Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc gilardoni of metrakit puch?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1356 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34589 - 80cc gilardoni of metrakit puch?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 7744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 24-1-2006 20:28 Print topicpost

Posts: 3678
hallo

wat is de beste cilinder kwa prestaties en slijtage voor puch maxi(monzapassendmaken)??

want de metrakit is wel een stuk goedkoper

je hebt ook nog eurokit, is dat wat??

ik hoor het wel
 
Vivatje snor

John Huijben 24-1-2006 20:30 Print reply

Posts: 2433
mischien is parmakit iets.
zit wel een vlinderpoort in.

anders. tsja, nsr125 blok ofz
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
MC Beuner 24-1-2006 20:32 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
mischien is parmakit iets.
zit wel een vlinderpoort in.

anders. tsja, nsr125 blok ofz



aj
vlinderpoort voor puch monza?

geef foto/link waar je die kan kopen
 
Vivatje snor
Marthin 24-1-2006 20:34 Print reply

Posts: 6164
metrakit is wel wat goedkoper maar persoonlijk vind ik de metrakit voor puch geen geweldige prestaties hebben.
 
Sypie_Honda 24-1-2006 20:35 Print reply

Posts: 13830
het klinkt miss een beetje dom maare, die metrakitten zien er wel mooi uit. met die uiteinden van de koelriben blank.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
MC Beuner 24-1-2006 20:37 Print reply

Posts: 3678
http://www.parmakit....mp;idmm=859&mer=


150 euro

is hij ook in nederland te krijgen
 
Vivatje snor
ToM_ReeseR 24-1-2006 21:15 Print reply

Posts: 407
snelste onaangepast is de gilardoni ongetwijfeld, met tunen kan je veel, maar blijft de gilardoni toch de snelste.

voordeel van de metrakit ten opzichte van de gilardoni is dat de metrakit hoonbaar is en gilardoni niet.


 
MC Beuner 24-1-2006 21:44 Print reply

Posts: 3678
is parmakit in nederland te krijgen???
 
Vivatje snor
Gertjan 24-1-2006 22:05 Print reply

Posts: 1505
ja
parmakit.nl
 
MC Beuner 24-1-2006 22:06 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN
ja
parmakit.nl



jah ook op puchshop enz zag ik net

maar waarom heeft niemand ereen?
heeft vlinderpoort enzo, ff duur als andere...

 
Vivatje snor
John Huijben 24-1-2006 23:08 Print reply

Posts: 2433
cilinder is redelijk nieuw, en niet iedereen weet dat ze er zijn.
zal dus nog wel even duren voordat de meeste erachter komen dat gilardoni niet alles is, en dat er ws. uit zo'n parmakit meer te halen is.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
jorismb 24-1-2006 23:31 Print reply

Posts: 360
cilinder is idd nieuw!
op t pf heeft 1 iemand hem nu, en in de faq die ik daar heb gemaakt is een heel cilinder overzicht te bekennen.. ook zal je zien dat die parmakit asociaal hoog getimed is voor een puch.. ik zal je de gilardoni aanraden, puur vanwege het membraan op de cilinder, en de geweldige mogelijkheden die het ding bied.. ongetuned al meer dan 13,5K! ook past er een AM6 membraan in en een minarelli verticaal spruitstuk..

edit: de parmakit is wel leuk icm een membraan op carter.. maar voor de sprint heb je er niks aan.. ook is de parmakit std egt een waardeloos ding.. de spijl in de vlinderpoort is ontzettend breed, en de uitlaat zelf is ook niks speciaals.. de wand van de oude parmakitjes bleek ook verschrikkelijk te zijn.. van de nieuwe serie is daar nog niets over bekend

Dit bericht is gewijzigd door jorismb op 24-1-2006 om 23:35 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-1-2006 0:08 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb

ook past er een AM6 membraan in en een minarelli verticaal spruitstuk..

Dit bericht is gewijzigd door jorismb op 24-1-2006 om 23:35 uur.


betekend dit dat een am6 membraan in een mina verticaal blok past (al dan niet met opvulling) ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jorismb 25-1-2006 0:33 Print reply

Posts: 360
weet ik niet.. 2 mensen op t PF hebben t nu.. dus geloof wel dat t past..
 
Rensmx 25-1-2006 7:30 Print reply

Posts: 903
Neem gilardoni
Denkik toch wel snellere en beter cilinder, ook heeft die membraam en metrakit niet.
 
PRO TUNING 25-1-2006 9:59 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
cilinder is idd nieuw!
op t pf heeft 1 iemand hem nu, en in de faq die ik daar heb gemaakt is een heel cilinder overzicht te bekennen.. ook zal je zien dat die parmakit asociaal hoog getimed is voor een puch.. ik zal je de gilardoni aanraden, puur vanwege het membraan op de cilinder, en de geweldige mogelijkheden die het ding bied.. ongetuned al meer dan 13,5K! ook past er een AM6 membraan in en een minarelli verticaal spruitstuk..

edit: de parmakit is wel leuk icm een membraan op carter.. maar voor de sprint heb je er niks aan.. ook is de parmakit std egt een waardeloos ding.. de spijl in de vlinderpoort is ontzettend breed, en de uitlaat zelf is ook niks speciaals.. de wand van de oude parmakitjes bleek ook verschrikkelijk te zijn.. van de nieuwe serie is daar nog niets over bekend

Dit bericht is gewijzigd door jorismb op 24-1-2006 om 23:35 uur.



Hoe kom je erbij dat de Parmakit te hoog getimed is ?? leer eerst maar eens meten en rekenen.

 

Dit topic is 7744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved