Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Coat uit schroefdraad???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34533 - Coat uit schroefdraad???
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 3077 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

L2R-R2L 22-1-2006 11:07 Print topicpost

Posts: 1553
ik zal maar even het hele verhaal vertellen.

nou ik besloten om me dax te laten coaten, alles goed en wel geen plamuur plastic of rubbers dus ik naar het dicht bij zijnste coat bedrijf voor een offerte.
de prijs was wel oke dus had ik het daar meteen maar laten liggen.

voor de duidelijkheid nog even 3x gezegd welk onderdeel nou welke kleur moest worden en gevraag of ik me schroefdraad zo kon laten of dat ik er wat aan moest doen.

nee nee kwam allemaal goed het was niet hun eerste brommertje.....
dus het leek allemaal oké.

dus ik anderhalve week later me spullen ophalen, zie ik dat ze de helft van de spullen in de verkeerde kleur hadden gedaan .
ik daar over klagen, naja dan kon ik de rest de volgende dag op komen halen..

ik alvast alle spullen in geladen en naar huis gegaan, ben ik thuis zie ik gewoon dat me ketting spatschermpje helemaal verrot is.(waarschijnlijk met de heftruck over reden ofzo )

dus ik de volgende dag de rest opgehaald hebben ze gewoon me hele voorvork bussen schroefdraad vol gecoat en het is super fijn draad dus het lukt nu echt niet/amper om het er af te krijgen.

Moraal van dit verhaal, laat nooit je spullen coaten bij kriek poedercoatings

maar de vraag is nu hoe kan ik het beste die coat er weer af krijgen???

BTW. dat kettingschermpje heb ik vergoed gekregen.

Dit bericht is gewijzigd door L2R-R2L op 22-1-2006 om 11:09 uur.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Scarface 22-1-2006 11:12 Print reply

Posts: 6023
ff met een tapje er door?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
PRO TUNING 22-1-2006 11:17 Print reply

Posts: 4000
Je zit nu met de ellende, maar volgende keer overal bouten in het schroefdraad draaien.
 
L2R-R2L 22-1-2006 11:19 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Je zit nu met de ellende, maar volgende keer overal bouten in het schroefdraad draaien.


zij zouden dat ze het zouden regelen anders had ik dat natuurlijk gedaan

@scarface tap heb ik niet die grote en het is honda draad dus ook niet te krijgen, diameter is iets van 2,5 cm ofzo

Dit bericht is gewijzigd door L2R-R2L op 22-1-2006 om 11:20 uur.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Dikke Dennes 22-1-2006 11:25 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
[...]


zij zouden dat ze het zouden regelen anders had ik dat natuurlijk gedaan

@scarface tap heb ik niet die grote en het is honda draad dus ook niet te krijgen, diameter is iets van 2,5 cm ofzo

Dit bericht is gewijzigd door L2R-R2L op 22-1-2006 om 11:20 uur.


Je kan dit aanvechten...
Dat deed ik zeker weten!

 
Drive it like you stole it.
L2R-R2L 22-1-2006 11:33 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Je kan dit aanvechten...
Dat deed ik zeker weten!



dan duurt het weer een aantal weken daar heb ik echt geen zin in!!!

maar niemand dus tips???

Dit bericht is gewijzigd door L2R-R2L op 22-1-2006 om 11:34 uur.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Dikke Dennes 22-1-2006 11:36 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
[...]


dan duurt het weer een aantal weken daar heb ik echt geen zin in!!!

maar niemand dus tips???

Dit bericht is gewijzigd door L2R-R2L op 22-1-2006 om 11:34 uur.


Coat is volgens mij alleen te stralen...
Maar dat verneukt weer je schroefdraad...

Is lastig spul...
 
Drive it like you stole it.
mb-gek 22-1-2006 11:37 Print reply

Posts: 10385
proberen het begin van het draad met een standly mesje schoon maken en dan maar met veel oli enzo de bout erin draaien

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
L2R-R2L 22-1-2006 11:40 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
proberen het begin van het draad met een standly mesje schoon maken en dan maar met veel oli enzo de bout erin draaien



het is de moer erop.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Hells Hobbit 22-1-2006 11:46 Print reply

Posts: 1793
gwoon ff tapje er doorheen halen...

ik had het bij mijn balhoofd ook ( is nietaf te plakken, gewoon met staalwol en thinner kaal gemaakt. is bij schroefdraad wa lastiger.
 
richard3 22-1-2006 11:47 Print reply

Posts: 5198
je kan bijna geen tap setjes krijgen voor dit schroefdraad
misschien metaal bedrijf maar dan zul je toch redelijk wat moeten betalen
 
op naar de grote brommers
Raffel 22-1-2006 11:47 Print reply

Posts: 1226
je kunt ook proberen om alles behalve de draad heel goed (hittebestendig) in te pakken, en dan met de verfbrander dat stukkie schroefdraad verwarmen.. poedercoat gaat er immers ook dmv warmte ?p
 
mb-gek 22-1-2006 11:48 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L
[...]


het is de moer erop.

boeiu
maakt niks uit of het de moer of de bout is
je kan er vast wel bij met zon standley mesje
en zowieso jen ke als recht van boven het meester eruit schrapen


en als je hier geen zin in heb ga je trug en lat je het ff stralen ?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
bartos 22-1-2006 11:55 Print reply

Posts: 1372
wat je nog zou kunnen doen is het schroef draad in een beits hangen en dan vaak kijken of het beetje wil weg vreeten.
 
Almer 22-1-2006 11:55 Print reply

Posts: 3325
Wat hoort er in dat gaatje dan? Een bout ofzo? Ik zou eerst proberen heet te stoken en dan de bout derin draaien, want ik denk dat powdercoating echt wel minder hard wordt als je het heet stookt, en misschien tip voor de volgende keer, bouten overal in draaien en een laagje vet op delen die je niet gecoat wilt hebben...
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Sypie_Honda 22-1-2006 11:57 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Wat hoort er in dat gaatje dan? Een bout ofzo? Ik zou eerst proberen heet te stoken en dan de bout derin draaien, want ik denk dat powdercoating echt wel minder hard wordt als je het heet stookt, en misschien tip voor de volgende keer, bouten overal in draaien en een laagje vet op delen die je niet gecoat wilt hebben...


nee geen laagje vet!!! dat gaat lopen door de warmte en dan krijg je helemaal een kutlak
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 3077 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved