Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - origineel maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 884 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34537 - origineel maken
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Almer 22-1-2006 13:55 Print topicpost

Posts: 3325
Ik heb n probleem,

Ik moet morgen voor mn certificaat en als ik dat haal wil ik meteen verzekeren, maar nu komt mn moedertje weer aan (dag van te voren, op zondag) dat mn brommer eerst origineel moet zijn voordat ik erop mag rijden...

Nu moet ik denk ik toch maar even mijn brommer wat minder snel laten lopen, ik heb nu een 70malossi met proma pijp en 20 mm mikuni. Is het dan genoeg als ik gewoon een ring in de uitlaat stop en em opnieuw afstel? Dat ie weer netjes 50 loopt? Of draait dan mn brommer kapot? Dat wil ik absoluut niet...
Is dit ook genoeg voor technische controle?

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 22-1-2006 om 13:57 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

AOF 22-1-2006 13:57 Print reply

Posts: 1477
zorg dat je moeder denkt dat ie 45 rijd. en ga opgevoert rijden
 
zundappchef 22-1-2006 13:57 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Ik heb n probleem,

Ik moet morgen voor mn certificaat en als ik dat haal wil ik meteen verzekeren, maar nu komt mn moedertje weer aan (dag van te voren, op zondag) dat mn brommer eerst origineel moet zijn voordat ik erop mag rijden...

Nu moet ik denk ik toch maar even mijn brommer wat minder snel laten lopen, ik heb nu een 70malossi met proma pijp en 20 mm mikuni. Is het dan genoeg als ik gewoon een ring in de uitlaat stop en em opnieuw afstel? Dat ie weer netjes 50 loopt? Of draait dan mn brommer kapot? Dat wil ik absoluut niet...



moeders oook altijd

denk niet dat dat genoeg is om hem 50 te laten lopen
en kapot lopen doet 70 malossie nie zo snel
 
1000 v twin rotax biatch
Tombrom 22-1-2006 13:58 Print reply

Posts: 15925
begrenzertje
 
Almer 22-1-2006 14:00 Print reply

Posts: 3325
zat ik ook al aan te denken, maar ze dreigen nu dat als ze merken dat ie opgevoert is ofzo dat ie dan naar de hoeren van justitie gaat voor technische controle... En als dat wel gebeurt, moet dan ook op de onderdelen HM16.6 staan? Of is het al genoeg als ie gewoon netjes 50 loopt?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
begrenzertje


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
honda_for_life.com 22-1-2006 14:00 Print reply

Posts: 4176
1.Zet er begrenzer in
2.Ga naar oom agent met zijn roller
3.Zet hem op de roller en laat die smurf een papiertje schrijven met dat hij maar 0,4kw heeft
4.laat ma briefje lezen, zet begrenzer uit en rij verder gewoon opgevoerd
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
De Schout 22-1-2006 14:00 Print reply
Posts: 5327
ori onbegrensde uitlaat eronder en als je thuis wegrijd ff rustig aan doen. dan klinkt het heel tam, maar loopt het nog best aardig.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Stienzemanrobinson 22-1-2006 14:01 Print reply

Posts: 518
geen ring in je uitlaat, dan kan je cilinder zijn uitlaatgassen niet goed kwijt, waardoor je cilinder een stuk warmer wordt.
Wat wel kan helpen is de aanzuigslang van het luchtfilter vernauwen.

 
Remco RS 22-1-2006 14:02 Print reply

Posts: 11463
ring kan alleen maar met 50cc..ik heb t ook, op een fors getunede cilinder.. werkt prima en wordt niet heet, moet zelfs deel van me rad afplakken in de winter anders krijgt hij t niet warm met die lage snelheden (60/70)

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 22-1-2006 om 14:02 uur.
 
Almer 22-1-2006 14:02 Print reply

Posts: 3325
met een ring in mn uitlaat bedoel je? Of nauwe luchtpijp? Als ze merken dat ik een elec. begrenzer heb en ze vinden die dan ben ik alsnog de lul... lijkt me

En met een origineel aanzuigrubber, lijkt me wel een goed idee, maar die past niet op een 20 mm carb... Of moet ik gewoon met een stukkie duktape mn carb afplakken en dan gewoon het 20 mm rubber derop?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
1.Zet er begrenzer in
2.Ga naar oom agent met zijn roller
3.Zet hem op de roller en laat die smurf een papiertje schrijven met dat hij maar 0,4kw heeft
4.laat ma briefje lezen, zet begrenzer uit en rij verder gewoon opgevoerd



Dit bericht is gewijzigd door Almer op 22-1-2006 om 14:05 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Almer 22-1-2006 14:06 Print reply

Posts: 3325
pa wil testrijden en ma wil dat ie naar de hoeren van justitie gaat voor controle....

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
zorg dat je moeder denkt dat ie 45 rijd. en ga opgevoert rijden


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Remco RS 22-1-2006 14:07 Print reply

Posts: 11463
haha zo lastig zijn ze zelfs bij mij niet
 
Tombrom 22-1-2006 14:10 Print reply

Posts: 15925
zeg gewoon weet je wat dat gaat kosten al wil je dat ik standaard rijd koop dan maar voor me een ori schakel
 
Almer 22-1-2006 14:10 Print reply

Posts: 3325
t minste is nog dat ze er een dag van te voren mee aankomen...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
haha zo lastig zijn ze zelfs bij mij niet


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Remco RS 22-1-2006 14:11 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
t minste is nog dat ze er een dag van te voren mee aankomen...

[...]



idd

mja mijn ma werkt bij de verzekering, dan weet jij ook wel genoeg
 
Almer 22-1-2006 14:12 Print reply

Posts: 3325
heb ik ook gezegd maar DAAR hebben ze weer niks mee nodig...

misschien moet ik gewoon een scherpschutter inhuren ofzo...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
zeg gewoon weet je wat dat gaat kosten al wil je dat ik standaard rijd koop dan maar voor me een ori schakel


 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 2038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved