Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Vooronsteking honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 560 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #34512 - Vooronsteking honda mb
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stutje1 26-1-2006 22:02 Print reply

Posts: 189
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
door de stroboscoop zie je die streep pas

Dat is me sinds 10 sec ook duidelijk......

Thnks.

En Mb-gek, ik wil toch wel een beetje t optimale....
 
honda mb 125cc
De Schout 26-1-2006 22:05 Print reply
Posts: 5327
mijnes loopt momenteel het beste met +/- 15 graden @ 9000 rpm. maar dat wil totaal niet zeggen dat dat bij jouw ook werkt.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Pistash 26-1-2006 22:17 Print reply

Posts: 715
Kan je op een mtx-sh ook allebei die strepen zien... in het vliegwiel zitten namelijk bijna geen gaten, alleen hele kleine.. dus kan je grondplaat niet goed zien
 
jorismb 26-1-2006 23:36 Print reply

Posts: 360
nou ik wil jullie graag helpen, want ik weet dus zo ongeveer hoe het moet.. ik had t al aan stutje uitgelegd op msn..
eerst wil ik weten: zit er daadwerkelijk een curve in de CDI van een MB standaard?
en 2, hoeveel graden voorontsteking moet hij eigenlijk staan?

edit: heb ook de formule gevonden hoe je m van graden naar millimeters uitrekent, maar ik weet niet of dat zin heeft bij een CDI ontsteking omdat je niet kan zeggen waar die vonkt..

edit2: bell zegt je voor een CDI een timer nodig hebt dus, omdat niet iedereen zon ding heeft (duh 70 euries), is de enige manier proberen.. blijven proberen totdat die goed staat..


Dit bericht is gewijzigd door jorismb op 26-1-2006 om 23:38 uur.

Dit bericht is gewijzigd door jorismb op 26-1-2006 om 23:43 uur.
 

Dit topic is 3979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved