Quote:Oorspronkelijk gepost door: Pingu
zoek maar eens op hoeveel pk eruit komt.. dan weet je het antwoord wel
Crossmotor is qua vermogen echt niet te vergelijken met opgevoerd brommertje..
idd
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
en het is in mijn ogen onnodig , onzinnig vermogen om een beetje in het weiland met paar bultjes te knallen . maar ik snap ook wel dat de kachten niet te vergelijken zijn . maar dat komt niet alleen door de powervalve .
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Quote:Oorspronkelijk gepost door: crossgek
en het is in mijn ogen onnodig , onzinnig vermogen om een beetje in het weiland met paar bultjes te knallen . maar ik snap ook wel dat de kachten niet te vergelijken zijn . maar dat komt niet alleen door de powervalve .
nee de 125 van vroeger had ook wel wat leuk vermogen, maar de powervalve doet echt wel heel veel mijn motor heeft 44 pk dan haalde je vroeger er lang niet uit (zeg niet dat dit alleen door de valve komt)
en natuurlijk wil je zoveel mogelijk vermogen op een bouwland jagen met zon ding!
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
powervalve zorgt voor 40% meer vermogen op het middentoeren gebeid . jouwn motor zal de kracht toch wel hoge toeren hebben (getuned ed)
maar 60% van 44 pk is nog steeds aardig stukje meer als wat je met een 125 eurcilindor rijdt
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Quote:Oorspronkelijk gepost door: crossgek
powervalve zorgt voor 40% meer vermogen op het middentoeren gebeid . jouwn motor zal de kracht toch wel hoge toeren hebben (getuned ed)
maar 60% van 44 pk is nog steeds aardig stukje meer als wat je met een 125 eurcilindor rijdt
idd een 80cc van 85 bijvoorbeeld houd een 125 mt wel bij
en dan Ga ik er van uit dat ze allebei even in nieuwstaat zijn
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
ik heb 1 keer met de mt ( met 70 malossi nt en 24 mm)
in nieuw leusen op de crossbaan geprobeerd rond te komen ( met cr80wieltjes en 13 50 twv) maar als ik daar voluit ging (kwam niet verder als de 3) kwam kameraad met een nieuwe kx 85 mij zonder problemen voorbij blazen en ook nog vrolijk opschakelen die gek
kracht van een crosser is gewoon niet te vergelijken .
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Quote:Oorspronkelijk gepost door: crossgek
ik heb 1 keer met de mt ( met 70 malossi nt en 24 mm)
in nieuw leusen op de crossbaan geprobeerd rond te komen ( met cr80wieltjes en 13 50 twv) maar als ik daar voluit ging (kwam niet verder als de 3) kwam kameraad met een nieuwe kx 85 mij zonder problemen voorbij blazen en ook nog vrolijk opschakelen die gek
kracht van een crosser is gewoon niet te vergelijken .
hele andere vertanding in bak enzo veel meer koppel ma een crosser met een brommer vergelijken is nutteloos, ze zijn uiteindelijk allebei voor een ander doel gemaakt
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren