Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cross-kart

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1271 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34501 - Cross-kart
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KnightRider 21-1-2006 16:14 Print reply

Posts: 1757
jup, cbr 600 of r6 blok wordt er gebruikt, een jonge bij ons op school rijd ook met die dinge, kijk anders een op www.crosskart.nl
 
Loud, Mean, Fast and Dirty!!!
roymt5 21-1-2006 16:15 Print reply

Posts: 1238
toevallig da da getrouwd paar wa vooropstaat da we daar hebben gewerkt onbelangrijk

 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
KnightRider 21-1-2006 16:18 Print reply

Posts: 1757
is wel lache zo een ding, hebben er 1 getest met een r6 blokje op een stuk afgesloten autoweg, zo een crosskart tegen een gewone r6, 4de versnelling 180 en met weg trekken hield die mototr um niet bij:p
 
Loud, Mean, Fast and Dirty!!!
roymt5 21-1-2006 16:20 Print reply

Posts: 1238
180 zal nogal meevalle, daar zijn de sprinters op begrenst (2000 cc crossers) maar ze lope idd heel hard
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
KnightRider 21-1-2006 16:22 Print reply

Posts: 1757
ja ok, maar hadden ze dan wel anders vertand en zo voor op de weg omdat je op een akker natuurlijk heel anders rijd, maarja, het loopt echt hart zo een ding, sprinter natuurlijk ook met zo een 2 liter honda of ford blok, dure hobby
 
Loud, Mean, Fast and Dirty!!!
bereheer 21-1-2006 16:41 Print reply

Posts: 1901
nog niet genoeg gehad van 't kartproject jeroen?

't beste kun je de onze namaken van school




 
bloaze manne, meej diene woage!
J-master 21-1-2006 17:05 Print reply

Posts: 1158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bereheer
nog niet genoeg gehad van 't kartproject jeroen?

't beste kun je de onze namaken van school

afbeelding

afbeelding


wat voor blok hangt eronder dan??
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
Joostvdw 21-1-2006 17:16 Print reply

Posts: 4789
voor banden moet je es zoeken naar bandjes van een zitmaaier, die zijn niet te groot maar wel bedoeld voor "off road" en wel weer wat groter dan kartbandjes
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Lemmuh 21-1-2006 18:59 Print reply

Posts: 314
how how, die witte kart heeft een honda 6,5 pk blokje, was een schoolproject... Ik ben nu iets serieuzer aan de slag gegaan, @bereheer: wahahahahaha die frikandel stond niet eens in de top 3:P wij ware 2e

ohw jah en bochten maken ging prima, maar dingen gingen wel maar max. 25 km/h
 
Never drive faster than your gardian angel can fly...
MT70-nolimit 21-1-2006 19:03 Print reply

Posts: 4322


110cc MT blokje erop rij ongeveer 75
 
gaat lang goed
roymt5 21-1-2006 19:39 Print reply

Posts: 1238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KnightRider
ja ok, maar hadden ze dan wel anders vertand en zo voor op de weg omdat je op een akker natuurlijk heel anders rijd, maarja, het loopt echt hart zo een ding, sprinter natuurlijk ook met zo een 2 liter honda of ford blok, dure hobby

Honda s 2000 opel 2.0 16 klepper en hayabusa 1300 ford komt bijna nie voor
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
-Tom- 21-1-2006 20:13 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xmyop
66 pk lijkt me sterk. weet je dat de bmw R1200GS (een motorfiets) 100 pk haalt uit 1200 cc? oke het is dan wel 4 takt met injectie en alles erop en eraan maar toch...



Wat is dat nou voor een vergelijking :S een Nieuwe R6 heeft 127 pk, en is 600cc
 
FTS Member
Lemmuh 22-1-2006 23:02 Print reply

Posts: 314
Aantal cc heeft weinig te maken met max. vermogen en sowieso aantal pk is voor mij behoorlijk oninteressant, het gaat puur om het koppel bij een buggy
 
Never drive faster than your gardian angel can fly...
superior mt7 22-1-2006 23:44 Print reply

Posts: 2675
dna moet je een 2 cilinder pakken ofzo
 
V8
dt50rcrosser 23-1-2006 9:07 Print reply

Posts: 6252


geveerde vooras. geveerde achteras. geveeerd subframe. vooruitachteruitbak. vario. vier wielen geremd. en stuurbekrachtiging. elekstart. en trekhaak.

wat wil je nog meer.

alleen het motertje is overleden.

maar ik geeft als tip dat je de stoel op de bodemplaat zet en van daaruit gaat werken .omdat je dan automatisch het zwaartepunt een eind naar beneden brengt. zorg dat je de meeste stevigheid uit de onderkant van het frame bouwt. en maak het totaat niet TE laag.

zorg voor goede assen en ophangingen. en zorg voor een goede afwerking bij monteren van het blok en dergelijke.
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek

Dit topic is 8771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved