Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dikke setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1346 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34507 - dikke setup
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 21-1-2006 14:47 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_Devil
[...]


is die cilinder ook knal roze?

jazeker

@ biet: gek zeker, een 19 DO is groot zat

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 21-1-2006 om 14:48 uur.
 
Kees de Jong 21-1-2006 14:51 Print reply

Posts: 1881
met een tune beurtje moet ie toch ook wel een aardig eind komen?
 
7 seconden, of 21 gram
Remco RS 21-1-2006 14:52 Print reply

Posts: 11463
wat bedoel je?
 
Kees de Jong 21-1-2006 14:54 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
wat bedoel je?


die zwarte top (laten) tunen
 
7 seconden, of 21 gram
Remco RS 21-1-2006 14:55 Print reply

Posts: 11463
o zo

ja, maar is gietijzer, kost je wel wat freesjes
 
PRO TUNING 21-1-2006 14:56 Print reply

Posts: 4000
90 cc Simonini kit
 
Remco RS 21-1-2006 14:57 Print reply

Posts: 11463
alleen moet je hele blok dan open
 
Kees de Jong 21-1-2006 14:57 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
o zo

ja, maar is gietijzer, kost je wel wat freesjes


allicht goedkoper dan nieuwe cilinder toch


Dit bericht is gewijzigd door k33s op 21-1-2006 om 14:57 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
Zeug 21-1-2006 14:58 Print reply

Posts: 352
ja ik heb dus geen zin om me cilinder te verkrachten die zwarte en hpi hoef ik ook niet

en ik was in het begin ook blij dat ik de 80 haalde maarja dat was standaart

toen was ik blij dat ik de 100 haalde

en nu ben ik blij als ik 120 haal en gewoon beetje leuk kan wheelien

maarja qua uitlaten,, heb nou MK thrower al redelijk maarja niet ubersnel natuurlijk wat zijn beetje leuke uitlaten en prijsjes

het is wel voor een apirlia mx heh niet voor senda ofzo want daar kunnen 200.000 x meer uitlaten op
 
Aprilia mx Supermotard : - 72 cc Top performance
Remco RS 21-1-2006 14:59 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


allicht goedkoper dan nieuwe cilinder toch


Dit bericht is gewijzigd door k33s op 21-1-2006 om 14:57 uur.


ow kut, ik zag niet dat hij er zoeen al had

mja, ik had eerst zo'n zwarte, daar haalde ik de 120 mee.. met wind tegen
dan zou je m idd kunnen (laten) tunen, het is wel een heel betrouwbare cilinder door dat gietijzer
 
Kees de Jong 21-1-2006 15:00 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zeug
ja ik heb dus geen zin om me cilinder te verkrachten die zwarte en hpi hoef ik ook niet

en ik was in het begin ook blij dat ik de 80 haalde maarja dat was standaart

toen was ik blij dat ik de 100 haalde

en nu ben ik blij als ik 120 haal en gewoon beetje leuk kan wheelien

maarja qua uitlaten,, heb nou MK thrower al redelijk maarja niet ubersnel natuurlijk wat zijn beetje leuke uitlaten en prijsjes

het is wel voor een apirlia mx heh niet voor senda ofzo want daar kunnen 200.000 x meer uitlaten op


opmaat
 
7 seconden, of 21 gram
Bullet 21-1-2006 15:05 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


opmaat


opmaat is niet altijd goed

pak een RS pijpie
 
**My BungHole Will Speak Now**
Kees de Jong 21-1-2006 15:06 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


opmaat is niet altijd goed

pak een RS pijpie


als een opmaat goed berekend en gemaakt wordt is er toch niets mis mee?
 
7 seconden, of 21 gram
Remco RS 21-1-2006 15:07 Print reply

Posts: 11463
hij wil niet onderlangs zei hij
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 21-1-2006 15:08 Print reply

Posts: 13700
hadden we het gisteren niet over begrijpend lezen?
 

Dit topic is 1772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved