KnightRider |
21-1-2006 16:14 |
Posts: 1757 |
jup, cbr 600 of r6 blok wordt er gebruikt, een jonge bij ons op school rijd ook met die dinge, kijk anders een op www.crosskart.nl
|
|
Loud, Mean, Fast and Dirty!!! |
|
roymt5 |
21-1-2006 16:15 |
Posts: 1238 |
toevallig da da getrouwd paar wa vooropstaat da we daar hebben gewerkt onbelangrijk
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
KnightRider |
21-1-2006 16:18 |
Posts: 1757 |
is wel lache zo een ding, hebben er 1 getest met een r6 blokje op een stuk afgesloten autoweg, zo een crosskart tegen een gewone r6, 4de versnelling 180 en met weg trekken hield die mototr um niet bij:p
|
|
Loud, Mean, Fast and Dirty!!! |
|
roymt5 |
21-1-2006 16:20 |
Posts: 1238 |
180 zal nogal meevalle, daar zijn de sprinters op begrenst (2000 cc crossers) maar ze lope idd heel hard
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
KnightRider |
21-1-2006 16:22 |
Posts: 1757 |
ja ok, maar hadden ze dan wel anders vertand en zo voor op de weg omdat je op een akker natuurlijk heel anders rijd, maarja, het loopt echt hart zo een ding, sprinter natuurlijk ook met zo een 2 liter honda of ford blok, dure hobby
|
|
Loud, Mean, Fast and Dirty!!! |
|
bereheer |
21-1-2006 16:41 |
Posts: 1901 |
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
J-master |
21-1-2006 17:05 |
|
Joostvdw |
21-1-2006 17:16 |
Posts: 4789 |
voor banden moet je es zoeken naar bandjes van een zitmaaier, die zijn niet te groot maar wel bedoeld voor "off road" en wel weer wat groter dan kartbandjes
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Lemmuh |
21-1-2006 18:59 |
Posts: 314 |
how how, die witte kart heeft een honda 6,5 pk blokje, was een schoolproject... Ik ben nu iets serieuzer aan de slag gegaan, @bereheer: wahahahahaha die frikandel stond niet eens in de top 3:P wij ware 2e
ohw jah en bochten maken ging prima, maar dingen gingen wel maar max. 25 km/h
|
|
Never drive faster than your gardian angel can fly... |
|
MT70-nolimit |
21-1-2006 19:03 |
Posts: 4322 |
110cc MT blokje erop rij ongeveer 75
|
|
gaat lang goed |
|
roymt5 |
21-1-2006 19:39 |
Posts: 1238 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KnightRider
ja ok, maar hadden ze dan wel anders vertand en zo voor op de weg omdat je op een akker natuurlijk heel anders rijd, maarja, het loopt echt hart zo een ding, sprinter natuurlijk ook met zo een 2 liter honda of ford blok, dure hobby
Honda s 2000 opel 2.0 16 klepper en hayabusa 1300 ford komt bijna nie voor
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
-Tom- |
21-1-2006 20:13 |
Posts: 4151 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: xmyop
66 pk lijkt me sterk. weet je dat de bmw R1200GS (een motorfiets) 100 pk haalt uit 1200 cc? oke het is dan wel 4 takt met injectie en alles erop en eraan maar toch...
Wat is dat nou voor een vergelijking :S een Nieuwe R6 heeft 127 pk, en is 600cc
|
|
FTS Member |
|
Lemmuh |
22-1-2006 23:02 |
Posts: 314 |
Aantal cc heeft weinig te maken met max. vermogen en sowieso aantal pk is voor mij behoorlijk oninteressant, het gaat puur om het koppel bij een buggy
|
|
Never drive faster than your gardian angel can fly... |
|
superior mt7 |
22-1-2006 23:44 |
Posts: 2675 |
dna moet je een 2 cilinder pakken ofzo
|
|
V8 |
|
dt50rcrosser |
23-1-2006 9:07 |
Posts: 6252 |
geveerde vooras. geveerde achteras. geveeerd subframe. vooruitachteruitbak. vario. vier wielen geremd. en stuurbekrachtiging. elekstart. en trekhaak.
wat wil je nog meer.
alleen het motertje is overleden.
maar ik geeft als tip dat je de stoel op de bodemplaat zet en van daaruit gaat werken .omdat je dan automatisch het zwaartepunt een eind naar beneden brengt. zorg dat je de meeste stevigheid uit de onderkant van het frame bouwt. en maak het totaat niet TE laag.
zorg voor goede assen en ophangingen. en zorg voor een goede afwerking bij monteren van het blok en dergelijke.
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|