Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi Blokken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34836 - Derbi Blokken
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mesii 5-2-2006 14:31 Print topicpost

Posts: 1542
Heey, ik sta op het punt een derbi drd te kopen en heb wat vragen over het blok. Ik heb 3 mensen contact gehad en ze zeiden alle 3 dat hun blok ontgrenst is en rond de 70 rijdt. Een vriend van me rijdt met een am6 en die haalt met de prop uit de uitlaat makkelijk de 80-85. Wat is er met de derbi blokken aan de hand dat ze sloom maakt? Zijn ze extreem licht vertand of een slome standaart cilinder.
En hoe krijg ik hem zo rond de 80-90 lopen?

Edit: Ik ben aan het zoeken op 50cc voor sneller uitlaten is er verschil in sm uitlaten die erop passen want dat wordt allemaal ingedeelt in zelfde groep en welke uitlaat is aan te raden?(mooi,niet snel roesten, etc.)

Dit bericht is gewijzigd door Mil op 5-2-2006 om 14:45 uur.
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!

enter rulezzz 5-2-2006 14:33 Print reply
Posts: 461
een am6 zal wel iets snellere cil en uitlaat hebben, maar als je dr n gia conti oid op zet, haal je de 90 wel. of een snelle 50
 
derbi boekt hard
Speakerfreak 5-2-2006 14:34 Print reply

Posts: 4941
Uitlaat van een std am6 blok is wat sneller, maar so what? daar ga je het toch niet van af laten hangen, als je snel wilt gooi je er toch wel een andere uitlaat op
 
Vieze naaiers hier
wietplant 5-2-2006 14:47 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: enter rulezzz
een am6 zal wel iets snellere cil en uitlaat hebben, maar als je dr n gia conti oid op zet, haal je de 90 wel. of een snelle 50


bedoel je deze ?



Dit bericht is gewijzigd door wietplant op 5-2-2006 om 14:47 uur.
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Suzuki-SLK Rijder 5-2-2006 14:47 Print reply

Posts: 3167
boompje!

edit: eerst was t plaatje een boompje voordat hij m edite

Dit bericht is gewijzigd door Suzuki-SLK Rijder op 5-2-2006 om 14:55 uur.
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
mesii 5-2-2006 14:48 Print reply

Posts: 1542
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
boompje!


wat moet ik hier mee?
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!
senda80cc 5-2-2006 14:52 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
[...]


bedoel je deze ?

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door wietplant op 5-2-2006 om 14:47 uur.


dat is wel een gianelli conti variant jah


 
Keep on rockin' in a free world
honda-mbx 5-2-2006 15:14 Print reply

Posts: 1688
derbi blokken zijn kwalitatief goed.
wanneer je er een metra kit trower opzet loop je brommer op de teller zo 90.
voor de rest schakeld een derbi blok beter dan een am blok.

althans dat is mijn mening.
 
ik vlam je..
HersenSpinsel 5-2-2006 15:28 Print reply

Posts: 2984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
derbi blokken zijn kwalitatief goed.
wanneer je er een metra kit trower opzet loop je brommer op de teller zo 90.
voor de rest schakeld een derbi blok beter dan een am blok.

althans dat is mijn mening.



het is maar net wat je gewent bent, maar derbi is best wel snel met een andere uitlaat en de brommers zien er beter uit dan die met am6 (mening)
 
HPT www.derbi-club.com!
Remco RS 5-2-2006 15:30 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
[...]



het is maar net wat je gewent bent, maar derbi is best wel snel met een andere uitlaat en de brommers zien er beter uit dan die met am6 (mening)

alsjeblieft niet weer deze discussie



maar met een giannelli wil het wel hard gaan
 
mesii 5-2-2006 15:30 Print reply

Posts: 1542
ok bedankt allemaal, ik zal wel een gianelli of metrakitje kopen. Maar als ik hem heb kijk ik eerst wel hoe die rijdt. Als hij echt te wensen overlaat, en dan denk ik vooral aan trekkracht, haal ik een nieuw pijpje binnen.
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!
HondaMT5TK 5-2-2006 15:42 Print reply
Posts: 409
meeste bromemrs met am6 eronder zijn weg racers, drd is supermotard dus wat meer lucht weerstand maar dat volgens mij geen 15 km/u uit als die ontgrenst maar scheelt tog wel wat.
 
Rieju RR sprinter :b
mesii 5-2-2006 18:32 Print reply

Posts: 1542
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5TK
meeste bromemrs met am6 eronder zijn weg racers, drd is supermotard dus wat meer lucht weerstand maar dat volgens mij geen 15 km/u uit als die ontgrenst maar scheelt tog wel wat.


onzin die maat van mij rijdt op een rieju mrx. (lees verhaal)
 
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd!
Jeroen B 5-2-2006 18:33 Print reply

Posts: 1929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5TK
meeste bromemrs met am6 eronder zijn weg racers, drd is supermotard dus wat meer lucht weerstand maar dat volgens mij geen 15 km/u uit als die ontgrenst maar scheelt tog wel wat.



dat is idd dikke onzin
rieju rr/mrx
motorhispania shit
aprilia mx

zowiezo meer crossers dan wegracers
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
HersenSpinsel 5-2-2006 18:34 Print reply

Posts: 2984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mil
[...]


onzin die maat van mij rijdt op een rieju mrx. (lees verhaal)



je gaat toch niet voor am6 omdat die iets sneller is ? uiteindelijk gaan ze even snel als je alles opvoert..
 
HPT www.derbi-club.com!
HondaMT5TK 5-2-2006 18:34 Print reply
Posts: 409
ik weet wel, nieuw model gpr rijd op top net zo hard als een rs50 met am6 allebei standaard. die gpr trekt nog harder op ook en is feller als de am6. allebij standaard vertanding

Dit bericht is gewijzigd door HondaMT5TK op 5-2-2006 om 18:35 uur.
 
Rieju RR sprinter :b

Dit topic is 1891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved