Kawasaa |
21-1-2006 19:27 |
Posts: 778 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Vandaag ging ineens me carb lekken...
Het komt uit de rand tussen het vlotterbakje en boven stuk carb... en onder uit dat gaatje waar je het normaal moet aftappen.. (schroefje zit er gewoon goed in...)
is vuil uit elkaar halen en schoonmaken met benzine en dan doorblazen met een compressor
|
|
|
|
Schrabbekerke |
21-1-2006 19:27 |
Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Vandaag ging ineens me carb lekken...
Het komt uit de rand tussen het vlotterbakje en boven stuk carb... en onder uit dat gaatje waar je het normaal moet aftappen.. (schroefje zit er gewoon goed in...)
Vlotter blijft wss hangen, kwestie van schoonmaken idd..
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-1-2006 19:28 |
Posts: 17929 |
nieuwe pakking tussen vlotterbak en aflaatschroef doen
|
|
|
|
Pistash |
21-1-2006 19:28 |
Posts: 715 |
Zal het is proberen dankje...
Heb btw geen compressor
Dit bericht is gewijzigd door pieter van zutphen op 21-1-2006 om 19:29 uur.
|
|
|
|
me myself and I |
21-1-2006 19:29 |
Posts: 2222 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
nieuwe pakking tussen vlotterbak en aflaatschroef doen
hoeft niet nodig te wezen, als je vlotter goed afdicht hoort je vlotterbakje helemaal niet zo vol te staan dat het daar gaat lekken
|
|
... Boe! |
|
Schrabbekerke |
21-1-2006 19:30 |
Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
nieuwe pakking tussen vlotterbak en aflaatschroef doen
Jahoor, beide dingen gaan ook in 1 keer lekken he?
|
|
|
|
Pistash |
21-1-2006 19:30 |
Posts: 715 |
het gust er echt uit
|
|
|
|
me myself and I |
21-1-2006 19:30 |
Posts: 2222 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
het gust er echt uit
draai eerst je benzine kraan maar eens dicht dan
|
|
... Boe! |
|
Schrabbekerke |
21-1-2006 19:31 |
Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Zal het is proberen dankje...
Heb btw geen compressor
Dit bericht is gewijzigd door pieter van zutphen op 21-1-2006 om 19:29 uur.
Kan ook wel zonder compressor, gewoon alles goed schoonmaken..
Ik zou (als je er geld voor hebt) toch maar een compressor aanschaffen, dingen zijn erg makkelijk
Quote: Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
[...]
draai eerst je benzine kraan maar eens dicht dan
Dit bericht is gewijzigd door Schrabbekerke op 21-1-2006 om 19:31 uur.
|
|
|
|
De Schout |
21-1-2006 19:31 |
Posts: 5327 |
vlotter lekt. komt of omdat die blijft hangen, of omdat er vuil aan het naaldje zit, of omdat je naarld/zitting versleten zijn.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Almer |
21-1-2006 19:32 |
Posts: 3325 |
100% zeker je vlotter, die kan niet anders, ik denk dat je vlotterbak smerig is of je vlotter lek of je vlotterpen krom, als je een vlotterpen hebt...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
jellerrr |
21-1-2006 19:35 |
Posts: 572 |
Had ik ook, is waarschijnlijk je vlotter die blijft hangen of naar de klote is.. Bij mij was het die as die de vlotter vasthoud die niet goed zat..
Dus: Vlotterbak eraf en ff kijken..
|
|
|
|
Kawasaa |
21-1-2006 19:38 |
Posts: 778 |
Dit verhaal is trouwens echt tering vaak aan bod geweest zou iemand wel een keer een FAQ van kunnen maken. (ik doe het niet )
Ik denk trouwens dat de vlotterpen krom is omdat het er dan niet echt zo super hard uit lopen.
|
|
|
|
roel_1990 |
22-1-2006 13:40 |
|
Remco RS |
22-1-2006 13:43 |
Posts: 11463 |
als tijdelijke oplossing: benzinekraantje dicht doen stukje voor je bestemming, en dan t vlotterbakje leegrijden.. dann zit er niks in wat kan lekken (of gewoon nog ff stationair latenlopen bij aankomst, is ook al genoeg)
|
|
|
|