nou ik heb e kapotte 15m vervangen voor een nieuwe 16mm carb maar ik krijg hem met geen mogelijkheid normaal aan de praat. echt al van alles geprobeerd en alles nagekeken vlotter doet het naar mijn weten weer goed gaat normaal open. Loopt onwijs hoog stationair en moet de stationair schroef aardig ver uitdraaien wil die normaal lopen. van alles nagekeken en verwisseld (sproeier groter kleiner maakt niks uit) na een x aantal meter gereden te hebben valt ie dood. heb de cilinder ook nog nagekeken maar die is nog in perfecte staat. Waar kan dit nu aan liggen?
zat een sproeier 86 in en heb er tot 96 in gedaan 96 was alleen maar verzuipen en 92 veranderde ook niet veel en het zelfde geld voor de 94
edit: 16mm dellie
Dit bericht is gewijzigd door Delano op 29-1-2006 om 15:12 uur.
cilinder trekt geen valse lucht en me spruitstuk ook niet carb zit ook goed gemonteerd voor de rest lekt er niks e.d ben al rond geweest met de haarlak en her en der wat gespoten maar kon niks vinden :S
wat ik trouwens wel had (weet niet of dit normaal is) maar datals ik de carb eraf nam en me benzinekraan dichtzette dat er benzine uit me kapje kwam waar je gaskabel ingaat is dit normaal of niet?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DT Project
wel is gehoort van het edit knopje???
liggen je keeringen niet gewoon uit had ik ook last van.
lijkt me niet hiervoor reed die nog perfect voordat me carb zei doe het zelf maar. is wel een 14mm spruit+ 16mm carb zou het hieraan kunnen liggen dat ie valse lucht trekt?