maar ik vind het een beetje een vage logica. als ik van een brug naar beneden rij blokkeert die ook niet hoor en kun je gewoon remmen. en ga je sneller dan 25km/h
totaal ongeschikt blok, deze blokjes zijn gemaakt om heel de tijd op hetzelfde toerental te werken, maar je hebt totaal geen torsie met deze blokjes Verder zou ik maar zorgen dat je die uitgaande as goed afschermd want daar wil jij je broekspijpen niet in hebben
edit: wat voor koppeling is dat?
Dit bericht is gewijzigd door Almer op 5-2-2006 om 14:05 uur.
dit wil wel aardig in verschillende toerentallen draaien hoor. gewoon kabeltje half aantrekken. Maar oke. een puchblok gaat beter. maar rijd jij met een brommer wel eens half gas? ik in ieder geval niet.
tis niet zo slim nee om in de as terecht te komen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Ja hoe ga je 't trouwens doe kwa koppeling. Komt de aandrijving direct op de uitgaande as te zitten? Of heb je iets van een koppeling er tussen?
opt plaatje zie je een koppeling. doek gewoon met een handrem van fiets.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: b e r t
dit wil wel aardig in verschillende toerentallen draaien hoor. gewoon kabeltje half aantrekken. Maar oke. een puchblok gaat beter. maar rijd jij met een brommer wel eens half gas? ik in ieder geval niet.
tis niet zo slim nee om in de as terecht te komen.
tuurlijk rijden wij wellus half gas, bijv. in de bebouwde kom. of als er een trekker voor je rijdt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
je kan beter ene puch blok der onder beunen met leuke setup.. want dit gata zo niet werken .. want der kotm nog veel meer bij kijken dan dit alleen..
koppeling/gas/rem/goeie overbrenging
-koppeling zit erop alleen nog kabeltje door
-gaskabel ook
-rem zit erop. heeft nix met puchblok te maken
-overbrenging. daar valt wel wat voor te zeggen. maar dat valt wel te lassen.
en iets te hard remmen en die stang klapt dubbel onder je band
ja he vind je het een beetje gek moet jij je band oppompen dan gebeurt dat echt niet ik heb daar nooit problemen mee gehad dr zit een slipkoppeling op dus dat is ideaal
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Ja hoe ga je 't trouwens doe kwa koppeling. Komt de aandrijving direct op de uitgaande as te zitten? Of heb je iets van een koppeling er tussen?