gewoon een 18mm maar met ovale venturi
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
buldogo2 |
6-2-2006 17:04 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]
het uiteinde van de carb is nu net wat je niet moet meten als je de diameter wilt weten
het is dus gewoon een 18mm maar met ovale venturi
weet je ik ga er geen discusie toppic van maken, maar dit is het laatste wat ik er over zeg, De ovale venturie heeft een R van 9mm, en daarbij nog een heel end recht omhoog gemaakt, dus is i zoiso al meer als 18mm, en dat je de uitlaat kant niet moet meten weet ik ook wel, maar ik zeg al deze is ongeveer 24mm dus, ga ik er mooi tussen in zitten en zeg ik dat de carb. ongeveer 22mm is. Mja dit is mijn logica.
Post nummer 600 was dat al weer
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 17:08 uur.
|
|
Born to ride |
|
Joostvdw |
6-2-2006 17:12 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]
weet je ik ga er geen discusie toppic van maken, maar dit is het laatste wat ik er over zeg, De ovale venturie heeft een R van 9mm, en daarbij nog een heel end recht omhoog gemaakt, dus is i zoiso al meer als 18mm, en dat je de uitlaat kant niet moet meten weet ik ook wel, maar ik zeg al deze is ongeveer 24mm dus, ga ik er mooi tussen in zitten en zeg ik dat de carb. ongeveer 22mm is. Mja dit is mijn logica.
Post nummer 600 was dat al weer
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 6-2-2006 om 17:08 uur.
wat bedoel je nu met R en i? straal en inhoud
straal kan ik begrijpen (straal van 9mm geeft diameter van 18mm, logisch) maar inhoud?
wat ik bedoel is dat het alijd om et nauwste punt gaat bij een carb, een NS1 carb (overigens ook op de MTXR2) is dus horizontaal gezien 18mm en verticaal 22mm ofzoiets (geen eigenlijk, maar dus meer dan 18mm)
dan is het dus een 18mm in mijn ogen
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
buldogo2 |
6-2-2006 17:14 |
Posts: 2101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]
wat bedoel je nu met R en i? straal en inhoud
straal kan ik begrijpen (straal van 9mm geeft diameter van 18mm, logisch) maar inhoud?
wat ik bedoel is dat het alijd om et nauwste punt gaat bij een carb, een NS1 carb (overigens ook op de MTXR2) is dus horizontaal gezien 18mm en verticaal 22mm ofzoiets (geen eigenlijk, maar dus meer dan 18mm)
dan is het dus een 18mm in mijn ogen
i staat voor hij , en laten we nu nu er maar over ophouden, maar een ding weet ik wel, met deze carb rijd een honda blokje een heel end fijner als met een (normaale) 18mm carb. van keihin. En dat is wat telt :P
|
|
Born to ride |
|
Dit topic is 3271 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 4
|
|