Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wat is de beste kkoop voor mijn REPSOLNSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3473 - Wat is de beste kkoop voor mijn REP...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Repsolnsr [v Leeuwen] 9-4-02?14:39 Print topicpost

Posts: 658
Ik ben van plan om een cilinder te kopenb voor mijn brommertje maar zit nog te twijfelen tussen een 50 snel of een 70cc. Niet o het geld maar om de snelheid want 100 hoeft voor mij niet . Wat kan ik het beste doen?

mzl repsonsr
 
Dikke penne

Woeter 9-4-02?14:53 Print reply

Posts: 2832
nou duidelijk een 50cc dan he. met een NSr kan je wel 90 halen met 50cc denk ik, en zuipt natuurlijk minder dan 70
 
frankarnhe 9-4-02?15:58 Print reply
Posts: 1213
50snel cilinder, of je koopt een 70cc met lichte vertanding dan trek je bere hard en rij je toch niet super hard.

Ik heb ff op je site gekeken. Tering wat heb je er voor'n demper onder hangen :n

[This message is edited by frank.arnhem ->honda on 9-4-02 16:05]
 
Pingu 9-4-02?19:33 Print reply
Posts: 1842
welke site? wil ik ook zien......
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Zeta-boy 9-4-02?19:39 Print reply

Posts: 2066
[URL[t]]http://dikkopduleeuw.tripod.com[/t]DEZE[/URL] Staat in zijn gegevens.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Steve_ZHC 10-4-02?10:54 Print reply

Posts: 2716
ik zou dus gewoon een 70 imi of een 70 eurokit nemen.
deze zijn beide laagtoerig, niet rete snel maar trekken wel vet hard op, gewoon met 16mm of je originele natuurlijk.
I.c.m. een 50 snel uitlaat heb je veel tegendruk; harder trekken, lagere top.
ik rij op MT met 16mm en 70 imi met hogedrukkop zo'n 80 op teller en ik ga op het achterwiel in versnelling 1 zonder koppeling, met koppeling in z'n 2e nog beetje op achterwiel (twv 15-45 met MB achterwiel)
Dit rijdt zo'n 1 op 20 als je een beetje rustig rijdt, (ik kan dat niet, de drang naar snel is t? groot ) en als je een 12mm houdt trek je wat minder en rijdt 1 op 22, minder snel op achterwiel, niet meer in z'n 2.
En als het moet kan je ff het gas open roppen om die juten bende kwijt te raken of dat irritante homotje op z'n sc**tertje met 'snel' uitlaatje eruit te trekken ?n te rijden


Leuke site trouwens, jammer van je MT...
En die MB, wat moet die kosten? (en wat is de set-up ?)

[This message is edited by MT5 Racer on 10-4-02 11:23]
 
swiss 10-4-02?11:19 Print reply
Posts: 672
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

ik zou dus gewoon een 70 imi of een 70 eurokit nemen.
deze zijn beide laagtoerig, niet rete snel maar trekken wel vet hard op,



hmm, k dqacht dat imitatie alleen in de hoge toerne kracht heeft, dus juist hoogtoerig is?
 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
Steve_ZHC 10-4-02?11:29 Print reply

Posts: 2716
nee, dat zijn ju?st de merkcilinders, 2 mt's met precies dezelfde set-up maar dan 1 met 50cc imi en de ander met 50cc zeta, de merkcil zal eruit getrokken worden maar eruit gereden...(lekkere zinsopbouw, maar dikke schijt aan)
 
MB50TUNED 10-4-02?12:01 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

nee, dat zijn ju?st de merkcilinders, 2 mt's met precies dezelfde set-up maar dan 1 met 50cc imi en de ander met 50cc zeta, de merkcil zal eruit getrokken worden maar eruit gereden...(lekkere zinsopbouw, maar dikke schijt aan)


GEEN STANDAARD carb op 70 CC. Ik Heb met mijn 50 cc en 16 mm al een koelingsprobleempje (gietijzeren 50pw tuned).

Hmm, zal wel een slechte veer op die zeta zitten dan, want een ongetunede pw laat je ver achter je met een zeta.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 10-4-02?14:07 Print reply
Posts: 2499
of diegene met de zeta kan niet goed omgaan met z'n koppeling
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
ronaldv56 10-4-02?14:11 Print reply
Posts: 369
Volgens mij bedoelt ie:
Pw trekt zeta eruit
Zeta rijdt (qua top) pw er weer uit

Of ik loop te ijlen, of degene met de zeta moet nog ff zn gashendel zoeken
 
vroem vroem vroem
Repsolnsr [v Leeuwen] 10-4-02?14:32 Print reply

Posts: 658
Maar dan nog eens wat ik heb ook een orignele uitaat voor mijn nsr maar die loopt voor geen ene donder. De achterkant van de uitlaat wel uitgefreest maar hielp niet veel. Zit er een of andere "begrenzer" in de uitlaat?? Check deze site http://dikkopduleeuw.tripod.com. Beste uitlaat he maar deze heeft een scooter geluid en daar DOEN WE NIET AAN!@!!!!!!! ik denk dat het trouwens een 50 snel Eurocilinder wordt want die is het beste zegt Dijkman.

mzl
 
Dikke penne
frankarnhe 10-4-02?17:19 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: ronald?


Pw trekt zeta eruit
Zeta rijdt (qua top) pw er weer uit



conclusie, degene met zeta heeft gewoon veel zwaardere vertanding.
 

Dit topic is 605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved