Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Lagers Honda mt/b blok.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 634 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34553 - Lagers Honda mt/b blok.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Quantoelicoe 23-1-2006 12:34 Print topicpost

Posts: 927
Wat zijn goede lagers voor honda mb/t blok, moet wel wat toeren aankunnen.

Waar kan ik ze het beste halen?

Groetjes Torsten
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-1-2006 12:35 Print reply

Posts: 17929
skf c4

bij elke brommer/lager zaak te krijgen als je t nummer maar weet, dat staat weer in de faq
 
Saknet 23-1-2006 12:36 Print reply

Posts: 10355
bij brommerboer kunnen ze je wel aan de meesten helpen.. merk geen idee.. maar deze faq moet je ook ff lezen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Jarco 23-1-2006 13:05 Print reply

Posts: 4520
je kunt je oude lagers ook ff meenemen naar de brommerzaak
 
Lemmuh 23-1-2006 13:10 Print reply

Posts: 314
let wel op, als je niet echt veel toeren maakt c4 lagers niet echt goed zijn, als deze onder bedrijfstemperatuur zitten hebben ze een beetje speling die het uitzetten door warmte moet opvangen c3 daarentegen kunnen ook vrij veel toeren aan en kun je ook met weinig toeren prima gebruiken...

 
Never drive faster than your gardian angel can fly...
AOF 23-1-2006 13:11 Print reply

Posts: 1477
c4 is meer voor binnenrotor mensen. ik zou c3 pakken voor school gebruik. zijn goed genoeg
 
MBX_cruiser 23-1-2006 13:13 Print reply

Posts: 828
c4?
ik dacht dat c4 bedoeld was voor extreem hoge toeren,
rond de 20k ofzo (meer speling voor meer uitzetcapaciteit bij hogere temperaturen)

C3 is mijns inziens t beste voor je brommer.
NTN is ook geen slecht merk.
 
buldogo2 23-1-2006 13:52 Print reply

Posts: 2101
ik zou gewoon c3 pakken, c4 is nergens voor nodig (ook niet voor de binenrotor mensen) en zoals al aangegeven heeft de c4 lager een vrij grote voorspeling waardoor je heel rustig en lang moet warm rijden, en c3 kan als i gesmeert word door olie geloof ik iets van 16k aan, lijkt me meer als genoeg
 
Born to ride
christianos 23-1-2006 14:07 Print reply

Posts: 20445
c4 is onzin, die zijn berekend voor toeren die je toch niet maakt

als je een orginele setup heb neem dan c2

heb je hem opgevoerd? neem dan c3
 

Dit topic is 629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved