Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Opbouw 80blok welke cilinder?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34797 - Opbouw 80blok welke cilinder?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 4-2-2006 3:15 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cannonbal ben
gewoon 125 euro is vollan gorig met 24 en org ontsteking dus als je 28 hebt met hpi is helemaal gaaf



hoelang rij je er al mee?, hoe is de slijtage enzo, verder nog op of aanmerkingen?
 
S.Z.O. huug 4-2-2006 3:18 Print reply

Posts: 692
rij er nu al 2 jaar mee en is een goede cil. heb nu wel een nieuwe zuiger nodig maar voor de rest gewoon super. heb binnekort hpi 2006 dus zal nog veel leuker worden maar rij nu al 2 jaar met 1 mm speling op e krukas en is nog stteds net erger.
 
just keep driving
S.Z.O. huug 4-2-2006 3:26 Print reply

Posts: 692
maar ik heb nog nooit gehoord van een 125 parma. mischien dat dat ook een goede cil zou weze??
 
just keep driving
Mr Pain 4-2-2006 4:02 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cannonbal ben
maar ik heb nog nooit gehoord van een 125 parma. mischien dat dat ook een goede cil zou weze??


ja is er nog niet zo heeeel erg lang geloof ik die parma, moet binnekort maar even naar Protuning misschien dat hij die cilinder wel heeft liggen, toch maar eens kijken.

maar als ik dat zo hoor gaat die eurocilindro ook wel lang mee

 
[RRT] Lost-P 4-2-2006 13:03 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
[...]


zelfs al moderater niks nuttigs te zeggen




Heb zat nuttigs te zeggen hoor, maar veel vermogen en toch ook veel koppel onderin wil iedereen wel he...

Dacht dat dat wel uit mn reply zou blijken

 
Chille Tune shit dan
Nick Kreidler RS 5-2-2006 16:38 Print reply
Posts: 60
Ik zou voor de 125 eurocilindro gaan, de broer van een maat van me heb die cil ook en dat ding rijd ook al 3 jaar aan een stuk door zonder iets te vervangen. Geen zuigerveertje niks, vaak rijd ie er niet mee maar toch zeker wel 2 a 3x in de week best een end.

Ding heeft ook een hoop koppel in ze 6 ken je nog wegrijden


ps. die protuning is een ongelofelijke prutser verkeerde zuiger(veren) geven aan mensen (gevolg wand aan puin), op iedereen commentaar hebben, weet het altijd beter en heeft altijd een betere oplossing .. (op het kreidlerforum (puchforum vroeger ook))
Na de verhalen die ik allemaal heb gehoort.. drama..
 
Stegehuis 5-2-2006 17:09 Print reply
Posts: 1150
Malossi 110 is ook wel aan te raden, als je hem beetje hoog in ze toeren houdt blijft ie gaan. Als je overschakelt naar ze 2 rijdt ie op 1 wiel. En je maakt redelijke kans dat je zo een bmw motor van de joden ook kwijt raakt in een woonwijkje..
 
Mr Pain 5-2-2006 17:22 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick Kreidler RS
Ik zou voor de 125 eurocilindro gaan, de broer van een maat van me heb die cil ook en dat ding rijd ook al 3 jaar aan een stuk door zonder iets te vervangen. Geen zuigerveertje niks, vaak rijd ie er niet mee maar toch zeker wel 2 a 3x in de week best een end.

Ding heeft ook een hoop koppel in ze 6 ken je nog wegrijden


ps. die protuning is een ongelofelijke prutser verkeerde zuiger(veren) geven aan mensen (gevolg wand aan puin), op iedereen commentaar hebben, weet het altijd beter en heeft altijd een betere oplossing .. (op het kreidlerforum (puchforum vroeger ook))
Na de verhalen die ik allemaal heb gehoort.. drama..


ja ik kijk nog wel even wat ik doe.

even over Protuning, als ik onderdelen nodig heb kom ik daar altijd, nu heeft iedereen wel een mening over Protuning maar ik wil toch even zeggen dat het zeker geen prutser is!, hij is altijd behulpzaam en weet waar die over praat, en als je idd al jaren het werk doet wat hij doet weet je meestal meer als net beginnende jeugd die met brommers werken en die zowiezo al niet graag commentaar hebben

 
PRO TUNING 5-2-2006 19:50 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick Kreidler RS
Ik zou voor de 125 eurocilindro gaan, de broer van een maat van me heb die cil ook en dat ding rijd ook al 3 jaar aan een stuk door zonder iets te vervangen. Geen zuigerveertje niks, vaak rijd ie er niet mee maar toch zeker wel 2 a 3x in de week best een end.

Ding heeft ook een hoop koppel in ze 6 ken je nog wegrijden


ps. die protuning is een ongelofelijke prutser verkeerde zuiger(veren) geven aan mensen (gevolg wand aan puin), op iedereen commentaar hebben, weet het altijd beter en heeft altijd een betere oplossing .. (op het kreidlerforum (puchforum vroeger ook))
Na de verhalen die ik allemaal heb gehoort.. drama..



Allemaal van horen zeggen ?? misschien is de waarheid toch anders.
Ik weet wie je bedoelt met die zuigerveren,maar het verhaal ligt toch anders.
Er werd gevraagd naar een zuiger van 43.50 mm voor een Polini cilinder voor een Puch Maxi en dan niet de originele zuiger.
Ik heb deze jongen een Prox zuiger van een Kawasaki cross motor geleverd met de mededeling dat Kawasaki geen nicasilwand heeft, maar een eigen procede voor de wand.
Ik snap wel dat deze jongen gefrustreerd is, maar de beslissing om deze zuiger dan te monteren ligt dan bij de gebruiker.
 

Dit topic is 2868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved