Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Watskeburt?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1201 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34757 - Watskeburt?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2447 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 2-2-2006 16:14 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bigguuuh
het kan ook gewoon zijn nu je er meer olie in hebt gedaan dat er gewoon meer druk in je blok word opgebouwt als hij warm word. en dat je het daar door niet meer hoor
dus zeg maar dat er minder speling op zit of iets dergelijks

[...]





kan geen druk opbouwen

hou je blok maar eens op de kop dan stroomt het olie er aan de achterkant uit.
 
bigguuuh 2-2-2006 16:37 Print reply
Posts: 123

de ruimte bij je versnellings bak enzo
die toch hele maal dicht

waarom zou hij anders bak olie mee gaan verbranden als je keering lek is aan de kant van de koppeling

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


druk in je carters
hier heb ik nog niet eerder over gehoord




Dit bericht is gewijzigd door bigguuuh op 2-2-2006 om 16:38 uur.
 
Remco RS 2-2-2006 16:38 Print reply

Posts: 11463
omfg doe die titel weg
 
Palava 2-2-2006 16:38 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bigguuuh

de ruimte bij je versnellings bak enzo
die toch hele maal dicht

waarom zou hij anders bak olie mee gaan verbranden als je keering lek is aan de kant van de koppeling

[...]



ik weet niet hooor, maar bij je versnellings bak zit gewoon een ontluchtingsgat.... ander zou je in de zomer t risico lopen dat je blok ontploft omdat de olie uitzet....laat staan vals je rijdt...
 
Palava 2-2-2006 16:40 Print reply

Posts: 2866
geen idee , hou em s op zn kop zou ik zegge
 
bigguuuh 2-2-2006 16:42 Print reply
Posts: 123
daarom d8 ik ook dat je altijd nooit teveel olie in je blok moest tieven omdat anders je keering er uit zou klappen

zaks ik eens doen want

ik heb ook met mijn blok revisatie van mijn dt en van tsx niks gezien dus vandaar

Dit bericht is gewijzigd door bigguuuh op 2-2-2006 om 16:44 uur.
 
Palava 2-2-2006 16:44 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bigguuuh
zaks ik eens doen want

ik heb ook met mijn blok revisatie van mijn dt en van tsx niks gezien dus vandaar

beter gaan we hier niet verder offtopic, als je nog iets wilt zeggen >> mijn profiel

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 2-2-2006 om 16:44 uur.
 
OmafietS 4-2-2006 0:09 Print reply

Posts: 7472
hmm, ik ga gewoon een gereviceerd blok kopen... ding is 19 jaar oud, tog een x aan revisie toe :P
 
zundappchef 4-2-2006 0:20 Print reply

Posts: 4082
neem is een keer een kogel lager haal al het vet en smeer middel er uit
en spuit er dan met de compresor tegen aan
als het goed is krijg je het zelfde geluidje als jij in je blok hoort

efect niet schakelen komt doordat het lagers snel warm word en uit begint te zetten en daardoor komen de kogels vast te zitten en kun jij niet schakelen
met wat geluk heb je je versnelling`s bak niet compleet aan gort gerede
 
1000 v twin rotax biatch
OmafietS 4-2-2006 10:47 Print reply

Posts: 7472
hmm, vandaag de brommer eens uit elkaar gehaald..

Hoort het dat je de krukas 3mm naar links en naar echts kan duwen?

Was dus echt aan revisatie toe
 

Dit topic is 2447 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved