Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Blok trilt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34722 - Blok trilt
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 31-1-2006 15:12 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]


Je kan ervanuit gaan dat ik wel nieuwe pakkingen heb gebruikt, en keerringen etc.
Voor de mensen die weinig geld hebben of gewoon geen geld willen uitgeven aan het brommer, kan het prima mits je gewoon zuinig bent.

Met je grote bakkes


precies dat bedoel ik dus ook!

 
vanwalsum 31-1-2006 17:01 Print reply

Posts: 692
maarja, waarschijnlijk kan ik nog wel even doorgassen.

Is er een fak om die dingen te vervangen, ben technisch genoeg, maar het het alleen nog nooit gedaan. Moet je je hele blok ervoor splitsen, dus hoeveel tijd kost het.
 
Kampersjaak 31-1-2006 17:11 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]


Als je je pakkingen goed in oliet bij montage kan je ze allemaal opnieuw gebruiken, evt met wat vloeibare pakking.
2 nieuwe lagertjes blijf je echt wel onder de 25euro


ik zeg ook niet dat je er over heen komt.
maar als jij je blok open haalt stop ik er toch ff wat meer geld in zodat ik een gereviceerd blok heb. dan alleen maar 2 lagertjes
 
oderint dum metuant
hasj volle gasj 31-1-2006 18:45 Print reply

Posts: 735
balansas fout inzitten?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-1-2006 19:18 Print reply

Posts: 10835
die kan niet fout gaan zitten zonder je blok open te halen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
vanwalsum 31-1-2006 20:45 Print reply

Posts: 692
heb nu mijn achterwiel er weer uit. Maar hoe krijg ik in vredesnaam dat buisje tussen die lagers!!! het buisje zit zegmaar los tussen de lager, en door het buisje moet de bout komen die het achterwiel op zijn plaats houd. Alleen als je dus je wiel dat rechtop hebt staan valt dat buisje natuurlijk naar beneden.... omdat het gewoon niet vast zit. Hoe moet dit!!!
 
richard3 31-1-2006 20:50 Print reply

Posts: 5198
busje zit ook niet vast idd
maar houd de lagers op zijn plek en aan de buitenkant moeten dan ook aan bijde kanten een bus en dan blijven de lagers op zijn plek dus heb je er 1 lager uit haal je het busje er uit mep je die andere lager er ook uit vervang je de lagers en ga je puzzelen met dat busje om hem zo voor het gat te krijgen dat je bout er door past
meerstal is dit zo gedaan met een schroevendraaier of zo
 
op naar de grote brommers
MT70-nolimit 31-1-2006 20:56 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
[...]


precies dat bedoel ik dus ook!


Met die manier van reviseren van jou moet je ff soliciteren bij Johan van Motoimport
 
gaat lang goed
Schrabbekerke 31-1-2006 21:06 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
heb nu mijn achterwiel er weer uit. Maar hoe krijg ik in vredesnaam dat buisje tussen die lagers!!! het buisje zit zegmaar los tussen de lager, en door het buisje moet de bout komen die het achterwiel op zijn plaats houd. Alleen als je dus je wiel dat rechtop hebt staan valt dat buisje natuurlijk naar beneden.... omdat het gewoon niet vast zit. Hoe moet dit!!!


Is die lagerzitting niet gewoon gaar?
 
suzuki gt50 31-1-2006 21:16 Print reply

Posts: 561
gek dat het geen derbi was
 
vanwalsum 31-1-2006 22:05 Print reply

Posts: 692
haha, hij zit er weer in, en rijd weer als een trein. Trillingen vallen toch wel erg mee... maar denk toch dat die 13000 toeren hem de nek om gedaan hebben. En wil het toch goed hebben. Dus nog even voor de duidelijkheid!

- quanta costa ben ik kwijt als ik het goed wil doen, alleen aan materiaal.
 
richard3 31-1-2006 22:10 Print reply

Posts: 5198
alleen materiaal denk dat je dan toch richting de 60 65 euro kijkt
voor lagers pakkingen enz.

maar mijn nsr draait ook 13k
en ja dan trilt ie idd maar dat kunnen c3 lagers wel aan hoor die gaan tot 15 a 16k max
gaan dan niet erg lang mee maar 13k gaat goed dus denk dat je lagers al niet goed waren als je er nu ineens last van hebt zou et toch eerst ergens anders zoeken als ik jou was

 
op naar de grote brommers
vanwalsum 1-2-2006 17:16 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
alleen materiaal denk dat je dan toch richting de 60 65 euro kijkt
voor lagers pakkingen enz.

maar mijn nsr draait ook 13k
en ja dan trilt ie idd maar dat kunnen c3 lagers wel aan hoor die gaan tot 15 a 16k max
gaan dan niet erg lang mee maar 13k gaat goed dus denk dat je lagers al niet goed waren als je er nu ineens last van hebt zou et toch eerst ergens anders zoeken als ik jou was



Waar dan? balansas kan niet, want blok is niet open geweest...
 
MT70-nolimit 1-2-2006 17:18 Print reply

Posts: 4322
Balansas kan sowieso niet want als die verkeerd staat kun je niet eens fatsoenlijjk op je brommer blijven ziten
 
gaat lang goed
senda80cc 1-2-2006 17:52 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]


ja beuntaal, sorry

waarschijnlijk heb je een krukaslager aan stront liggen, wat me niet verbaast als je brommer 13k loopt


als hij 13k loopt hoeft hij nog niet meteen verslete krukaslagers te hebbe

 
Keep on rockin' in a free world

Dit topic is 4424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved