Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr GE2 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34820 - nsr GE2 cilinder
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerarddg 4-2-2006 17:10 Print topicpost

Posts: 404
Ik krijg binnekort een nsr motorblok en die ga ik dus zetten op mijn mtx-sh maar nu zit er dus een GE2 cilinder op. Is dat wel een originele cilinder voor een nsr?
 

Joostvdw 4-2-2006 17:17 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ik krijg binnekort een nsr motorblok en die ga ik dus zetten op mijn mtx-sh maar nu zit er dus een GE2 cilinder op. Is dat wel een originele cilinder voor een nsr?


dat is de belgische originele honda cil voor op NSR en MTX50R

maar in nederland word hij niet gezien als origineel, hij gaat ook een stuk harder met deze cilinder
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
gerarddg 4-2-2006 17:19 Print reply

Posts: 404
Dit nr. staat op het motorblok: ac 08e 6100576
Is dit een belgische motorblok of wel een nederlands?
 
Vinnie-89 4-2-2006 17:24 Print reply

Posts: 1870
AC08 is volgens mij wel Nederlands ja..
 
gerarddg 4-2-2006 17:25 Print reply

Posts: 404
Ok, dat is mooi! Ik kan hem dus wel laten schouwen?
 
Joostvdw 4-2-2006 17:27 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ok, dat is mooi! Ik kan hem dus wel laten schouwen?


je kan em hoe dan ook schouwen, motorblok cilinderinhoud al die ongein maakt niet uit

zolang je frame maar niet gejat is en een NL keur + framenummer heeft
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
khpoppema 4-2-2006 17:28 Print reply

Posts: 3199
blok maakt neit uit emt schouwing zelfs 80cc blok kun je laten schouwen en dan ist ook goed.

en ik zou cker deze cilinder houden, is heerlijke cilinder , rijd dnek @ mtx 85 mee met proma en 18 mm rijdt deze zo lkkkr
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
puch_master 4-2-2006 17:29 Print reply

Posts: 3429
GE 2 hoeft niet de 'snelle' versie te zijn..

ik had ook een NSR cil. met GE2 er op. deze was gelijk aan de orri NL.

is denk ik de duitse versie geweest oid..
 
Toyota AE86 Levin coupé
gerarddg 4-2-2006 17:29 Print reply

Posts: 404
Ok, bedankt!
Dan laat ik die er mooi opzitten
is deze cilinder beter dan een parmakit 70cc parmakit voor mtx-sh?
 
Joostvdw 4-2-2006 17:31 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ok, bedankt!
Dan laat ik die er mooi opzitten
is deze cilinder beter dan een parmakit 70cc parmakit voor mtx-sh?


ik denk dat je qua snelheid min of meer gelijk uit komt (als het een belgische GE2 is) maar die 70cc heeft meer koppel en zal rustiger rijden (qua toerenverloop)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Vinnie-89 4-2-2006 17:32 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ok, bedankt!
Dan laat ik die er mooi opzitten
is deze cilinder beter dan een parmakit 70cc parmakit voor mtx-sh?


GE2 is snel en slijtvast, mooi houden zo..

Dit bericht is gewijzigd door Nero op 4-2-2006 om 17:32 uur.
 
puch_master 4-2-2006 17:33 Print reply

Posts: 3429
de belgische GE2 is idd erg lui, onder de 7000 doet ie helemaal nix

daar boven loopt het aardig icm. goede carb. 16/18mm en leuke uitlaat
 
Toyota AE86 Levin coupé
shibby 4-2-2006 17:55 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nero
AC08 is volgens mij wel Nederlands ja..


neej
ACO8 staat hier ook in belgie op vermeld.
 
gerarddg 4-2-2006 18:05 Print reply

Posts: 404
Oooooh uhhm, is het nou van belgie of kan ik het ook gewoon gebruiken in nederland? want hij moet wel door de keuring heenkomen?
 
mtx freak 4-2-2006 18:08 Print reply

Posts: 2711
maakt niet uit, je komt gewoon door de schouwing heen, ze kijken niet naar de cilinder en je kan als het goed is ook gewoon met een 80 blok er door heen dus dat is geen probleem
 
Supernova 4-2-2006 18:09 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Oooooh uhhm, is het nou van belgie of kan ik het ook gewoon gebruiken in nederland? want hij moet wel door de keuring heenkomen?


Zoals al werd gezegd ze kijken niet naar het blok/bloknummers....
 
WP Car Customs

Dit topic is 2991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved