Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80cc brommers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1004 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34576 - 80cc brommers
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_driver 24-1-2006 13:20 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf85
[...]


Als ik het goed begrijp valt er dan toch wel 200cc van te maken?


Als je zo'n blok hebt wel ja. En dan?? Om laten keuren?? Kost een hoop geld en je hebt nog geen vermogen.

 
Fabio 24-1-2006 14:07 Print reply

Posts: 1737
Zijn die dingen dan niet heel interessant voor onderdelen??? Voor 200? heb je dan veel reserveonderdelen voor je MTX
 
PraatPaal 24-1-2006 14:09 Print reply

Posts: 7977
nee, want er past vrij weinig
 
cmtheman 24-1-2006 14:09 Print reply

Posts: 2710
kan ook NL-nummer en framenummer inslaan, en dan gewoon schouwen met kenteken, als je er dan een 50-blok onderhangt ofzo, dan kan je gewoon legaal rijden
 
ZAC #802, KNMV #82
mblover 24-1-2006 14:17 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
kan ook NL-nummer en framenummer inslaan, en dan gewoon schouwen met kenteken, als je er dan een 50-blok onderhangt ofzo, dan kan je gewoon legaal rijden


Dat is dus niet erg legaal want je gaat dan illegaal frame nummers inslaan....
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-1-2006 14:17 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
kan ook NL-nummer en framenummer inslaan, en dan gewoon schouwen met kenteken, als je er dan een 50-blok onderhangt ofzo, dan kan je gewoon legaal rijden


kan je beter eerst je 50 frame laten schouwen en dan pas de nummers overslaan denk ik
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
YamahaDT80LC2 24-1-2006 18:02 Print reply

Posts: 1135
Ik heb ook me duitse 80cc yamaha te koop staan maar dat is om een andere reden gebrek aan crossruimte maar op sommige (zoals die van mij) zit er een europees type geodkeuring op van een moterkenteken en daar kan je heel makkelijk een rdw keuring doorkomen
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
honda mbx 110 24-1-2006 22:14 Print reply

Posts: 115
ten eerste n duitse 80cc leichtkraftrad is ook in duitsland geen brommer,dus hier ook niet meestal kun je hem wel invoeren als moterfiets mits je alle papieren erbij hebt
bij de meeste hondas is er ook n hollandse uitvoering gemaakt (50cc)met n nl kenmerk in het balhoofd
m.a.w zon duits ding is hier niks waard als brommer,beter zet je na de schouwing (50cc)er n duits blok onder,dit is sneller gedaan dan alles op n ander frame over te bouwen,oja een 80ccblok kun je makkelijk tunen met andere cylinder ed en later met duits frame laten keuren als moterfiets
een mb8 of mt8 of mbx ,mtx 80 met een topsnelheid van +/-120kmh
is szomers ideaal voor in de stad of op 80km wegen,leuk als speelgoed erbij,en goedkoper dan een 1000!toch zeker zuiniger en veel wendbaarder
 
i love the smell of napalm in the morning !
mr200r 25-1-2006 0:28 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolf85
[...]


Als ik het goed begrijp valt er dan toch wel 200cc van te maken?

als je een 200 blok hebt en de electronica.
 
mr200r
mr200r 25-1-2006 0:42 Print reply
Posts: 5122
Je hebt gelijk ik heb 4jaar een mtx 2oo 1jaar een mtx125r2 en
sinds een ongeluk heb ik een yamaha tdr125 voor in de stad en in de winter.ik heb in 2 jaar tyd 47 125cctjes verkocht 2/3 is
naar turkye/marokko toe de rest hier,nederlanders willen een zware motor niks aan te veranderen .
Ik heb 5 jaar in zwitserland gewoont reed met 16 een dt125ypvs elke dag naar school dat wegetje heb ik in de zomer met een nx250 gereden
een hollandse z750 hield me niet bij op de korte bochtige stukken in het dal was hij meteen weg natuurlijk,in zuid-europa rijden 125/250
veel als vervoer,hier is het meer hobby/liefhebbery maar mijn
fazer staat in de winter binnen,dan pak ik mijn 125,veel goedkoper als een brommer,maar moest ik kiezen koos ik ook voor een zware.
 
mr200r
jong 25-1-2006 0:55 Print reply

Posts: 1445
stel dat je een mtx-r2 als motor ingevoerd hebt e.d. is die dan goedkoper met verzekeren? voor een 18 jarige

dan heb je dus een 'slome' motor..of dat goedkoper is dan een 25 kw machine

Dit bericht is gewijzigd door jong op 25-1-2006 om 0:55 uur.
 
mr200r 25-1-2006 1:08 Print reply
Posts: 5122
De r2 keuren kost 83,- en een wa-verzekering kun je zo berekenen op diverse verzekeringssite-s goedkoper dan een brommer iig.
Het zijn verschilende klasse.ligt aan de cc van de 25kw

Dit bericht is gewijzigd door mr200r op 25-1-2006 om 1:28 uur.
 
mr200r
rudolf85 25-1-2006 11:17 Print reply
Posts: 42
en wegenbelasting is ook maar 50-60euro per jaar voor zo'n ding...
Kortom leuke oplossing als je motorrijbewijs hebt en geen zin hebt om 3000 euro uit te geven aan een zware motor, maarja echt hard gaan ze niet... maar goed harder dan 120 mag je toch niet op de snelweg
 
Kampersjaak 25-1-2006 11:19 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jong
stel dat je een mtx-r2 als motor ingevoerd hebt e.d. is die dan goedkoper met verzekeren? voor een 18 jarige

dan heb je dus een 'slome' motor..of dat goedkoper is dan een 25 kw machine

Dit bericht is gewijzigd door jong op 25-1-2006 om 0:55 uur.


meer leeftijd te maken.

ik heb een xr 250
en betaal 100 eypo in het jaar
 
oderint dum metuant
Remco RS 25-1-2006 11:19 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


meer leeftijd te maken.

ik heb een xr 250
en betaal 100 eypo in het jaar

bij mij tellen de schadevrije brommerjaren ook mee
edit:

ORIONdirect
DE PREMIES LUIDEN VOOR:
WA: ? 64



Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 25-1-2006 om 11:20 uur.
 

Dit topic is 3307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved